;
تفریح و سرگرمی

رویاهای واقعی شما چیست؟ |یکی از کریستال ها را انتخاب کنید!

از قدیم شنیده بودیم که سنگ ها و کریستال ها دارای نیروی خاص هستند. هنوز سنگ درمانی و خواص سنگ ها برای سلامتی طرفداران زیادی دارد. در تست امروز هم با چند کریستال مختلف روبرو هستیم. کریستال ها  هم می توانند به حفظ سلامتی ما کمک کنند و از سوی دیگر به ما کمک می کنند تا با فرکانس اصلی خود ارتباط برقرار کنیم. آنها این کار را از طریق ساختار مولکولی خود، از طریق ارتعاش رنگ، و از طریق هندسه مقدس انجام می دهند. این بدان معناست که با وجود کریستال ها به تنهایی اثرات مختلفی از هماهنگی و تعادل انرژی بر روی افراد، حیوانات، گیاهان، محیط زیست و غیره ایجاد می شود. با تست شخصیت شناسی با کریستال با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: به نظر شما کدامیک از افراد تصویر، مرموزتر هستند!؟

تست شخصیت شناسی با کریستال

تست زیر به شما کمک می کند تا شخصیت خود را بهتر کشف کنید. کافی است یکی از شش کریستال را انتخاب کنید و سپس آنچه را که این کریستال ها می تواند در مورد شما آشکار کند، را مورد بررسی قرار دهید.

تست شخصیت شناسی با کریستال

انتخاب کریستال شماره 1

کریستال آرامش، شفا و لطف.

شما کسی هستید که بی قید و شرط عشق می ورزد، بیشتر با قلبتان تصمیم می گیرید تا با ذهنتان. دوستان و خانواده شما برای شما اهمیت زیادی دارند. شما با مردم همدلی زیادی دارید و به شانس های دوم اعتقاد دارید. شما متقاعد شده اید که می توانید بیشتر ببخشید، متقاعد شده اید که راه رسیدن به خوشبختی عشق و شفقت است.

انتخاب کریستال شماره 2 در تست شخصیت شناسی با کریستال

کریستال قدرت، خرد و تغییر.

شما یک معلم هستید. مردم در مواقع سخت برای خرد شما به شما روی می آورند. شما مهربان، دلسوز و محافظ هستید. بسیاری از فرهنگ ها معتقدند که این سنگ مقدس می تواند ما را به خلوص آسمان و زمین متصل کند. شما کسی هستید که صداقت را تحسین می کنید. شما قلبی پر از آرامش و عشق دارید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: منظره پاییزی مورد علاقه شما کدام است؟

انتخاب کریستال شماره 3

کریستال وضوح، شانس و آرامش.

شما یک فرد فوق العاده مثبت هستید. اکنون پس از یک تجربه آسیب زا که از نظر عاطفی بر شما تأثیر گذاشته، اعتماد زیادی به خود دارید.

از آن موقعیت وحشتناک، درس زیبایی آموختید. مثبت بودن و باز بودن قلب شما همیشه عشق بی قید و شرط را به همراه خواهد داشت. مطمئناً شما یک گروه بزرگ از دوستان و خانواده دارید، این یک هدیه عالی است!

انتخاب کریستال شماره 4 در تست شخصیت شناسی با کریستال

کریستال مهربانی، تعادل و حقیقت.

شما قوی هستید، اگرچه در این زمان از استرس رنج می برید زیرا در دوره رشد زندگی خود هستید. به یاد داشته باشید که شما توسط دوستان و خانواده محافظت و حمایت می شوید.

شما بسیار با احساسات خود هماهنگ هستید و گاهی اوقات به آنها اجازه می دهید بهترین ها را از شما بگیرند. اما باید بدانید که گاهی فریاد زدن لازم است، چه کسی بعد از یک فریاد خوب حالش بهتر نشده است؟ شما انرژی مثبت زیادی دارید، اما باید از شر برخی از افرادی که بر شما تأثیر منفی می گذارند خلاص شوید.

 انتخاب کریستال شماره 5

کریستال قدرت، ثروت و عشق

شما فردی قوی و قدرتمند هستید. از لحاظ تاریخی این سنگ توسط مردانی که روزها در دریا دریانوردی می کردند استفاده می شد. نماد حفاظت بود. شما با بهترین ها برای خود و اطرافیانتان تصمیم می گیرید. برخی افراد شما را به عنوان شخصیتی با اقتدار و احترام می بینند که در صورت نیاز به کمک، به او مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: تصویر انتخابی‌تان، وضعیت روحی و روانی شما را تعیین می کند!

انتخاب کریستال شماره 6 در تست شخصیت شناسی با کریستال

کریستال خرد، صداقت و تعادل

به نظر می رسد که شما فوق العاده قدرتمند هستید. همیشه از عظمت فضایل خود بهره می برید. شما زمان را بر روی بدی ها یا عادت های بد تلف نمی کنید. برای داشتن یک زندگی آرام و تحقق رویاهای خود تلاش می کنید. اطرافیان با شما همبستگی دارند و می خواهند قدرت درونی شما را داشته باشند!

شما کدام کریستال را انتخاب کردید؟ همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

یک گل انتخاب کنید و چالش اصلی خود در زندگی را بشناسید!

تست: آنچه در ابتدا می‌بینید جوهر و ماهیت واقعی شما را آشکار می کند!

آزمون 10 سوالی برای شناخت شخصیت، که باید امتحان کنید!

انتخاب هر پرنده، می‌تواند چگونگی موفقیت شما در زندگی را افشا کند!

تست شخصیت:یک سیب را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا