;
خانواده و زناشویی

معیار زیبایی و نقطه جذاب چهره زنان در ذهن مردان چیست؟

نقطه جذاب چهره زنان از نظر مردان: زیبایی تعریف های متفاوتی دارد و در معیار آن در مکان های جغرافیایی متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند. بسیاری از زنان برای جذاب و زیبا به نظر رسیدن دست به تغییراتی در چهره خود می زنند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر سازند. آیا می دانید معیار زیبایی از نظر مردان چیست و نقطه جذاب چهره زنان از نظر مردان کدام است . مطلب امروز بخش خانواده و زناشویی مجله خبری چشمک را مطالعه کنید تا به جواب سوالات خود درباره زن جذاب برسید.

بیشتر بخوانید: فواید آغوش گرفتن: با بغل کردن، این ۱۰ اتفاق در بدن تان رخ می دهد!

چهره های ساده و بدون چربی

جذاب ترین ویژگی زنان از نظر مردان سادگی صورت آن ها است. این معیار تقریبا در همه جای جهان یکسان است و مردان تمایل بیشتری به زنان ساده دارند. پژوهشگران برای درک بهتر این موضوع ۱۶۹ مرد را از جنوب فرانسه انتخاب کردند و چهره ی زنان را به طور تصادفی در صفحه ی نمایش نشان دادند و از مردان خواستند به این چهره ها نمره دهند .

جذاب ترین زنان از نظر مردان، این تحقیقات ثابت نمود مردان به چهره های بدون چربی تمایل بیشتری دارند. زیرا صورت های بی چربی معمولا ساده هستند، بافت صاف و چین و چروک کم دارند و همراه با خطوط کانتوری نرم هستند .

جذاب ترین زنان از نظر مردان، مغز انسان به سمت محرک های ساده گرایش دارد و پردازش چنین صورتی در مغز آسان است. بی چربی بودن چهره می تواند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد تنوع در جذابیت را توجیه کند و عرصه را برای دیگر فاکتورهای بیولوژیکی، فرهنگی و فردی که از نظر مردان مهم است باز کند.

احتمالا بپسندید: نشانه های مردان بی تعهد: ۱۲ رفتار مردی که به همسرش تعهد ندارد!

زنان خوش اندام

جذاب ترین زنان از نظر مردان، بر خلاف تصورات برخی؛ مردان زنان لاغر را نمی پسندند بلکه مردان شیفته انحناء، پیچ و خمها و قوسهای ظریف اندام زنان میباشند.

زنان با پوست سبزه

مردان پوست تیره و سبزه را بیشتر از پوست رنگ پریده و سفید می پسندند و از نظر جنسی آن را جذاب می دانند.

احتمالا بپسندید: راه تسلط بر شوهر: خیلی راحت و بی دردسر

شاید بپسندید: چگونه بهترین باشیم | با به کارگیری این 4 راز، در هر چیزی بهترین باشید!

 

نقطه جذاب چهره زنان از نظر مردان

زنان جوان

جذاب ترین زنان از نظر مردان، مردان ترجیح می دهند با زنی باشند که سنش ۲ سال کمتر از آنان باشد. هر اندازه سن مردان افزایش می یابد همسر (جفت) جوانتر و کم سن و سالتر را ترجیح میدهند!

بیشتر بخوانید: عادت های افراد موفق | اگر این عادت ها را دارید قطعا در زندگی آدم موفقی هستید!

صورت هایی شبیه والدین

جذاب ترین زنان از نظر مردان، اغلب ما جذب صورت هایی می شویم که شبیه پدر یا مادرمان است و به این خاطر که آنها نخستین حامیان و مراقبان ما بوده اند و ما دوستشان داریم.

احتمالا بپسندید: این نشانه ها نشان می دهد که این فرد عاشق شماست، حتی اگر به زبان نیاورد!

شاید بپسندید: با توجه به این رفتارها، از دیدگاه دیگران فردی اجتماعی به نظر می رسید!

آراستگی ظاهری

اگر می خواهید از دید مردان یک زن جذاب باشید بهتر است به ظاهر خود و لباس هایتان بیشتر اهمیت بدهید. زیرا اکثر مردان کلی نگر هستند و به جزئیات توجهی ندارند و لباس هایتان آن ها را بیشتر از چهره تان جذب می کند. بنابراین سعی کنید در لباس هایتان بیشتر از رنگ ها شاداب و طرح ها متفاوت استفاده کنید تا زیبا تر به نظر برسید.

بیشتر بخوانید: گیاهان خوش یمن از نظر فنگ شویی: ۵ گیاهی که برای شما خوش شانسی، ثروت و رفاه می آورد!

آرایش ملایم

جذاب ترین زنان از نظر مردان، مردان همیشه زنانی را دوست دارند که چهره طبیعی دارند و آرایش کمی می کنند. پس توجه داشته باشد که در آراستگی ظاهر زیاده روی نکنید و آرایش های زیاد و تند و زننده نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: این مرد بی برو برگرد عاشق شما شده | نشانه های عاشق شدن مردان

خنده روبودن

جذاب ترین زنان از نظر مردان، زنان محبوب، خنده رو هستند زیرا همه ی مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند و هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند، احساس می کند فرد فوق العاده ای است.

شاید بپسندید: این ۱۴ خوراکی بدون آنکه متوجه شوید، میل جنسی تان را نابود می کند!

چهره های معمولی

بسیاری از مردان اعتقاد دارند چهره های معمولی با ویژگی های متوسط جذاب تر از صورت های خاص هستند. تحقیقی که روی صورت های مختلف انجام شد نشان داد که بیشتر مردم صورت های عادی را بیشتر دوست دارند. به این خاطر که ترکیبی از ژن های مختلف هستند.

شاید بپسندید: نشانه های مردان بی تعهد: ۱۲ رفتار مردی که به همسرش تعهد ندارد!

نقطه جذاب چهره زنان از نظر مردان

بیشتر بخوانید: درمان تنبلی: روش 1 دقیقه ای ژاپنی ها برای تنبلی نکردن!

احتمالاً بپسندید: خانم ها بخوانند: مردها عاشق این ۸ مدل موی زنانه هستند!

چهره های آشنا

جذاب ترین زنان از نظر مردان، همیشه ژنتیک در جلب توجه افراد نقش ندارد. چهره ای برای مردان جذاب و دوست داشتنی است که حس یا خاطره ای خوب را برایشان تداعی کنند. این چهره ها که برای برخی از افراد آشنا و دوست داشتنی هستند ممکن است از نظر برخی دیگر کاملا معمولی باشند.

شاید بپسندید: چیزی که هر قیافه ای رو جذاب می کنه!

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: تسخیر قلب همسر با ۵۰ جمله ناب عاشقانه و محبت آمیز!

احتمالا بپسندید: رابطه جنسی زیاد در مردان: ۳ خطر جدی رابطه جنسی زیاد در مردان که نمی دانستید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا