;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: صاحب اسب سیاه کجاست!؟

تست قدرت دید با صاحب اسب: برای رمزگشایی پازل تصویری امروز باید صبر و کمی خلاقیت را با هم ترکیب کنید. به این ترتیب قادر خواهید بود که معمای تمرین مغز امروز تحت عنوان تست قدرت دید با صاحب اسب را حل کنید! آیا آماده هستید تا مهارت های مشاهده خود را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنید؟ با انجام تست قدرت دید با صاحب اسب می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

این تست نیاز به دقت بینایی استثنایی و همچنین تفکر سریع دارد. فقط جسورترین افراد موفق می شوند. در این تصویر اسبی مشکی در تاریکی در حال دویدن است. گویا سوارکاری در تصویر وجود ندارد، اما صاحب اسب در جایی از تصویر پنهان است. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که چهره مخفی یا صاحب اسب در تصویر وجود دارد. شما برای شناسایی این چهره فقط 10 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید با صاحب اسب

به این ترتیب در سطور بالا چالش مطرح شد: آیا می‌توانید آنها را پیدا کنید؟ این جست‌وجوی تصویری ما را دعوت می‌کند تا هر گوشه از عکس را موشکافی کنیم، تا حس مشاهده خود را اصلاح کنیم تا چهره مخفی را آشکار کنیم و راز مدفون در این تصویر را کشف کنیم.

برای بررسی تمام جزئیات تصویر وقت بگذارید. گاهی اوقات عناصر پنهان ظریف هستند و بلافاصله آشکار نمی شوند. اگر فوراً آن را پیدا نکردید ناامید نشوید. همچنین گاهی اوقات تشخیص جزئیات پنهان زمان می برد. اگر گیر کرده اید، از شخص دیگری بخواهید که نگاهی بیندازد. دیدگاه متفاوت اغلب می تواند کمک کند.

علاوه بر این، نگاه کردن به تصویر از زاویه ای متفاوت می تواند عناصر پنهان را آشکار کند. در صورت امکان بزرگنمایی، عقب نشینی یا تغییر روشنایی را امتحان کنید.

شاید بپسندید:آزمون قدرت بینایی : کرم کجاست!؟

تست قدرت دید با صاحب اسب

شاید بپسندید: حکایت مادر شوهر و عروس خل و چل | رازی که نباید فاش می شد!

.

.

.

.

 

بیشتر بخوانید:  انتخاب یکی از این درخت ها می تواند، بخشی از شخصیت شما را افشا کند!

 

 

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت با کم عقل رفیق نشو!

پاسخ تست قدرت دید با صاحب اسب

آیا موفق به شناسایی صاحب اسب یا چهره پنهان شده در این تصویر شده اید؟ اگر چنین است، تبریک می گویم! شما واقعاً قدرت بینایی استثنایی دارید. اگر نه، نگران نباشید، مشکلی نیست. پاسخ در تصویر پایانی مطلب آمده است.

شاید بپسندید:  داستان شرط ازدواج دختر کشاورز: داستان دم گاوی که شرط ازدواج بود!

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت مرد سه زنه | آخر و عاقبت مردی که چند زن گرفته بود و آنها را فریب می داد!

 

 

.

 

شاید بپسندید: در تصویر چند اسب وجود دارد | نابغه ها همه اسب ها را پیدا می کنند!

پاسخ تست قدرت دید با صاحب اسب: چهره مخفی در این تصویر مشخص شده اند. چه چهره پنهان را کشف کرده باشید یا نه، تعهد شما به جستجوی موارد غیرمنتظره در یک تصویر، کنجکاوی و بینش چشمگیری را نشان می دهد. حل پازل های بصری علاوه بر اینکه یک بازی سرگرم کننده است، یک تمرین محرک برای ذهن شما نیز می باشد. این توانایی شما را برای مشاهده جزئیات، تفکر خلاق و دیدن جهان از دیدگاه های مختلف تقویت می کند.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی زن بدکاره و مرد عابد | زنی بدکاره ای که بهشتی شد!

پاسخ تست قدرت دید با صاحب اسب

بیشتر بخوانید: اگه پروانه را تو تصویر پیدا کردی میشه گفت چشمات مثل شاهین تیزه!

امیدوارم از تست قدرت دید با صاحب اسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چشات تیز باشه تفاوت های دو تصویر نینجای ژاپنی را پیدا می کنی!

 

 

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:  قابل توجه تیزبین‌ها: قدرت بینایی‌ات رو با یافتن گلابی متفاوت اثبات کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

بیشتر بخوانید: حکایت شنیدنی مرد گدا در بازار | داستان گدایی که ساکنان یک شهر را اُسکول کرد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:داستان عاشقانه بلوچی شی مرید و هانی | داستان مردی که عشق‌اش را به خاطر قولش فدا کرد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 4+4=16، 5+5=20 و 6+6=24 باشد 7+7=؟ چند می شود؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: ریاضی‌ات خوب باشه در کمتر از 10 ثانیه ارزش عددی خانه، گربه و سگ را پیدا می کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

باهوشا جواب بدن: با توجه به 3 عبارت اول، عبارت 44= ؟ چی میشه!؟

چشات تیز مثل عقاب باشه تو یه نگاه حرف O را بین Q ها پیدا می کنی!

داستان کوتاه نادان پولدار و دانای بی پول!

با دلیل منطقی بگو که کدام زن باردار است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا