;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: یک برگ را انتخاب کنید و ببینید در مورد شما چه می گوید!

این تست روانشناسی را انجام دهید تا بفهمید چه ویژگی هایی از شخصیت خود را می توانید از آنچه ناخودآگاه شما ارائه می دهد، شناسایی کنید. مادر طبیعت عاقل و قدرتمند است. هر بخش از طبیعت، هویت خود را دارد، ویژگی خاص خود را که آن را تعریف می کند. برگ ها، دقیقاً همان هایی هستند که به ما امکان می دهند گونه و خانواده هر گیاه یا درخت را مشخص کنیم. با همان شفافیتی که برگ ها دارند، آنها می توانند چیزهای زیادی در مورد شخصیت کسانی که مجذوب آنها می شوند، ارائه دهند. با تست شخصیت شناسی تصویری برگ با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: در نگاه اول بگوئید چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

تست شخصیت شناسی تصویری برگ

این تست پیشنهاد می کند که شما یکی از پنج برگی را که در تصویر می بینید، انتخاب کنید. برگی که مجذوب آن شدید. هر گیاه نشان دهنده مجموعه ای از خصوصیات است که هرکسی آن را انتخاب کند، احتمالاً دارای همان خصوصیات است. اگر می‌خواهید در ضمیر ناخودآگاه خود غوطه‌ور شوید و فضایل خود را تجزیه و تحلیل کنید، برگی را که بیشتر توجه شما را جلب می‌کند، شناسایی و آنچه را که آنها آشکار می کنند، را کشف کنید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: آیا توانستید خرس پنهان شده را در این عکس پیدا کنید؟

تفاسیر و راز هر برگ

برگ شماره 1

برگ شماره 1

اولین برگ، که از چندین برگ کوچکتر دیگر تشکیل شده است، نشان دهنده کسانی است که به ماجراجویی علاقه دارند. این برگ دور بوته تجمع نمی کنند. افرادی هم که این برگ را انتخاب می کنند ساکن نیستند، مستقیم و مصمم هستند که چه می خواهند و چه فکر می کنند. نیرویی که با آن موضع خود را بیان می کنند، گاهی اوقات باعث می شود که مورد قضاوت کسانی قرار دهند که روش وجودی آنها را تأیید نمی کنند. اما قضاوت افراد مهم نیست. عملکرد محکم و توجه به هدف، راز موفقیت است.

برگ شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری برگ

برگ شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری برگ

گزینه دوم، بسیاری را به خاطر میوه های قرمزش به خود جذب می کند. این جاذبه از کسانی که آن را انتخاب می کنند بسیار دور است، زیرا این افراد جذاب کمی دارند و معمولاً افرادی غیر دوستانه هستند. این بدان معنا نیست که اگر کسی از آنها کمک بخواهد، نمی خواهند کمکی ارائه دهند. آنها در درون بسیار حساس هستند، بنابراین اغلب خود را در حال گریه می بینند، زیرا احساس می کنند آماده رویارویی با دیگران نیستند.

برگ شماره 3

برگ شماره 3

این افراد کاملاً تحلیلی هستند. منظور ما کسانی است که مجذوب برگ سوم شدند. کسانی که نمی توانند چشم خود را از برگ سومی بردارند. این افراد به عنوان افراد جاه طلب شناخته می شوند. برای آنها تشخیص منشأ مشکلات و همچنین یافتن راه حل آسان است. این هوش گاهی اوقات آنها را از بقیه دور می کند، زیرا آنها تنهایی را ترجیح می دهند، اما این بدان معنا نیست که آنها معتقدند که از بقیه برتر هستند، بلکه به این معنی است که وقتی تنها هستند راحت تر می توانند راه حل و پاسخ را پیدا کنند.

برگ شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری برگ

برگ شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری برگ

برگ چهارمی توجه افرادی را به خود جلب می کند که شادی و میل به زندگی در دورن آنها بی پایان است. همیشه با لبخندی بر لب و مایل به دیدن جنبه های روشن همه چیز، خوش بینی خود را به هر کجا که می روند گسترش می دهند. برای این افراد هیچ نیرویی وجود ندارد که آنها را دلسرد کند.

برگ شماره 5

برگ شماره 5

پنجمین و آخرین برگ موجود در لیست، عموماً توسط افرادی انتخاب می شود که شخصیت آنها کاملاً باز و بردبار است. آنها ذاتاً در هر کاری می توانند به عنوان یک واسطه عمل کنند. به راحتی می دانند که چگونه نظر دیگری را بپذیرند و برای آن ارزش قائل شوند، حتی اگر با نظر خودشان متفاوت باشد.

شما می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تعریف شخصیت؟

تعریف های زیادی از شخصیت توسط جامعه شناسان و روانشناسان ارائه شده است. در همه این تعریف ها، جنبه های مشترک فراوانی وجود دراد. اما با توجه به همه تعاریف می تواند این تعریف را از شخصیت ارائه داد:کلیت متمایز و کمابیش بارز ویژگی‌های عملکردی جسمانی و معنوی یک فرد. فلسفه نیز از منظری مهم‌تر به شخصیت می‌پردازد و این تعریف را ارائه کرده است. «خصوصیاتی که جوهر آدمی را می‌آفریند، تثبیت می‌کند و آدمی را آدم می‌کند».

مولفه هایی تشکیل دهنده شخصیت

شخصیت در یک شب و یا در مدت زمان کم ایجاد نشده است. به همین دلیل آنچه که سبب شکل گیری شخصیت شده است را نمی توان از آن جدا کرد. مهمترین مسائل و موادی که سبب شکل گیری شخصیت شده اند عبارتند از:

عوامل فرهنگی

عامل خانواده

عوامل ارثی یعنی رنگ چشم، رنگ پوست، قد و ….

عامل محیطی، یعنی هر عاملی که بتوانیم ساختار اجتماعی را در آن بگنجانیم، یکی از عناصر تشکیل دهنده شخصیت است.

مطلب مرتبط:

آزمون سنجش قدرت بینایی: اشیای متفاوت در این تصویر را پیدا کنید!

لاک ناخنی که انتخاب می کنید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را آشکار می کند!

تست شخصیت:این تست جالب زوایای پنهان شخصیت شما را افشا می‌کند!

روشی که خمیر دندان را فشار می‌دهید، از شخصیت شما می‌گوید!

چند اسب را می تونید در این صحنه برفی تشخیص بدین؟ 5 تا یا 7 تا!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا