;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: درخت انتخابی شما، ویژگی اصلی شخصیت‌تان را افشا می‌کند!

روانشناسان معتقدند که هر یک از این درختان می توانند ویژگی غالب شخصیتی افراد را روشن کنند. اساساً تست های شخصیت شناسی تصویری ساخته شدند که بدون کاغذ و قلم، ضمیر ناخودآگاه آدمی را مورد شناسایی قرار دهند. انتخاب ها و رفتارهای آنی، براساس ضمیر ناخودآگاه آدمی صورت می گیرد. تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی با شماست برای شناخت بهترتان. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست: آنچه در ابتدا می‌بینید نشان می‌دهد که آیا حساس هستید یا سطحی؟

تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی

تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی

قابل انکار نیست که تأثیر تکنولوژی بر زندگی امروز ما بسیار بوده است. به طوری که ما امروز در حال از دست دادن ارتباط خود با دنیای طبیعی پیرامون هود هستیم. در گذشته تفریح و سرگرمی کودکان در کوچه و خیابان و کوه و دشت بود، اما امروزه پای تلویزیون و کامپیوتر و بازی های کامپیوتری.

تحقیقات نشان داده است که گذراندن وقت در طبیعت برای بهبود سلامت، شادی و وصعیت روحی و روانی ما عالی است. ما ارتباط قوی با حیوانات و گیاهان داریم. روانشناسان از این ارتباط برای کشف بخش های پنهان شخصیت ما استفاده کرده اند. به درختان بالا نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که بیشتر به سمت آن کشیده شده اید. سپس به تفاسیر هر یک مراجعه کنید. ببینید که در مورد شخصیت شما چه اطلاعاتی را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با انتخاب یکی از درختان، خود را بهتر بشناسید!

 انتخاب درخت شماره 1

 انتخاب درخت شماره 1

این درخت به درخت رمانتیک معروف است.  افرادی که به این درخت کشیده می شوند، نگاهی بسیار رمانتیک به دنیا دارند. آنها خوش بین هستند که معتقد به تعامل با جهان از محل عشق و مراقبه هستند.

چنین افرادی معتقدند که حیات واقعی از طریق عشق میسر می شود، لذا اغلب روابط جدی را بر مجرد بودن ترجیح می دهند. البته ناگفته نماند که این افراد ممکن است توسط عشق کور شوند و همین مسئله سبب می شود که دیگران از ایشان سواستفاده کنند.

انتخاب درخت شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی

انتخاب درخت شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی

این درخت را درخت خلاقیت نامیده اند. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند اساساً افراد خلاقی هستند. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که آنها در زمینه هنری بسیار قوی هستند. مثلا در موسیقی و عرصه های دیگر هنر مثل گرافیک و نقاشی و خطاطی و ….

افرادی که در این دسته قرار می گیرند ممکن است از خلاقیت خود در مسیرهای دیگری مانند علم یا کارآفرینی نیز استفاده کنند. این افراد را باید علاقه به نوآوری داشت.  این افراد می توانند  راه حل های منحصر به فردی برای مشکلات ارائه دهند که ممکن است دیگران قادر به دیدن آن نباشند. و یا اصلاً به مغزشان خطور نکند.

انتخاب درخت شماره 3

انتخاب درخت شماره 3

این درخت درخت پرورش نامیده می شود. افرادی که مجذوب این درخت شده و به سوی آن کشیده می شوند، افرادی دلسوز و حامی هستند که می توانند به خوبی در آینده نقش مادری یا پدری خود را ایفا کنند. به همین دلیل، آنها اغلب با کودکان یا حیوانات بسیار خوب هستند و خانواده آنها، خانواده ای شاد و دل زنده هستند. خانواده ای که نمی توانند غیبت یکدیگر را تحمل کنند.

این خصلت و ویژگی یعنی مهربانی و شفقت این افراد سبب گردیده که دوستان این افراد به دنبال شانه ای برای گریه کردن باشند. لذا به سوی این افراد متمایل می شوند. آنها نیز از این موضوع ناراحتی ندارند، در واقع آنها از ایفای نقش راهنما، روانشناس، پرستار یا مراقب لذت می برند.

انتخاب درخت شماره 4

انتخاب درخت شماره 4

این درخت، درخت صداقت نامیده می شود. افرادی که به این درخت کشیده می شوند، هرگز از بیان نظر خود نمی ترسند. در واقع هیچگاه حقیقت را فدای مصلحت نمی کنند، حتی اگر به ضرر آنها تمام شود. آن‌ها افراد ساده‌ای هستند که بازی نمی‌کنند، بلکه دوست دارند سریع به اصل مطلب برسند.

دوستان این افراد می دانند که می توانند کاملاً روی نظرات صادقانه آنها حساب کرد، حتی اگر آن چیزی نباشد که دوستانشان دوست نداشته باشند، بشنوند. این افراد ممکن است گاهی به اشتباه افراد بی ادبی خطاب شوند، چرا که به اسانی واقعیت ها را بر زبان می آورند. اما این مسئله اشتباه است. این افراد فقط دوست دارند، همه چیز را آن طور که هست بیان کنند، بدون کم و کاست.

انتخاب درخت شماره 5 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی

انتخاب درخت شماره 5 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی

این درخت، درخت انرژی است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند سطح انرژی بالایی دارند. آنها کاملاً پرحرف و اجتماعی هستند و از انجام مجموعه ای از فعالیت ها لذت می برند. لذا طبیعی است در انواع انجمن و گروههای مختلف عضو باشند.

معمولاً این اشخاص را نمی‌بینید که ساکت باشند. مثلا نمی بینید که با دوستان خود دور هم نشسته باشند و این افراد هیچ کاری انجام ندهند. این افراد ترجیح می دهند فعال باشند، چه این فعالیت به نوعی فعالیت بدنی باشد و یا فعالیت ذهنی. در هر صورت آنان بدنبال همنشین پیدا کردن و صحبت کردن هستند.

انتخاب درخت شماره 6

انتخاب درخت شماره 6

این درخت معروف به درخت تمایلات عجیب و غریب است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند، تمایل زیادی به بازیگوشی دارند. آنها حس کودکانه ای نسبت به خود و درون دارند که مردم به سمت آن جذب می شوند.

آنها با هیبت و شگفتی به دنیا نگاه می کنند و بسیاری از مردم این را دوست داشتنی می دانند. با این حال، تمایلات عجیب و غریب آنها گاهی اوقات آنها را به سمت ساده بودن سوق می دهد. از سوی دیگر حس اعتماد به نفس کاذبی در آنها ایجاد می کند که می تواند بسیار مخرب باشد.

انتخاب درخت شماره 7

انتخاب درخت شماره 7

این درخت، درخت اعتماد نامیده می شود. تقریبا همیشه می توان روی افرادی که این درخت را انتخاب می کنند حساب کرد. آنها افرادی هستند که به قول خود وفادار می مانند و می توان به آنها اعتماد کرد، چون این افراد حتما به تعهدات خود پایبند هستند. فراتر از آن، آنها همچنین اغلب خوشحال هستند که فراتر از آنچه از آنها انتظار هست، عمل کنند. این افراد عاشق کمک به دیگران هستند.

آنها بدشان نمی‌آید که برای کسی که به او اهمیت می‌دهند، یا حتی برای کسی که ممکن است او  را خوب نشناسند، تلاش بیشتری کند. به این ترتیب این افراد در ایجاد و حفظ روابط دوستانه و صمیمانه خوب هستند.

انتخاب درخت شماره 8 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی

انتخاب درخت شماره 8 در تست شخصیت شناسی تصویری درختان فانتزی

این درخت واقعا منحصر به فرد است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند مطمئناً ترسی از برجسته شدن در میان جمعیت ندارند. آنها کسی نیستند که روندها را دنبال کنند یا تسلیم فشار همسالان شوند.

درعوض، آنها بدون توجه به اینکه دیگران چه فکری می کنند، بر اساس قوانین خود زندگی می کنند. آنها از منحصربه‌فرد بودن هم از نظر فکر و هم در ظاهر لذت می‌برند و همیشه در برخورد با افراد دیگر و همچنین تجربیات خود اصیل و واقعی هستند.

انتخاب درخت شماره 9

انتخاب درخت شماره 9

این درخت به نام درخت صبر معرفی شده است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند اغلب موجوداتی صبور هستند. آنها اجازه نمی دهند موقعیت ها یا افراد به آنها برسد، بلکه با جریان زندگی پیش می روند.آنها متوجه می شوند که هر چیزی زمانی و مکانی دارد و بنابراین با احساس آرامش به موقعیت های سخت نزدیک می شوند. شکست دادن افرادی که در این دسته قرار می‌گیرند بسیار نیرو و توان می خواهد. زیرا آنها با سهولت در هر موقعیتی می دانند چگونه برخورد کنند.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

1.تست شخصیت‌شناسی: انتخاب یک پر، بخشی از شخصیت شما را آشکار می‌کند!

2.تست شخصیت: ساحلی که انتخاب می کنید،شخصیت شما را فاش می کند!

3.تست شخصیت شناسی: نوع نشستن شما، از شخصیت شما چه می‌گوید؟

4.تست شخصیت:مسیر انتخابی شما، زوایای شخصیتی شما را روشن می‌کند!

5.تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک کوه بزرگترین نقطه قوت خود را بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =

دکمه بازگشت به بالا