;
تفریح و سرگرمی

نوع راه رفتن شما، شخصیت حقیقی شما را افشا می کند!

با توجه به علم روانشناسی اجتماعی و شخصیت شناسی، تند راه رفتن با آهسته راه رفتن یکسان نیست، و فقط با آن می توان ویژگی های شخصیتی را کشف کرد. وقتی صحبت از زبان بدن به میان می آید، سرعت، سبک یا سرعتی که در نوع راه رفتن نیز می تواند منعکس کننده حالات، احساسات و حتی شخصیت ما باشد. به این ترتیب حتی راه رفتن شما می تواند جنبه هایی از زندگی شما را آشکار کند. اگر می خواهید بیشتر در مورد خود بدانید، ببینید که در این تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن، سبک راه رفتن شما کدام یکی است؟ با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: زبان بدن: ۹ نشانه مهم که فردی شما را دوست دارد، حتی اگر به زبان نیاورد!

تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

در این تصویر یا تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن می توانید انواع مختلف راه رفتن افراد را ببینید. انتخاب کنید سبک راه رفتن کدام یک شبیه به شماست.

تصحیح کننده

تصحیح کننده

این تصویر فردی را نشان می دهد که با گام های کوچک با پشت خمیده به جلو راه می رود. این تیپ شخصیتی است که به دلیل خجالتی بودن و درونگرا بودن از تماس چشمی با اطرافیان خود اجتناب می کند. آنها قبل از اعتماد به یک غریبه زیاد فکر می کنند و همه چیز را تجزیه و تحلیل می کنند.

قدم های محکم و بافشار در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

قدم های محکم و بافشار در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

نقاشی، تصویر زنی را نشان می دهد (با لباس و کفش آبی روشن) که محکم راه می رود و پا های خود را محکم بر زمین می زند. این معمولاً نشانه عصبانیت، ناامیدی یا پشتکار است. اما همچنین می تواند به معنای سیگنالی باشد که بدن شما به مغز شما ارسال می کند. حتی می تواند ناشی از عدم احساس در اندام ها باشد.

مجری

مجری

این نقاشی مرکزی مربوط به کسی است که خیلی سریع و قاطعانه راه می رود. آنها افرادی با عزت نفس بالا هستند که به خود اعتماد دارند و به همین دلیل به بالا نگاه می کنند. اما آنها همچنین می توانند با تمرکز روی افکار خود، به خود مشغول باشند. همین مسئله آنها را از توجه دیگران باز می دارد و باعث می شود آنها غیر دوستانه به نظر برسند.

اهل خودنمایی

اهل خودنمایی

اگر اهل خودنمایی هستید، تمایل دارید بسیار مطمئن و قاطعانه راه بروید. شما دستان خود را با اغراق تکان می دهید و از جلب توجه همه لذت می برید. اگر فکر می کنید جزو این گروه هستید، معمولا با سر بالا و شانه ها به عقب راه می روید و بیشتر روی خودتان تمرکز می کنید. پرمدعایی به همراه ویژگی های شخصیتی فرمانده و کاریزماتیک ، می تواند شما را خودخواه و غیرقابل اعتماد به نظر برساند.

سیاستمدار در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

سیاستمدار در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

این سیاستمدار با راه رفتن با سینه به جلو، شانه های باز و سر بالا به دنبال شناخت دیگران است. آنها افرادی هستند که مایلند با چالش ها و ماجراهای جدید روبرو شوند، اما به راحتی خسته می شوند. بسیار اجتماعی هستند، از معاشرت لذت می برند و می دانند چگونه در جمع ابراز وجود کنند.

چند وظیفه ای

چند وظیفه ای

آنها در حین راه رفتن کارهای دیگری انجام می دهند تا «زمان را هدر ندهند»: با تلفن همراه صحبت کنند، به فهرست کارها فکر کنند و غیره. آنها به جاده توجهی ندارند، بلکه به فکر خود هستند. آنها دوست دارند مشکلات را به جای شکایت از آنها حل کنند و برای هر موقعیتی راه های خلاقانه ای دارند. آنها بی قرار و کنجکاو هستند.

بازوهای ضربدری در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

بازوهای ضربدری در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

هر کس با دستانش روی هم راه می رود فردی تنها و خودمختار است، اما نشان دهنده آسیب پذیری خاصی است. این نوع راه رفتن خطرناک است، زیرا سرعت واکنش و تعادل را از بین می برد و برای جنایتکاران و دزدان خیابانی طعمه خوبی هستند.

نگران

نگران

تصویر نوع اغراق آمیز از نحوه راه رفتن فردی است که دچار مشکلات سر است، اما به وضوح نشان می دهد که آهسته تر و با احتیاط حرکت می کند. آنها قدم های کوچک برمی دارند و اغلب حتی پاهای خود را می کشند. آنها درونگرا و متفکر هستند، اما بسیار مضطرب و تا حدودی ترسناک هستند. آنها چشم خود را به افراد دیگر یا به منظره خیره نمی کنند: آنها به زمین نگاه می کنند.

آرام در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

آرام در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

آنها با بی حوصلگی، با سرعت متوسط ​​و به آرامی بازوهای خود را تکان می دهند و راه می روند. آنها توجه زیادی به محیط ندارند، بنابراین می توانند با خودشان صحبت کنند. در برخی موارد به نظر می رسد که آنها گم شده اند، بی هدف و سرگردان هستند، اما از پیاده روی بیشتر از بقیه لذت می برند. آنها بسیار تأثیرپذیر و تا حدودی تنبل هستند.

قدم کوتاه

قدم کوتاه

آنها یک پا را از پای دیگر دور نمی کنند و  این معنایش آن است که آنها خود محور هستند. این نوع راه رفتن در زنان شایع است، نه به عنوان یک ویژگی شخصیتی، بلکه به دلیل کفش های پاشنه بلند که باعث درد پا می شود.

حامی در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

حامی در تست شخصیت شناسی بر اساس نوع راه رفتن

این افراد با قدم های مطمئن و پیاده روی آرام، حامیان بسیار اجتماعی هستند و از کار گروهی لذت می برند. آنها با سایر رهگذران تماس چشمی برقرار می کنند و مراقب هر کسی هستند که ممکن است به آن نیاز داشته باشد.

نظر شما در مورد آزمون چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم.شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

حیوانی که ابتدا می‌بینید نشان می‌دهد که چقدر زندگی شما پایدار است!

اگر در موقعیت تصویر با توجه به توضیحات قرار بگیرید، چه می کنید!؟

خود را بهتر بشناسید| در تصویر ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا