;
تفریح و سرگرمی

ترجیح می دهید کدامیک از دایره های تصویر، خورشید نقاشی شما باشد!

تست های شخصیت شناسی در شبکه های اجتماعی در حال فراگیر شدن هستند و گمان نمی رود بزودی هم عطش علاقمندان به این تست ها فروکش کند. این عدم فروکش کردن نیز بدلیل رگه هایی از واقعیت در این گونه تست ها است. پاسخ و انتخاب های شما در این تست ها ارتباط مستقیم با ضمیر ناخودآگاه شما دارند. امروز نیز بخش سرگرمی چشمک با تست شخصیت شناسی خورشید بر فراز اهرام با شماست. انتخاب خورشید در این نقاشی، حرف های زیاد درباره شخصیت شما خواهد داشت.

تست شخصیت شناسی خورشید بر فراز اهرام

در تست تست شخصیت شناسی خورشید بر فراز اهرام، شما با یک نقاشی از اهرام روبرو هستید. جروف انگلیسی در این نقاشی حکم یک خورشید را دارند. شما اگربه جای طراح این نقاشی بودید، ترجیح می دادید که خورشید شما دقیقا به جای کدامیک از حروف قرار می گرفت. برای پاسخ به این سوال نگاهی به تصویر بیندازید و بلافاصله پاسخ دهید. پاسخ شما می تواند نکات جالبی را درباره شخصیات شما افشا کند.با دقت به تصویر نگاه کرده و انتخاب کنید.

 

تست شخصیت شناسی خورشید بر فراز اهرام

گزینه A

اگر این گزینه را انتخاب کردید، مشخص ترین ویژگی شما عقلانیت و منطق است. شما دوست دارید همه چیز را توجیه کنید و برای هر چیزی توضیحی بیابید، حتی اگر کارتان اشتباه باشد. شما فردی بسیار تحلیل گر و به طور شگفت انگیزی خلاق هستید. شما همیشه به این فکر می کنید که چگونه می توان هر ناراحتی را با صبر زیاد حل کرد. شما می توانید برای هر کسی یک هم تیمی و دوست عالی هستید.

گزینه Bدر تست شخصیت شناسی خورشید بر فراز اهرام

کسانی که این گزینه را انتخاب کردند، افرادی کاملاً  با پشتکار هستند. این افراد می توانند در جایگاه رهبری خوب قرار بگیرند. شخصیت این افراد آنقدر کاریزما و جالب است که میتواند هر کسی را که ملاقات می کند را مجذوب خود کند. این افراد موجوداتی الهام بخش هستند، علاوه بر این که شجاعت انجام پروژه های زیادی را دارند که کمتر کسی ریسک می کند. مهمترین چیز این است که به خود اعتماد کنید و این عزم را به حد افراط ببرید.

گزینه ج

این موقعیت خورشید در نقاشی توسط پاک ترین و بی گناه ترین شخصیت ها انتخاب می شود. این افراد فوق العاده با سبک زندگی مدرن آشنا و با آن خو گرفته اند. چنین افرادی دارای شخصیتی  پاک و اصیل هستند که اطرافیان را مجذوب خود می‌کنند.

شما می توانید این تست جالب را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید.به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر در موقعیت تصویر با توجه به توضیحات قرار بگیرید، چه می کنید!؟

خود را بهتر بشناسید| در تصویر ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید؟

با این تست طناب یکی از استعدادهای مهم خود را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا