;
تفریح و سرگرمی

در نگاه اول به این تصویر چی دیدی!؟ | پاسخ نکات جالبی را درباره‌ات افشا می کنه!

تست شخصیت براساس نخستین برداشت: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اولین برداشت شما در مورد شما چه می گوید؟ انجام تست شخصیت براساس نخستین برداشت برای یافتن آنچه مشاهدات اولیه شما می تواند در مورد شخصیت شما بگوید می تواند روشنگر و سرگرم کننده باشد. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس نخستین برداشت همراه شوید تا بفهمید که اولین نگاه شما چه چیزی را در مورد شما نشان می دهد؟

شاید بپسندید: اگه زبل و تیزی، نکته تصویر خوابگاه دخترانه را پیدا کن!

تست شخصیت براساس نخستین برداشت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اولین چیزی که در یک عکس می بینید چه چیزی می تواند در مورد شما بگوید؟ ممکن است شبیه یک بازی سرگرم کننده به نظر برسد، اما در واقع یک تست شخصیتی مشروع است. با مطالعه اولین چیزی که در یک تصویر توجه شما را به خود جلب می کند، می توانیم در مورد ترجیحات ناخودآگاه و نحوه تأثیر آنها بر رفتار شما اطلاعات بیشتری کسب کنیم. پس بدون معطلی به تصویر تست شخصیت براساس نخستین برداشت نگاه کنید و بگوئید در اولین نگاه چه حیوانی را دیدید!؟

شاید بپسندید:چیستان جالب: آن چیست که در گوش و چشم هست ولی در دهان آن را نمی بینید؟

تست شخصیت براساس نخستین برداشت

شاید بپسندید: فقط نابغه ها تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر موش شهری را پیدا می کنند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: هوش ریاضیاتی ات را ارزیابی و آخرین معادله را حداکثر در 15 ثانیه حل کنید!

.

.

.

.

بیشتر بخوانید:حکایت درویش و سه دزد از داستان های عامیانه ادب فارسی!

تفسیر تست شخصیت براساس نخستین برداشت

این نوع ارزیابی شخصیت مبتنی بر مفهوم پیام‌رسانی است که نشان می‌دهد مغز ما اطلاعات را بدون اینکه آگاهانه بدانیم پردازش می‌کند. هنگامی که به یک تصویر یا هر نوع محرک بصری نگاه می کنیم، چشمان ما به طور طبیعی روی عناصر خاصی قبل از دیگران متمرکز می شوند. با بررسی آنچه که در ابتدا می بینیم، می توانیم بینشی در مورد انگیزه ها و خواسته های اساسی خود به دست آوریم.

تست شخصیت شامل نگاه کردن به یک تصویر و یادداشت اولین چیزی است که برای شما برجسته است. بعد از اینکه ابتدا آنچه را که می بینید یادداشت کردید، می توانید آنچه را که ممکن است در مورد شخصیت شما بیان کند تجزیه و تحلیل کنید. این نوع تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند تا در مورد افکار و احساسات ناخودآگاه خود بینش پیدا کنید.

شاید بپسندید: حکایت غول چراغ جادو و رئیس شرکت، داستانی پندآموز و طنز از ادبیات عامیانه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: هر که آن را بسازد، آن را فاش نمی کند. هر که بگیرد، آن را نمی داند، و هر که آن را بداند، آن را نمی خواهد!

 

 

.

.

شاید بپسندید:دو تا خانم یکی عصبانی، یکی گریون ادعا می کنند همسر اقای دامادن، آیا راست میگن!؟

تست براساس نخستین برداشت

اسب

افرادی که ابتدا یک اسب را در تست شخصیت براساس نخستین برداشت می بینند ممکن است نیاز شدیدی به آزادی و استقلال داشته باشند. آنها اغلب دارای اراده قوی و جاه طلب هستند و میل به موفقیت و گذاشتن نشان خود در جهان را به دنبال دارد.

کسانی که ابتدا اسب را می بینند، مشتاق زندگی هستند و مشتاق کشف فرصت های فراوان آن هستند. آنها اغلب بسیار شهودی هستند و حس شهود بالایی دارند که به آنها کمک می کند تصمیمات درست را در زمان مناسب بگیرند. این افراد همچنین تمایل دارند که شجاع باشند و ریسک کنند و ترجیح می دهند با ناشناخته ها روبرو شوند تا اینکه از آن دوری کنند.

احتمالاً بپسندید: بینایی و دقت خود را با پیدا کردن تفاوتهای کودک در حال بازی آزمایش کنید!

سگ

کسانی که ابتدا سگ را در تست شخصیت انتخاب می کنند، وفادار و فداکار هستند. آنها برای روابط، چه شخصی و چه حرفه ای، ارزش قائل هستند و تلاش می کنند با اطرافیان خود ارتباط معناداری برقرار کنند.

افرادی که با سگ همذات پنداری می کنند ممکن است از عزیزان خود محافظت کنند، با وقت خود سخاوتمند باشند و همیشه به دنبال راه هایی برای کمک به افراد نیازمند باشند. تعهد آنها به دوستانشان بسیار زیاد است، صرف نظر از اینکه شرایط چقدر دشوار یا چالش برانگیز است.

شاید بپسندید:چیستان:از هر طرف که آن را بخوانی باز میوه است!؟

گربه

افرادی که ابتدا گربه را در تست شخصیت می بینند، ممکن است افرادی مستقل و دارای حس اعتماد به نفس باشند. آنها اغلب شهود قوی دارند و از تصمیم گیری یا ریسک کردن نمی ترسند. آنها همچنین ممکن است کاملا خلاق باشند و در حل مسئله مهارت داشته باشند. کسانی که با گربه‌ها همذات پنداری می‌کنند، مهارت‌های ارتباطی عالی دارند و به آن‌ها اجازه می‌دهد در عین اینکه با دقت به دیگران گوش می‌دهند، خود را به وضوح بیان کنند.

امیدوارم از تست شخصیت براساس نخستین برداشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: یکی از گل های آفتابگردان را انتخاب کن تا بفهمی که آیا آدم خوش بینی یا بدبین!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: آیا می توانی تمام پروانه های تصویر را در 11 ثانیه شناسایی کنی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دخترا نوه پیرزنه است اما کتمان می کنه، اون بی ادب رو شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید برایتان جالب باشد

کدام یک از این گلدان ها را ترجیح می دهید؟ انتخابت بهترین ویژگی رفتاری شما را آشکار می کنه!

چیستان: نام کشوری است که اگر به میانه آن حرف واو اضافه کنی پایتخت یک کشور می شود!

فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نه =

دکمه بازگشت به بالا