;
تفریح و سرگرمی

آدم عاشق پیشه ای یا اینکه اصلا عاشق نمی شوی!؟ | همین که تصویر را دیدی چی تشخیص دادی!؟

تست شخصیت مبتنی بر شناخت: به تصویر ذیل نگاه کنید. آنچه که در ایتدا می بینید می تواند نکات جالبی را درباره شما روشن کند. آیا به راحتی عاشق می شوید؟ پس اگر به دنبال فهمیدن این پاسخ هستید باید تست شخصیت مبتنی بر شناخت را حل کنید و در چند ثانیه جواب را بفهمید. با بخش فرهنگی مجله خبری چشمک و تست شخصیت مبتنی بر شناخت همراه شوید.

شاید بپسندید: زن خطرناک تصویر که احتمالاً یک قاتل است را پیدا کن!

تست شخصیت مبتنی بر شناخت

به یک سوال ساده پاسخ دهید و بفهمید که آیا به راحتی عاشق می شوید؟ ایا جرات شرکت در تست شخصیت مبتنی بر شناخت دارید؟ تست های شخصیتی که در مجله خبری چشمک به اشتراک می گذاریم دقیق ترین و سرگرم کننده ترین تست هایی است که در شبکه های اجتماعی پیدا می کنیم. بنابراین امروز شما را به انجام تست تصویری دعوت می کنیم. شما فقط باید به یک سوال ساده پاسخ دهید که نشان دهد آیا شما عاشق هستید یا خیر؟

شاید بپسندید: اگه دقت ات خوب باشه میتونی 3 تا اختلاف رو تو تصویر گربه ملوس پیدا کنی!

تست شخصیت مبتنی بر شناخت

شاید بپسندید: یکی از این خانما می خواهد از فروشگاه لباس چیزی را سرقت کند، کی دزده و میخاد چی بدزده!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: بچه مال کیه!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل استخوان لای زخم گذاشتن !

تفسیر تست شخصیت مبتنی بر شناخت

اول چی دیدی؟ دریابید که آیا شما فردی عاشق هستید یا خیر؟ این تست به دلیل سوالی که در پی پاسخگویی به آن است در فیس بوک بارها و باره منتشر شده است.  تصویر زیر را نگاه کنید و پاسخ دهید، ابتدا چه چیزی را دیدید؟

اکنون که سخت ترین بخش تست شخصیت را مشاهده کرده اید. در زیر می توانید نتایج آزمون را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید که برای معتبر بودن آن باید فقط یک پاسخ داشته باشید.

احتمالاً بپسندید: یکی از این خانم خوشکلا همسر آقای رئیسه، فقط باهوشا میتونن تو یه نگاه تشخیص‌اش بدن!

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت بیلش را پارو کرده (ضرب المثل)

 

 

 

احتمالا بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه، پس مقدار عددی سیب و آووکادو رو با توجه به معادلات بالا بدست بیار!؟

تست شخصیت مبتنی بر شناخت

دیدن مغز

اگر شما یک مغز را دیدید، شما فردی بسیار مهربان هستید، در برخورد با دیگران به مراقب هستید، بنابراین آنها به خصوص جنس مخالف ممکن است باور کنند که شما فردی هستید که عاشق آنها می شوید اما اینطور نیست. شما مسئولیت پذیر هستید و به جزئیات اهمیت می دهید. همچنین، پشتکار، اهداف روشن و انرژی مثبت شما در زندگی برجسته است.

احتمالاً بپسندید: چه چیزی شما را با بقیه متفاوت می کنه!؟ | میخای بدونی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

دیدن درخت

اگر درختی را دیدی، آدم بسیار عاشقی هستی. سعی نکنید از آن اجتناب کنید، همه می توانند متوجه آن شوند. پیش بینی نکنید یا در مورد چیزهایی که هنوز اتفاق نیفتاده اند مضطرب فکر نکنید، آرام باشید، نفس بکشید و همه چیز را آسان بگیرید. شما فردی بسیار محافظ و آشنا هستید و به راحتی می بخشید. حساس بودن و یا عاشق بودن یک عیب نیست، برعکس، آنها فضایل بزرگی هستند که به شما کمک می کنند حتی بیشتر همدل باشید.

احتمالاً بپسندید: تست هوش ریاضی مختص نابغه ها: فقط نابغه ها می توانند عدد مناسب را در تصویر پیدا کنند!

امیدوارم از تست شخصیت مبتنی بر شناخت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: دخترک واقعی رو میون عروسکا شناسایی کنید!

 

 

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: یکی از این 3 مسافر با اینکه وضع مالی خوب نداره، سوار بخش بیزنس کلاس قطار شده، اون کیه!؟

 بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: چیستان جالب: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست؟!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بی صدا زنگ می زند؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بیشتر بخوانید:چی تو زندگی عصبانیت می کنه!؟ اگه میخای جوابش رو بفهمی یکی از حیوانات تصویر را انتخاب کن!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: تمرکزت خوب باشه، تو 7 ثانیه 3 اختلاف دو تصویر راستی و چپی از عروس و دوماد را پیدا میکنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: با جابجایی 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن! | نابغه ها خیلی راحت موفق میشن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: معمای منطقی ریاضی: باهوشا می تونن این تست هوش ریاضی را در 20 ثانیه حل کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:کدومیکی از این دو اینفلوئنسر اینستاگرام، یه آدم واقعی نیست و بواقع یه خون آشامه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آیا کسی رو که به عنوان دیوونه گرفتن، واقعا یه دیوونه است!؟

شاید برایتان جالب باشد

راحت تصمیم می گیری یا سخت!؟ اگه مطمئن نیستی فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

 بازی فکری مخصوص نابغه ها: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

آزمون شناسایی مادر دخترک زیبا:کدامیک از این دو زن، مادر این دختر نوجوان زیباست!

یکی از این سه گدا تبدیل به یک زامبی شده، سریع شناسایی کنید تا انسان های کمتری را آلوده کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا