;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: آنچه می‌بینید، علت خودشیفتگی شما را آشکار می کند!

هر کدام از ما دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستیم. این ویژگی ها می تواند مثبت یا منفی باشد. اما آنچه که مهم است این نکته است که ما چه اندازه از ویژگی های مثبت یا منفی خود باخبر هستیم. یکی از ویژگی هایی که همیشه ممکن است در دیگران ما را آزار دهد، اما خود نیز گرفتار آن باشیم، خودشیفتگی است. برخی ویژگی ها در ما سبب می شود که افراد خود شیفته ای شویم. وب سایت چشمک برای شما یک تست تصویری ساده آماده است. شما با انجام تست شخصیت شناسی تصویری افراد خودشیفته، خواهید توانست ویژگی ای که ممکن است سبب خودشیفتگی شما شود را بشناسید. این گونه می توانید بهتر در رفتارهای خود تجدید نظر کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با انتخاب گل مورد علاقه، شخصیت خود را بهتر بشناسید!

افراد خودشیفته

ویژگی های شخصیتی بسیاری وجود دارد که ویژگی های فردی را تشکیل می دهد. در این میان برخی ویژگی ها همچون اختلال شخصیت خودشیفته (NPD) را هم می توان در شخصیت برخی افراد تشخیص داد. تشخیص بالینی موضوعی است که نباید هیچ یک از ما نباید آن را ساده بگیریم.

به طور کلی، خودشیفته ها دارای یک تصور مخدوش و نادرست از خود هستند. رفتارهایی که در الگوی فراگیر بزرگ نمایی، نیاز دائمی به تحسین و عدم همدلی قرار می گیرند. همانطور که در کتابچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی انجمن روانپزشکی آمریکا، ویرایش پنجم (DSM-5) آمده است، NPD با وجود حداقل پنج مورد از این نه معیار نشان داده می شود:

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:گردنبند انتخابی‌تان، بخشی از شخصیت شما را افشا می‌کند!

ویژگی های افراد خودشیفته

احساس خود بزرگ بینی.

مشغولیت با خیالات موفقیت نامحدود، قدرت، درخشش، زیبایی یا عشق ایده آل.

اعتقاد به اینکه او خاص و منحصر به فرد هستید. لذا فقط می توانید با افراد یا موسسات خاص یا با موقعیت بالا ارتباط داشته باشد و یا باید با آنها ارتباط داشته باشد.

نیاز به تحسین بیش از حد.

احساس استحقاق.

رفتار استثمارگرانه .

فقدان همدلی.

حسادت به دیگران یا اعتقاد به اینکه دیگران نسبت به او حسادت می کنند.

نمایش رفتارها یا نگرش های متکبرانه .

در حالی که NPD یک اختلال سلامت روان است که فقط توسط یک پزشک مجاز و آموزش دیده قابل تشخیص است، همه ما دارای برخی از ویژگی های شخصیت خودشیفته خودمان هستیم.

بیشتر بخوانید:  تست شخصیت: کدام جاده را برای رانندگی انتخاب می کنید!

تست شخصیت شناسی تصویری افراد خودشیفته

علاوه بر موارد فوق که مطرح گردید شما با انجام این تست نیز می توانید خودشیفتگی خود را محک بزنید. در واقع یکی از راه‌های شناسایی مجموعه خاص از ویژگی‌های شخصیت خودشیفته، در واقع انجام یک تست سریع شخصیت است! تست های شخصیت تصویری فقط چند ثانیه طول می کشد تا به شما درک جامع و واضحی از ویژگی های مختلف بدهد. برای شروع و انجام تست، کافی است اولین تصویری را که در تصویر زیر می بینید، یادداشت کنید.

تست شخصیت شناسی تصویری افراد خودشیفته

در مرحله بعد، به پایین صفحه مراجعه کنید تا ببینید تست شخصیت تصویری در مورد مهمترین ویژگی که سبب خودشیفتگی شما می شود، چه حرفی دارد.

دیدن یک زن

اگر برای اولین بار به این تصویر نگاه کردید و تصویر یک  زن را دیدید، خودشیفته ترین ویژگی شخصیتی شما تمرکز شما بر ظاهر فیزیکی است. هر چند شما کسی نیستید که همیشه دیگران را از روی ظاهرشان قضاوت کنید، اما این کاری است که گاهی انجام می دهید. به خصوص زمانی انجام می دهید که استرس دارید و یا زمانی که در جایگاه مناسبی قرار دارید. به این معنا که علیرغم شایستگی ها شما از جایگاه خوبی در محل کار و حتی اجتماع برخوردار نیستید.

لذا شما تمایل دارید با مقایسه ظاهر شخصی خود با افراد اطراف خود، خود را مقایسه کرده و بسازید. در حالی که عمیقاً می‌دانید که چیزهای ظاهری واقعاً مهم نیستند. لذا بهتر است این مسئله را هم در خود و هم در دیگران وقتی احساس ناامنی می‌کنید ارزیابی نکنید.

دیدن رودخانه در تست شخصیت شناسی تصویری افراد خودشیفته

اگر برای اولین بار به این تصویر نگاه کردید و رودخانه را دیدید، خودشیفته ترین ویژگی شخصیتی شما تمرکز شما بر موقعیت اجتماعی است. در حالی که می‌دانید کیفیت روابطتان با دیگران بیش از هر چیز مهم است، اما برای تغییر تمرکزتان از فعالیت‌های شغلی‌تان به افرادی که دوستشان دارید، مشکل خواهید داشت.

برای شما، جایگاه اجتماعی افراد می تواند بسیار مهم تر از نحوه رفتار آنها با شما یا دیگران باشد. این چیزی است که شما می خواهید در مورد آینده حواستان باشد. در حالی که هیچ چیز ذاتاً ایرادی ندارد که کسانی را که اهدافی را تعیین می کنند و به آنها می رسانند، تحسین کنیم، اما در زندگی چیزی بیش از عناوین فانتزی  و حساب های بانکی خوب وجود دارد.

دیدن یک پل

اگر اولین بار که به این تصویر نگاه کردید پل را دیدید، خودشیفته ترین ویژگی شخصیتی شما عدم همدلی شماست. شما آدم سردی نیستید و این فقدان همدلی به این معنی نیست که شما فرد شروری هستید که قادر به احساس چیزی نیست. شما قادر به ایجاد احساسات عمیق هستید، اما آگاه بودن از احساسات دیگران همیشه اولین چیزی نیست که می خواهید.

این اولین (یا دومین یا احتمالاً سومین) غریزه شما نیست که با دیگران در مورد احساس آنها صحبت کنید. شما تمایل دارید که وقتی افراد به شما می گویند حالشان خوب است باور کنید، به جای اینکه جستجو کنید تا ببینید واقعاً بر آنها چه می گذرد. سعی کنید بیشتر از احساسات اطرافیان خود آگاه باشید. این موضوع به بهبود روابط بین فردی شما کمک می کند.

دیدن قایق در تست شخصیت شناسی تصویری افراد خودشیفته

اگر زمانی که برای اولین بار به این تصویر نگاه کردید، قایق را دیدید، خودشیفته ترین ویژگی شخصیتی شما احساس خود بزرگ بینی شماست. برای دستیابی به موفقیت و خوشبختی در زندگی، باید تمایل داشته باشید که خود بزرگ بینی خود را کنار بگذارید و گاهی به مهارت های دیگران وابسته باشید. به همین دلیل مهم است که یک شبکه اجتماعی داشته باشید تا در مواقع ضروری به آنها مراجعه کنید.

نیازی نیست زندگی را (که در حال حاضر بسیار سخت است) بیشتر دشوار کنید. می توانید برای بدست آوردن مهارت، به افراد خبره مراجعه کرد. هیچ انسانی کامل نیست. شما ممکن است فرد فوق العاده ای باشید، هیچ کس در این شک ندارد، اما شما یک ابرقهرمان نیستید. به یاد داشته باشید که در صورت نیاز، به دوستان خود مراجعه کنید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

1.آزمون دقت ذهن: آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟

2.تست شخصیت شناسی: نوع نشستن شما، از شخصیت شما چه می‌گوید؟

3.تست شخصیت: با کمک این تست بدترین ویژگی شخصیتی خود را بشناسید!

4.تست شخصیت: چشمی که انتخاب می‌کنید،ضمیر ناخودآگاه شما را آشکار می‌کند!

5.تست شخصیت:مسیر انتخابی شما، زوایای شخصیتی شما را روشن می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا