;
تفریح و سرگرمی

کدام دختر وقتی برگردد جذاب‌تر خواهد بود؟ببینید انتخاب شما در مورد چه چیزی می گوید!؟

تست شخصیت شناسی ساده: ویژگی های شخصیتی دائماً ثابت نیستند، می توانند تغییر کنند. اما با وجود این، حتی چیزهای جزئی نیز می توانند نشان دهند که شما چه نوع فردی هستید. به عنوان مثال، پیاده روی شما می تواند سطح آسیب پذیری شما را نشان دهد. نحوه آویزان کردن دستمال توالت می تواند چیزهای زیادی در مورد قاطعیت شما بگوید. انتخاب شما همچنین می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما روشن کند. با تست شخصیت شناسی ساده بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک  همراه باشید.

آزمون شناخت زن ثروتمند: با نکته سنجی و هوش بالای خودت، زن ثروتمند تصویر را شناسایی کنید!

تست شخصیت شناسی ساده

از شما دعوت می کنیم تا به این تصویر نگاه کنید. تصور کنید که وقتی صورت خود را به سمت شما برگردانند، کدام یک جذاب تر خواهد بود. همه چیز به احساسات شما مربوط می شود.

شاید بپسندید: فواید چغندر برای زیبایی که مثل معجزه عمل می کند!

تست شخصیت شناسی ساده

برایتان جالب خواهد بود: معمای سر به هوا ترین کدام است، پدر یا مادر؟!

دختر شماره 1

دختر شماره 1

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی مادر راستگو: کدامیک از این سه زن، حقیقت را می گوید!؟

اگر دختر اول برای شما جذاب ترین به نظر می رسد، احتمالاً فردی آرام و با اعتماد به نفس هستید. شما از موانع و آزمایش های جدید نمی ترسید. آماده اید تا هر مشکلی را حل کنید. شما جسورانه کارهای جدید را انجام می دهید و با اشتیاق آنچه را که دوست دارید انجام می دهید. به راحتی زمین نمی خورید. شما در رسیدن به اهداف خود صبور هستید و می توانید آنچه را که نیاز دارید به دست آورید. فرد خجالتی نیستید، بلکه جسور و قاطع هستید. شما می دانید چه می خواهید و مطمئناً به آن خواهید رسید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی خانواده غیر واقعی: آیا می توانید خانواده جعلی را شناسایی کنید؟

دختر شماره 2 در تست شخصیت شناسی ساده

انتخاب تست شخصیت شناسی ساده دختر شماره 2

 

شاید برایتان جالب باشد: 5 مزیت مجرد ماندن برای سلامتی که ممکن است شما را شگفت زده کند

 

انتخاب دختر دوم در تست شخصیت شناسی ساده ممکن است به این معنی باشد که شما فردی اجتماعی هستید که به سرعت با دیگران ارتباط برقرار می کند. شما کمی ساده هستید و گاهی اوقات ممکن است بیهوده کارهای بکنید. اگر چه گاهی می دانید چگونه به هدف خود برسید. شما فرد راحتی هستید که اغلب حال و هوای بازیگوشی دارد.

شناسایی بچه گمشده در باغ وحش: چه کسی بچه را در باغ وحش دزدیده است!؟

بیشتر احتمال دارد که به جای نشان دادن غم و اندوه خود، به اطرافیان خود لبخند بزنید. سعی می کنید مثبت اندیش باشید و چیزهای بد را به دل راه نداده و هرگز به دل نگیرید. اما همیشه اینطور نیست. گاهی اوقات حتی یک کلمه منفی ساده به شما می تواند روح شما را آزار دهد.

شاید بپسندید: در تصویر تعداد زیادی راکون وجود دارند، حیوان متفاوت تصویر کجاست!

دختر شماره 3

دختر شماره 3

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل در ساختمان: یک باهوش می‌تواند در 3 ثانیه قاتل را در تصویر شناسایی کند!

 

اگر دختر سوم را در تست شخصیت شناسی ساده ترجیح می دهید، به احتمال زیاد فردی متواضع و خجالتی هستید. شما فردی هستید که بلافاصله با دیگران ارتباط برقرار نمی کنید، اما با گذشت زمان، می توانید کاملاً خود را آشکار کنید. دوست دارید همه چیز طبق برنامه باشد و خودانگیختگی را زیاد دوست ندارید.

شما مهربان، آسان گیر هستید. به راحتی از چیزی یا کسی دلخور نمی شوید. شما به عمق روح نگاه می کنید و سعی می کنید عواطف و احساسات دیگران را درک کنید. شما نمی ترسید که ناراحت باشید تا شخص دیگری را خوشحال کنید. اما هماهنگی برای شما مهم است، بنابراین گاهی اوقات لازم است با خودتان خلوت کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی: کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

دختر شماره 4 در تست شخصیت شناسی ساده

دختر شماره 4 در تست شخصیت شناسی ساده 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی فرد باردار: آیا از طریق تصویر پاها، می توانید بفهمید چه کسی باردار است؟

اگر دختر چهارم را انتخاب کردید، احتمالاً خونسردی زیادی دارید. خجالت دادن یا گیج کردن شما آسان نیست. شما ترجیح می دهید ذهن را به قلب ترجیح دهید. می دانید که می توانید چیزهای زیادی به دست آورید. بنابراین از مشکلاتی که برایتان پیش می آید نمی ترسید.

شما فرد مغروری هستید که در هماهنگی با خودتان زندگی می کنید. با تمام عزم خود، شما فردی مهربان هستید. شما به دیگران فکر می کنید و حتی برای رسیدن به اهداف خود به آنها صدمه نمی زنید. ممکن است سرد به نظر بیایید، اما در واقعیت، شما فردی اجتماعی هستید و آماده کمک به نیازمندان هستید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دانش آموز شیطون: کدام دانش‌آموز از ماژیک قرمز استفاده کرده است!؟

دختر شماره 5

دختر شماره 5

برایتان جالب خواهد بود: تیزبینی خود را با شناسایی معلمی که در حال تبدیل شدن به زامبی است، محک بزنید!

انتخاب دختر پنجم در تست شخصیت شناسی ساده می تواند به این معنی باشد که شما فردی مستقل و پیگیر هستید. شما رسیدن به اهداف خود عادت کرده اید. در صورت نیاز می توانید روی خودتان کار کنید. شما دارای اعتماد به نفس و مستقل هستید. بنابراین به ندرت از دیگران درخواست کمک می کنید یا آن را می پذیرید، حتی اگر آنها آماده حمایت و مراقبت از شما باشند.

شما لجباز هستید و متقاعد کردن شما یا تغییر نظر شما در مورد چیزی برای مردم آسان نیست. شما هم برای ملاقات با افراد جدید کار آسانی ندارید. اما کسانی که می توانند به قلب شما برسند دوستان واقعی شما خواهند شد که می توانند کاملاً به شما تکیه کنند. کدام دختر رو انتخاب کردی؟ توضیحات چقدر با شخصیت شما مطابقت دارد؟ ما علاقه مندیم نظرات شما را در نظرات بخوانیم.

برایتان جالب خواهد بود: معمای شناسایی همسر استاد: اگر همسر استاد را در یک نگاه شناسایی کنی، نابغه ای!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

شاید بپسندید: قابل توجه زرنگا: نکته سنج بودن خود را در آزمون شناسایی اشتباه مراسم ازدواج اثبات کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش مرد اشرافی چطور با وجود افتادن از پله زنده مانده است؟!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود:به نظر شما کدامیک از افراد زیر احمق تر هستند!؟| خود را بهتر بشناسید!

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی قاتل خطرناک: اگر مهارت کارآگاهی داشته باشی در 3 ثانیه قاتل را پیدا می کنی!

چیستی تست های شخصیت شناسی و اعتبار آنها

احتمالاً هر روزه شما با چنین تست هایی روبرو می شوید. تست های تصویری که ادعا می کنند می توانند زوایای پنها شخصیتی شما را منعکس کنند. جدا از درستی یا نادرستی کامل این تست ها، به نظر می رسد که نفس وجود این تست ها می تواننند به ما کمک زیادی کنند. این تست ها امروز بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی پیدا کرده اند و همین مسئله کافی است. دغدغه های زندگی جدید در حال فرسوده کردن ماست و بی توجهی ما هر چند اندک به آنها می تواند، خوشی را برای ما به ارمغان آورد.

البته ناگفته نماند که روانشناسان دریافته اند که آدمی ممکن است در قبال بعضی از موقعیت واکنشی متفاوت و یا مشابه از خود نشان دهد. همین مسئله سبب شکل گیری یک معیار شناختی برای آنان شده است. برخی از تصاویر شخصیت شناسی در همین جهت شکل گرفته اند و نتایج آنها تا اندازه ای قابل اتکا است.

انتخاب افراد برای پذیرفتن یک چیز، اولین تصور و دید از یک پدیده و شی، همه و همه مربوط به ضمیر ناخودآگاه انسان می باشد. ضمیر ناخودآگاه آدمی نقش جدی در رفتارها و انتخاب های آدمی دارد. براساس همین موضوع، انسان در شرایط مختلف رفتارهای خاصی از خود بروز می دهد. شاید تست های شخصیت شناسی زمینه خوبی را ایجاد کرده اند که ضمیر ناخودآگاه آدمی بیشتر شناسایی شود. تست های شخصیت شناسی تصویری براساس چنین رویکردی ایجاد شده اند و تلاش دارند ما را بیشتر با خودمان آشنا سازند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

برایتان جالب خواهد بود:با تشخیص اشتباه موجود در جلسه پرسش و پاسخ رسمی، اثبات کنید که نابغه اید!

امیدوارم ازتست شخصیت شناسی ساده  استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

شناسایی کارآگاه خصوصی زرنگ: به نظر شما کدامیک از افراد زیر یک کارآگاه است!؟

آزمون شناسایی مادر واقعی: مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان تصویر است!؟

شناسایی دختر نجات یافته: به نظر شما کدامیک از این دو دختر زنده می ماند؟

معمای تصویری قتل در بالن:فکر می‌کنی باهوشی در 5 ثانیه، قاتل کاپیتان بالن را پیدا کن!

چالش شناسایی اشتباه در تصویر: آیا می‌توانید در 5 ثانیه خطای تصویر را پیدا کنید!؟

شناسایی خون آشام در فروشگاه: کدامیک از کودکان می تواند یک خون آشام باشد!؟

آزمون شناخت فرد سیگاری: تنها یک نابغه، فرد سیگاری را در 5 ثانیه تشخیص می دهد!

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. سلام.من دخترشماره ۵ راانتخاب میکنم،بهاطراینکه دختری که زیبا وقشنگ باشه نیازی به لباس وکفش وگل ولخت کردن بخشی ازبدن نداره…زیبایی ذاتیه وبه این چیزهانیست.خودنمایی خوب تیست ولی چیزبدی نیست وگاهی لازمه. این نظرمن است.

    1. درود برشما،کاملا با نظرتان موافقم منم دختر شماره پنج و انتخاب کردم.چون تیپ و استایل لباس و موها ….کلا با سلیقه من یکی هست در عین اسپرت بودن و سادگی از نظر خانمها بسیار شیک و خاص هست.البته هر خانمی جسارت اینکار رو نداره و این خصیصه باعث قدرتمندی طرفداران این تیپ میشه.
      با احترام به تمامی بانوان من عاشق همتون هستم. سودابه

  2. به نظر من شماره 1و5 بهتره من در یک مواقعی اسپرت هستم و در مواقعی مثل مهمونی تیپ خودم رو دارم ولی لباس اسپرت رو همه دوست دارند… بااین تست آدم نمیتونه احساسش رو بیان کنه چون مواقع زیادی هست مثلا آدم نمیتونه در مهمونی اسپرت و هم در بیرون اسپرت بپوشه البته جسارت نباشه خیلیا اینطوری هستن اما هم فرد شماره 1 مثل من بود چون من اعتماد به نفس زیادی دارم و خجالتی نیستم و اشتیاق دارم تا کارهای جدیدی انجام بدم و صبورم و مثل فرد شماره 5 ساده و پیگیرم و مستقلم💎😊به درس هم علاقه دارم💎😊💙

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =

دکمه بازگشت به بالا