;
تفریح و سرگرمی

چشم تیزبین در 1 نگاه، آهو را در تست قدرت بینایی آهوی جنگلی پیدا می‌کند!

تست قدرت بینایی آهوی جنگلی: استتار حیوانات از جمله شگفتی های طبیعت است. حیوانات از این ابزار در جهت اهداف خاص خود استفاده های زیادی می کنند. حیوانات شکارچی از این ابزار برای صید طعمه و دیگر حیوانات برای حفاظت خود از آن استفاده می کنند. اسستار یا ترکیب این حیوانات با محیط اطرافشان آنقدر ماهرانه صورت می گیرد که گاهی اوقات شناسایی آنها در طبیعت تنها با یک چشم تیزبین ممکن است.

همین مسئله سبب شده است تا برخی از افراد از عکس های استتار شده حیوانات برای به چالش کشیدن اطرافیان خود استفاده کنند. شناسایی این حیوانات واقعا برای هر کسی ممکن نیست و افراد باید از نهایت دقت و تمرکز خود استفاده کنند. در تست قدرت بینایی آهوی جنگلی نیز که برای اولین بار در توئیتر منتشر شد، شما شاهد تصویری از یک علفزار هستید. اما اگر دقت کنید شاهد یک آهو نیز خواهید بود.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید 3 جغد را در بین دانش آموزان پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی آهوی جنگلی

همانطور که اشاره شد شناسایی حیوانات ترکیب شده با محیط اطراف چندان آسان نیست. اگر شما بتوانید در تست قدرت بینایی آهوی جنگلی، در یک نگاه متوجه این حیوان شوید، یک تیزبین ذاتی هستید. عده کمی توانسته اند در نگاه اول متوجه این حیوان شوند و حتی برخی مدعی شدند که اساساً هیچ حیوانی در تصویر وجود ندارد.

برخی خود را یک تیزبین تمام عیار معرفی می کنند. این افراد توانسته اند با افزایش فعالیت های مغزی، نگاه جزئی بین خود را افزایش دهند. در تست قدرت بینایی آهوی جنگلی ما هر کسی را که مدعی است که جزئی نگر است را به این چالش دعوت می کنیم.  باید بدانید که برای انجام این تست زمانی ندارید. به این خاطر که افراد تیزبین و جزئی نگر بلافاصله با نگاه کردن به تصویر آهو را شناسایی خواهند کرد.

اگر آماده هستید، یک نفس عمیق بکشید. برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید. حالا چشمان خود را باز کنید و با دقت به تصویر زیر نگاه کنید!

 

برایتان جالب خواهد بود: حرف اول اسم طرفت رو بگو تا او را بشناسی

تست قدرت بینایی آهوی جنگلی

برایتان جالب خواهد بود: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت ریاست در عشق: آنچه که در ابتدا دیدید به شما می گوید که آیا در عشق «رئیس» یا «قوی» هستید؟

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی آهوی جنگلی

احتمالاً توانسته اید آهو را پیدا کنید. به شما تبریک می گویئم. از شما دعوت می کنیم که دیگر چالش هاص تصویری مجله خبری چشمک را نیز امتحان کنید. اما اگر هنوز نتوانستید آهو را پیدا کنید، به شما یک فرصت دیگر نیز می دهیم. می توانید به بالا برگردید و در 5 ثانیه آهو را شناسایی کنید.

باید بدانید که انجام منظم این تست ها می تواند بدون آنکه شما باخبر شوید بر سطح توانائیهای شناختی شما تأثیر مثبت بگذارد. در آینده متوجه خواهید شد که توانائیهای شناختی شما افزایش پدیا کرده است و هر چالشی را در زمان کم حل می کنید.

پاسخ این تصویر در زیر علامت گذاری شده است. آهو کاملا در مقابل چشمان شما قرار گرفته بود.

 

برایتان جالب خواهد بود: فقط افراد مستقل و آزاد همه خرس های پنهان شده در تصویر را می بینند!

پاسخ تست

 

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری مار درختی: زیر ۱۰ ثانیه پیدایش کنید

اهمیت بازی های فکری برای سلامت مغز

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود.یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد. این نشان می دهد که فعالیت های تحریک کننده ذهنی ممکن است به تاخیر در شروع علائم کمک کند، اما به تنهایی نمی توانند از زوال عقل جلوگیری کنند. معماهای مغزی ممکن است به عنوان بخشی از یک برنامه جامع پیشگیری از زوال عقل در نظر گرفته شوند که شامل ورزش و تغذیه سالم نیز می شود.

امیدوارم از تست قدرت بینایی آهوی کوهی امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد شد:

تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تست بینایی شناخت حیوانات شناسایی کنید!؟

تست شخصیت شناسی: تصویر انتخابی، چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

نابغه‌ها در 10 ثانیه می‌توانند سوالات هوش تصویری ریاضی را حل کنند!

تست شخصیت شناسی آتش: ببینید که آیا شما فرد صادقی هستید یا خیر!؟

زن پنهان کجاست؟|جزئی نگرها می‌توانند آزمون پیدا کردن زن را در 5 ثانیه حل کنند!

تنها یک نگاه تیزبین می‌تواند در تست قدرت بینایی قورباغه را پیدا کند!

تست قدرت بینایی فیل: چند فیل را می توانید در این تصویر ببینید؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا