;
تفریح و سرگرمی

اگه باهوشی آدم واقعی را بین مانکن ها پیدا کن!

معمای تصویری شناخت آدم واقعی: احتمالاً پیش آمده است که در فروشگاه پوشاک، احساس کرده اید که کسی در حال دید زدن شماست. شما هم زیر چشمی به سمت که نگاه به شما صورت می گیرد، نگاه کرده اید. اما با بلند کردن سرتان، متوجه شده اید که فرد دید زننده شما کسی نبوده جز مانکن همان فروشگاه. گاهی مانکن ها آنقدر طبیعی زراحی و ساخته می شوند، که از دور شناسایی آنها مشکل است و شما احساس می کنید که در گوشه فروشگاه فردی ایستاده است.

در معمای تصویری شناخت آدم واقعی هم شما با چنین صحنه ای روبرو می شوید. باید آدم واقعی تصویر و به عبارت دیگر کسی که مانکن نیست را شناسایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک اطمینان دارد که اگر شما یک کارآگاه واقعی باشید، بر معمای تصویری شناخت آدم واقعی غلبه خواهید کرد. پس با مجله خبری چشمک و معمای تصویری شناخت آدم واقعی همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

معمای تصویری شناخت آدم واقعی

شما می توانید با کمک معمای تصویری شناخت آدم واقعی، مهارت های تصویری خود را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای محک بزنید. در صورتی که نتوانید در زمان تعیین شده معمای تصویری شناخت آدم واقعی را حل کنید، باید تلاش کنید تا مهارت های خود را افزایش دهید. اما افزایش دادن مهارت ها چگونه ممکن است؟ دانشمندان معتقدند که انجام مستمر و منظم بازی های فکری می تواند با افزایش فعالیت و عملکرد مغز در بلند در رشد و توسعه مهارت های شناختی شما موثر باشد.

آیا آماده اید تا بهترین توانایی های ذهنی و تصویری خود را به نمایش بگذارید؟ پس با معمای تصویری شناخت آدم واقعی همراه باشید. چه کسی مانکن نیست؟اهمیت این پازل این است که تشخیص دهیم کدام یک از این سه زن مانکن نیستند. شما باید زمان خود را خیلی خوب محاسبه کنید زیرا فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح معمای تصویری شناخت آدم واقعی را بدهید. آغاز فرصت شما: 1-2-3.

شاید بپسندید: یکی از ون ها، تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط افراد دقیق متوجه میشن!

معمای تصویری شناخت آدم واقعی

شاید بپسندید: ارزش عددی خوراکی ها و کتاب را در عبارت آخر پیدا کن | فکر نکن ساده است!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون هوش: عددی که باید جایگزین علامت سوال شود را پیدا کنید!

 پاسخ معمای تصویری شناخت آدم واقعی

زمان پاسخ گویی به معمای تصویری شناخت آدم واقعی به پایان رسید!امیدواریم توانسته باشید این معمای تصویری را در زمان تعیین شده حل کنید. اگر در مورد پاسخ خود شک دارید، باید پاسخ تصویر معمای تصویری شناخت آدم واقعی را در پایان مطلب ببینید.

احتمالا بپسندید: تست بینایی سنجی: بینایی ات خوب باشه در یک نگاه نوشته تصویر را متوجه میشی!

.

 

 

 

.

شاید بپسندید: آیا این بچه واقعا خودش رو خیس کرده یا بقیه دارن اذیتش می کنند!؟

پاسخ : اگر چه در لباس هر سه زن اتیکت لباس دیده می شود، اما اگر با دقت به زن سمت چپ نگاه کنید، متوجه خواهید شد که رنگ چشمان او متفاوت است. همچنین اگر چه او تلاش کرده کاملا شبیه مانکن های بایستد، اما شکل دستان او با دو مانکن فرق دارد. او ناخن دارد، اما دو مانکن ندارند. برخی به گوشی همراه اشاره کرده اند، اما گوشی همراه نمی تواند دلیل بر آدم بودن مانکن سمت راست باشد، به خصوص اینکه گوشی را در دست محکم نگرفته و شکل دست تغییر نکرده است.

شاید بپسندید: با پیدا کردن چتر پنهان در تصویر شتر مرغ ها اثبات کنید که چشمان تیزبین دارید!

جواب معمای شناخت آدم واقعی

امیدوارم از معمای تصویری شناخت آدم واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت شاگرد پارچه فروش و زن هوس باز | جوانی که به گناه خود را آلوده نکرده و خدا به او نام نیک عطا کرد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که چه کسی دامن خانم معلم را رنگی و کثیف کرده است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: ضرب‌المثل‌ دیوانه تر از خودش ندیده بود | حکایت دو دیوانه در حمام!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

خوش بینی یا بدبین!؟ | یکی از نمادها را انتخاب کن تا بفهمی!

 اگر نکته تصویر را در نگاه اول پیدا کردی، خیلی تیزی!

چیستان: نام شهر و جزیره معروفی است که اگر آن را برعکس بخوانیم یک برند معروف آدامس می شود!

با پیدا کردن عدد مفقود شده جدول، اثبات کن که نابغه ریاضیاتی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا