;
تفریح و سرگرمی

مسیری که انتخاب می کنید فلسفه زندگی شما را آشکار می کند.

زندگی مسیری است که باید از آن عبور کنیم. هیچ تشبیهی مناسب تر از این تشبیه نیست که زندگی را با یک مسیر مقایسه می کند. باید پذیرفت که این مسیر به ندرت بزرگراه است. در تست امروز، راهی که انتخاب می کنید فلسفه زندگی شما را آشکار می کند. بخش تفریح و سرگرمی چشمک امروز با شماست با تست شخصیت شناسی تصویری مسیر. این تست بسیار جالب است و فلسفه زندگی شما را روشن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تست تصویری عشق: این تست، نحوه عاشق شدن شما را فاش می کند!

فلسفه زندگی و تست شخصیت شناسی تصویری مسیر

زندگی پر از چالش‌هاست. اصولاً هم باید همین طور باشد. این گونه ما خواهیم توانست که بهترین ها را از خودمان بخواهیم. انتخاب هرکول را به یاد بیاورید. هرکول در مسیر ناآشنایی پیش می‌رفت که به دوراهی رسید. نشست و به آینده خود فکر کرد. نمی‌دانست کدام مسیر را انتخاب کند. ناگهان دو الهه مرموز روبه‌رویش ظاهر شدند. اولی زن زیبا و فریبنده‌ای بود. او الهه دیگر را کنار زد و به هرکول اصرار کرد همراهش برود. قول داد او را به آسان‌ترین و خوشایندترین مسیر زندگی هدایت کند، میان‌بری به خوش‌بختی واقعی. او به هرکول گفت می‌تواند همچون شاهان زندگی کند، از مشقت دوری کند.

هرکول کمی گوش داد و سپس نوبت به الهه دوم رسید. او زن متواضع‌تری بود و وجودش با زیبایی طبیعی می‌درخشید. او به هرکول هشدار داد مسیر او بسیار متفاوت است. طولانی و دشوار است و به تلاش زیادی نیاز دارد. رک و راست به هرکول گفت زجر خواهد کشید. او گفت که: خدایان بدون تلاش و ممارست، هیچ چیز خوب و ستودنی‌ای به انسان‌ها اعطا نمی‌کنند.

گفته شده که هرکول فضیلت را انتخاب کرد و فریب گناه را نخورد. او اگرچه به خاطر این انتخاب متحمل رنج‌ها و مشقت‌های فراوانی شد ولی زئوس آنقدر تحت تأثیر عظمت روح پسر فناناپذیر خود قرار گرفت که به او اجازه عروج داد و خودش او را به مقام خدایی رساند.

پس انتخاب شما چیست؟ یک مسیر را از تصویر انتخاب کنید و ببینید که چگونه مسیر خود را در زندگی طی می کنید!

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی درب:بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

تست شخصیت شناسی تصویری مسیر

انتخاب مسیر 1 جهان دیگر در تست شخصیت شناسی تصویری مسیر

اگر راه آخرت را انتخاب کرده اید، احساس می کنید به این دنیا تعلق ندارید. حتی از دوران کودکی خود، دوست دارید آسمان روشن شب را تماشا کنید و در این فکر باشید که خانه واقعی شما کجاست. شما به دنبال واقعیت دیگری هستید. داستان های علمی تخیلی، اسطوره شناسی و عاشقانه های گوتیک خواندنی های مورد علاقه شما هستند. شما توانایی ایجاد یک چیز کاملاً جدید را دارید حتی اگر این یک تحریک برای دیگران در کنار شما باشد.

بیشتر بخوانید: تست تصویری نیازمندی روح: روح شما، واقعا به چه چیزی نیاز دارد!

انتخاب مسیر  2 دنیای پری

اگر مسیر شماره دوم را انتخاب کنید ، مسیر شما مسیر حساسیت، مهربانی و همدلی خالصانه است. رویاها، اشتیاق و آرزوهای شما باعث می شود در دنیای بی رحم، احساس بهتری داشته باشید. اگرچه مستعد ناامیدی های زیادی هستید و به شدت آسیب پذیر هستید، اما هنوز احساس می کنید که یک مادرخوانده از جنس پری نتیجه را تغییر می دهد. شما به قدرت نیکی ایمان دارید. عشق بخشی از وجود شماست. شما عاشق شعر، موسیقی کلاسیک و جاز هستید و از زیبایی هر فرمی لذت می برید.

بیشتر بخوانید: نمادی که انتخاب می کنید چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند

انتخاب راه بیداران 3 در تست شخصیت شناسی تصویری مسیر

این مسیر، مسیر معنویت است. خورشید غروب می کند و شب دوباره می آید. با این حال، می دانید که خورشید دوباره طلوع خواهد کرد. اجداد مرده شما، شما را راهنمایی می کنند و از طریق رویاها کمک زیادی دریافت می کنید. احساس برای شما مهمتر از منطق است. شما کتاب های معلمان بزرگی را می خوانید که به ما یاد می دهند چگونه می توانیم از طبیعت خود پیشی بگیریم و می خواهید با ترس از مرگ روبرو شوید. شما موسیقی زیرزمینی را دوست دارید و از هنر انتزاعی لذت می برید.

بیشتر بخوانید: آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

انتخاب طریق العرفا 4

این مسیر، راه های قدیمی است. هزارتو مسیر کسانی است که در جستجوی روشنگری واقعی هستند و همیشه در جستجوی حقیقت جهان هستند. دخمه پرپیچ و خم، نمادی از کیمیاگران و مکاتب غیبی، سفر روح شما را به سمت قلمروهای جادویی نشان می دهد. شما به جادوگری و ادیان باستانی علاقه دارید. نمادها و تشریفات برای شما مهم هستند. شما عاشق موسیقی سنتی و قدیمی هستید و عاشق یادگیری طلسم ها.

بیشتر بخوانید: تست: اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

انتخاب مسیر 5 افراد شهودی در تست شخصیت شناسی تصویری مسیر

اگر مسیر شماره پنج را انتخاب کنید، پس زندگی برای شما هیچ مرزی ندارد. به نظر می رسد شهود شما در کل زندگی، شما را راهنمایی می کند. درست مانند یک مسیر در آب، به نظر می رسد که شما از گرانش سرپیچی می کنید. ایمان سلاح شماست و اگرچه بسیاری از دوستانتان شما را از ادامه راهتان دلسرد می کنند، اما می دانید که انتخاب درستی کرده اید. برخلاف همه احتمالات، شما همیشه راه حلی پیدا می کنید. شما عاشق سفر، خواندن رمان های مدرن هستید و شغلی جالب و موفق دارید.

بیشتر بخوانید: کدام درب به خوشبختی باز می‌شود: انتخاب درب،شخصیت شما را آشکار می‌کند!

انتحاب مسیر 6 مادر طبیعت

شما بیشتر از هرکسی می فهمید که ما بخشی از این دنیا هستیم. شما همیشه به عناصر طبیعت نزدیک بوده اید و به نوعی با قلمرو حیوانات ارتباط برقرار می کنید. علاوه بر این، شما همیشه در جادوی گیاهی و قدرت درختان بودید. شما دوست دارید در روستا زندگی کنید، به دور از آشفتگی یک شهر. ایده های شما هماهنگ هستند و خانواده شما را خوشحال می کند. شما داستان ها و کتاب های قدیمی درباره تاریخ می خوانید. موسیقی شما صداهایی است که در مکانی آرام می شنوید.

این تست ها هم برای شناخت خودتان جالب است.

بیشتر بخوانید: سوالات هوش: با این 8 سوال هوش، بهره هوشی خود را محک بزنید!

تست هوش تصویری: به نظر شما کدام فرد با پایین آمدن سنگ، می میرد!

بیشتر بخوانید: تست روابط عاشقانه:انتخاب شما، بخشی از روابط عاشقانه شما را فاش می کند!

تست شخصیت شناسی: به نظر شما کدامیک از دختران تصویر زیباتر است؟

بیشتر بخوانید: تست: آنچه ابتدا در تصویر می بینید، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

4 بهترین تست شخصیت شناسی: با این تست ها خود را بهتر بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا