;
خانواده و زناشوییزندگی

چرا دختران باهوش مجرد می مانند؟ + ۱۰ دلیل جالب که نمی داستید!

چرا دختران باهوش مجرد می مانند: دختران رویاپرداز هستند. در واقع آن ها رویاپردازان احساساتی هستند. دیگران احتمالا آن را انکار می کنند اما دختران به نوعی می خواهند کلمات شیرین را بشنوند و در قلب خود بال زدن پروانه ها را احساس کنند. اما ما در مورد این صحبت نمی‌کنیم که دختران چگونه می‌خواهند این چیزها را احساس کنند، بلکه می‌خواهیم به شما بگویم که دختران با وجود نداشتن به اصطلاح “نیمه دیگر” چگونه با آن زندگی می‌کنند. با این حال همیشه این سوال کلیشه ای برای آن ها مطرح می شود که “پس چرا هنوز مجردی؟”

دلایل زیادی برای مجرد ماندن یک دختر وجود دارد. اما اجازه دهید این را به شما بگوییم، این به نوع نگاه، صحبت یا راه رفتن او ربط ندارد. به این دلیل نیست که او از مردان یا زندگی مشترک متنفر است. و اینطور نیست که مردها اسیر زیبایی او نشوند و علاقه ای به قرار ملاقات با او نداشته باشند. این فقط به این دلیل است که او یک دختر باهوش است.  دختران باهوش می توانند مجرد باشند اما هنوز خوشبختی را سر راه خود بیابند. در بخش خانواده و زناشویی ۱۰ دلیل جالب مجرد ماندن دختران باهوش بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: کشش مرد به زن: مردان جذب این ۶ ویژگی فیزیکی زنان می شوند!    

چرا دختران باهوش مجرد می مانند

۱.اولویت او مردها نیست

چرا دختران باهوش مجرد می مانند، چه انتظاری دارید؟ آنها باهوش هستند! دانستن این که آنها چه هستند و چه چیزی می تواند به آنها در جهت درست کمک کند چیزی است که آنها نیاز دارند. آنها اولویت های خود را می دانند و پسرها یکی از آنها نیستند.

بیشتر بخوانید: علت سرد شدن مرد نسبت به زن: با این ۱۰ رفتار باعث سرد شدن مردتان می شوید!

۲.بیش از حد مشغول بودن

آنها کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. آنها بیش از حد درس می خوانند یا کار می کنند و مشکلات زیادی برای فکر کردن دارند که گاهی آنها را گیج می کند و به خود می گویند: صبر کن! حالا وقتش است که باید با کسی قرار بگذارم، اما نه، قرار گذاشتن فقط مرا مشغول می‌کند.

چرا دختران باهوش مجرد می مانند

۳.ترجیح دوستی بر رابطه

ماهی های زیادی در دریا وجود دارد، اما نمی توانید به راحتی نمو و مارلین را پیدا کنید. دختر می توانند هر زمان که بخواهند مردی را برای قرار ملاقات پیدا کنند اما به راحتی نمی توانند دوستان واقعی پیدا کنند. به همین خاطر فکر می کنند که ارزش دوستان بیشتر از هزار شریک عاطفی برای او است.

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای موفقیت در زندگی مشترک: 7 نکته مهم برای داشتن زندگی مشترک شاد و موفق!

۴.تسویه حساب در فرهنگ لغت آنها نیست

چرا دختران باهوش مجرد می مانند، این دختران می خواهند زندگی خود را آنطور که می خواهند زندگی کنند و آن را با افرادی پر کنند که روح آنها را به آتش می کشند. آنها اجازه نمی دهند انتظارات جامعه آنها را به سمت روابط یا چیزهایی که قلبشان را به آواز نمی اندازد سوق دهد. آنها به چیزی کمتر راضی نمی شوند.

۵. تحت تاثیر قرار دادن دختران باهوش آسان نیست

به این دختران شکلات، گل یا هر چیز مادی بدهید، اما آنها به راحتی درگیر آن نخواهند شد. باز هم آنها باهوش هستند! آنها مردان و حقه های کوچک کثیف آنها را می شناسند.

بیشتر بخوانید: رازهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف: رازهایی که می تواند زیبایی بیشتر را به چهره شما هدیه دهد!

چرا دختران باهوش مجرد می مانند

۶.مردان آن ها را عمدا نادیده می گیرند

چرا دختران باهوش مجرد می مانند، برای مجرد بودن خیلی زیباست روشی که موهای تان را برمی‌گردانید و با اعتماد به نفس زیبا هستید، باعث می‌شود مردها به شما دهن کجی کنند و عمدا شما را نادیده بگیرند. بنابراین مهم نیست که چقدر جذاب به نظر می‌رسید، مردان سعی می‌کنند شما را نادیده بگیرند و یک دختر جالب دیگر پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اولین قرار ملاقات ازدواج: با این ۱۲ نکته دل طرف مقابلت را به دست می آوری!

۷.به خواسته های مردان نه می گویند

دختران باهوش می دانند که اگر اول خودت را دوست داشته باشی همیشه دوست داشته می شوی. مردان زیادی وجود دارند که این دختران به آن ها اهمیت نمی دهند و همواره پاسخ منفی می دهند. زیرا آنها چیزی معنادار می خواهند و به رابطه های سطحی نمی توانند اکتفا کنند.

بیشتر بخوانید: نرسیدن به عشق: ۲۱ نشانه که هرگز عشق خود را پیدا نمی توانید!

۸.استانداردهای بالایی دارند

چرا دختران باهوش مجرد می مانند، پس اگر استانداردهای شما خیلی بالا باشد چه؟ داشتن استانداردهای بالا به این معنی نیست که بیش از حد به خود افتخار می کنید. یعنی شما یک زن قوی هستید. هر مردی نباید معیارهای شما را برآورده کند. شما می دانید چه می خواهید و این بخشی از یافتن مرد مناسب است.

شاید بپسندید: ماندگاری آرایش: ۷ ترفند جادویی برای ماندگاری آرایش تا ۲۴ ساعت!

چرا دختران باهوش مجرد می مانند

۹.مردان مرعوب هستند

چرا دختران باهوش مجرد می مانند، مردان ضعیف توسط هوش زن تهدید می شوند. فقط با نگاه کردن به اینکه چقدر باهوش و قوی هستید می توانید کل شخصیت یک مرد ضعیف را در هم بشکنید. هر چه باهوش تر باشید، مردان بی لیاقت بیشتری را از لیگ خود دور می کنید.

شاید بپسندید: احساس تنهایی در رابطه: چرا زن و مرد متاهل احساس تنهایی می کنند؟

۱۰.از زندگی خود راضی هستند

چرا دختران باهوش مجرد می مانند، آنها مجرد هستند نه به این دلیل که نمی توانند مردی پیدا کنند، بلکه به این دلیل که به یک مرد نیاز ندارند. آنها خانواده ای عالی و دوستان عالی دارند. چه چیز دیگری می توانستند آرزو کنند؟

دختران باهوش مجرد می مانند

سخن آخر

چرا دختران باهوش مجرد می مانند، زنی باش که میخواهی باشی نه آن زنی که دیگران از تو انتظار دارند. هرگز فراموش نکنید که شما زن خوبی هستید. همیشه به خاطر داشته باشید که زیبا و باهوش هستید. شما لیاقت شاد بودن را دارید. صبور باشید و مرد مناسب شما را پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ویژگی های زنان باکلاس و جذاب: با این ۲۳ ویژگی جذاب و باکلاس باشید

نوشته های مشابه

16 دیدگاه

  1. شرط میبندم نویسنده خودشون مجرد هستن!!!!

    واقعا این مطالب رو از کجا میارید!!؟؟؟؟

    اینکه کسی نتونسته ازدواج کنه دلیل بر نقص داشتن اون نیست، اما دلیل باهوش بودنش هم نیست! دلایل خیلی خنده دار بود

  2. به وضوح میشه تشخیص داد که نویسنده این مقاله یه خانم مجرده که خیلی هم از خودش تشکر می‌کنه!

  3. تاحدود زیادی درست بود. یه دختر باهوش فریب دروغ های یه مرد نمیخوره. معیارهای یه دختر معمولی وباهوش برای همسر آینده یکی نیست.

  4. خلاصه کنم؟/مردان شهوت ران و ضعیف/زنان باهوش هم کسیه که مثل فمنیست زندگی کنه/هر کی هم ازدواج کنه یعنی خره….

  5. با کلمات یه کم زیاده روی کرده،ولی تقریبا درست هم گفته،حالا نه برای همه زنها ولی خیلی از خانم ها دیرتر ازدواج میکنند چون میگه من از لحاظ مالی مستقلم پس اینکه مرد فقط برام پول بیاره کافی نیست یه ویژگی بالاتر می‌خوام ،مرد شغل معمولی یا ضریب هوشی پایینی داشته باشه نه خودش این زن رو تحمل می‌کنه نه زن اون مرد رو به عنوان مردی که بذاره بهش و به تصمیم هاش تکیه کنه قبول دارخ،خب تا همین دوتا مورد تعداد زیادی از خواستگارها مردود میشن،خیلی از مردها هم خواستگاری دختری که از خودشون باهوش ترو پولدار تره نمی‌رن چون می‌خوان زنشون حرف شنوی داشته باشه و مسلما وقتی زن درست تر فکر کنه از همسرش حرف شنوی نداره مثالش همین دخترهای تحصیلکرده و نفرات برتر کنکور که مجرد هستن بازم میگم این در مورد همه صدق نمیکنه،برعکس خیلی دختر ها که میگی چرا میخوای ازدواج کنی میگن یکی خرجمونو بده،یکی بهش تکیه کنم دخترهای باهوش و مستقل به خودشون تکیه میکنن،شما کمتر دختری رو با تحصیلات پایین مجرد می‌بینید و برعکس خیلی از دختر های مجردتخصیلات و شغل دارن و مستقلن

    1. نویسنده : یک عدد خانوم مجرد عقده ای که عقده ی داشتن یه رابطه عاشقانه به دلش مونده داره خودشو توجیح می‌کنه بیا پایین بابا نکشیمون باهوش🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا