;
تفریح و سرگرمی

اگه میخای خودت رو بهتر بشناسی، یه الگوی یین و یانگ را انتخاب کن!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ، تستی مربوط به مسائل هیجانی است. تست می تواند به شناخت جنبه های شخصیت شما کمک کند. این شناخت براساس توجه به رنگ یین و یانگی است که انتخاب می کنید. یین و یانگ معروف دو مفهوم تائوئیسم هستند. یین و یانگ نشان دهنده قطب‌های مخالف و تضادهای جهان هستند. البته این بدان معنا نیست که یانگ خوب است و یین بد است. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ همراه شوید.

بیشتر بخوانید:اگه فکر می کنی آخر بادقتا و تیزبینایی، قهوه جوشای متفاوت بدون دسته را در تصویر پیدا کن؟

تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ

در تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ شما خود را بهتر می توانید بشناسید، کافی است الگوی رنگی که به سوی آن جذب شده اید را انتخاب کنید. با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه ریاضیی ات خوبه، با توجه به سه معادله اول معادله چهارم را حل کن!

تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ

شاید بپسندید: دقت و قدرت دیدت رو با پیدا کردن سه تفاوت تصویر گربه امتحان کن!

.

.

.

شاید بپسندید: فقط کسایی که دقت و تمرکزشون خوب باشه، میتونن پاسخ معادله چهارم را بدست بیارن!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت متکی به برداشت اول: چیزی که اول می بینی نشان می ده که حافظه خوبی داری یا خیر!؟

پاسخ تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ

اکنون که الگوی خود را انتخاب کردید، بهتر است به تفاسیر هر یک مراجعه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زوج ساده زیست: به نظر شما کدومیکی از این دو زوج خیلی ساده زیست هست!؟

.

.

.

اگه خیلی زبل باشی، می تونی در یک نگاه نکته اصلی تصویر این فروشگاه را پیدا کنی!

 

 

 

شاید بپسندید: چالش ریاضی خفن با چوب کبریت: اگه این معادله را با حرکت دادن یه چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

تست براساس رنگ یین و یانگ

الگوی شماره 1

منطقی و تعاونی:

انتخاب رنگ آبی یین یانگ در تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ نشان می دهد که شما فردی بسیار تحلیل گر، سازمان یافته و دستاورد گرا هستید. از سوی دیگر، رنگ هلویی فردی را نشان می‌دهد که از کمک به افرادی که دوستشان دارد لذت می‌برد و واقعاً می‌خواهد در ساختن دنیایی بهتر سهیم باشد. شما احتمالاً گاهی اوقات بسیار مضطرب هستید، اما باید درک کنید که بین کاشت و درو معمولاً یک زمان انتظار وجود دارد.

شاید بپسندید: حکایت چند مرده حلاجی !؟

الگوی شماره 2

مهربان و مشتاق:

انتخاب این یین یانگ در تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ نشان می دهد که شما فردی بسیار مهربان و ایده آل گرا هستید که به نزدیک ترین افراد و دلایلی مانند مراقبت از محیط زیست اهمیت زیادی می دهید. همچنین شما را فردی پرشور، مشتاق و بسیار شاد نشان می دهد. این امکان وجود دارد که درگیر فعالیت های زیادی شوید (گاهی بیشتر از آنچه واقعاً می توانید انجام دهید) و به همین دلیل بسیاری از کارها را ناتمام رها کنید. شما ذهن بسیار فعالی دارید که زمان زیادی را صرف فکر کردن و اشتیاق به آینده می کند، اما به یاد داشته باشید که همه چیز به کار و نحوه استفاده شما از زمان حال بستگی دارد.

احتمالاً بپسندید: یکی از بیمارای حاضر در بخش رادیولوژی، بزودی می میره!| تیزبین باشی سریع متوجه میشی!

الگوی شماره 3

کارآفرین و کنجکاو:

آبی تند یین یانگ در تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ، شما را فردی خلاق و مبتکر، عاشق چالش ها و چیزهای جدید را نشان می دهد. همچنین کمی کنجکاو. شما به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارید. طبیعت شما این است که فردی آزاد و شاد باشید.

احتمالاً بپسندید: آیا دیگران شما را یه آدم صادق می دونند!؟ | فقط بگو تو نگاه اول تو تصویرچی دیدی، تا جواب رو بفهمی!

الگوی شماره 4

متعادل و هماهنگ:

رنگ سبز یین یانگ در تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ بیانگر فردی آرام، صلح طلب، آشتی جو و دوست داشتنی است. رنگ سفید نشان دهنده صلح، هماهنگی و صداقت است. طبیعت شما کمک کردن است. شما برای افرادی که دوستشان دارید، خیلی کمک و یاری می دهید و برایشان خدمت رسانی انجام می دهید. حتی در برخی موارد بیشتر از آنچه می توانید کمک می کنید یا از چیزهایی که برای خود می خواهید صرف نظر می کنید. چالش اصلی شما این است که بین آنچه می دهید و آنچه می پذیرید، تعادل ایجاد کنید. نه گفتن را بدون احساس گناه یاد بگیرید.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر سگ فانتزی، قدرت دید و میزان دقت‌ات را ارزیابی کن!

الگوی شماره 5

موفق و پیچیده:

این رنگ یین یانگ در تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ نشان می دهد که شما فردی هستید که به خوبی می داند چه می خواهد و برای به دست آوردن آن چه باید بکند. قدرت رهبری شما یک موهبت طبیعی است. رنگ سیاه نشان دهنده فردی است که پیچیده است و از به چالش کشیدن سنت ها نمی ترسد. طبق ذات خود، احتمالاً فردی سخت کوش هستید (و از آن آگاه هستید) و احتمالاً دوره های فرسودگی شغلی و استرس را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:فکر می کنی خیلی چشات قویه، پس تفاوت های تصویر مرد و میمون بازیگوش امتحان کن!

الگوی شماره 6

شهودی و احساسی:

انتخاب رنگ قرمز یین یانگ در تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ شما را فردی را با حس شهود بسیار توسعه یافته نشان می دهد. از سوی دیگر، رنگ سبز نشان دهنده یک فرد بسیار عاطفی و احساساتی است. شما ظرفیت زیادی برای مشاهده دارید، که شما را به فردی بسیار خلاق تبدیل می کند که می خواهد زندگی و دنیای خود را با چیزهای زیبا پر کند. همچنین این امکان وجود دارد که به دلیل موقعیت شما، احساس کنید که مردم نمی توانند شما را به طور کامل درک کنند (حتی افرادی که خیلی به شما نزدیک هستند.)

شاید بپسندید: قدرت دید و تمرکز خود را بسنجید: آیا می توانید 8 تفاوت دو تصویر کوپه قطار را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

الگوی یین و یانگ چیست؟

یین و یانگ مفهومی است در نگرش و فلسفه چینیان باستان به نظام جهان و ثنویت . یین و یانگ شکل ساده‌شده‌ای از مفهوم یگانگی متضادها است. از دیدگاه چینیان باستان و تائوباوران، در همهٔ پدیده‌ها و اشیاء غیر ایستا در جهان هستی، دو اصل متضاد ولی مکمل وجود دارد.

یین و یانگ نشان دهنده قطب‌های مخالف و تضادهای جهان هستند. البته این بدان معنا نیست که یانگ خوب است و یین بد است (در حقیقت این تحریفی نادرست است). بلکه یین و یانگ مانند شب و روز یا زمستان و تابستان بخشی از چرخه هستی هستند. وقتی تعادل و احساس خوبی به وجود می‌آید که تعادل بین یین و یانگ برقرار باشد. نقطه‌های متضادی که داخل شکل یین و یانگ دیده می‌شود به این مفهوم است که یین وقتی به حداکثر خودش برسد، و می‌خواهد تمام شود در درونش یانگ را دارد و وقتی هم که یانگ می‌خواهد به حداکثر خود برسد در درونش یین را دارد. یعنی وقتی یکی تمام می‌شود، دیگری در درونش رشد می‌کند و این چرخه ادامه پیدا می‌کند.

احتمالاً بپسندید: تشخیص مارهای پنهان شده در این تصاویر دقت و تیزبینی بالا لازم داره،آیا شما مارها را پیدا می کنید!؟

امیدوارم از تست شخصیت براساس رنگ یین و یانگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی مادر و دختر واقعی:تو تصویر دو نفر واقعاً مادر و دختر نیستند،کدومیکی!؟

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه تونستی تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر دو گاومیش را پیدا کنی، برا خودت حتما اسپند دود کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تشخیص مارهای پنهان شده در این تصاویر دقت و تیزبینی بالا لازم داره،آیا شما مارها را پیدا می کنید!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: میخای اطرافیانت را بهتر بشناسی کافیه ازشون بپرسی که کدوم منظره رو پسندیدن!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: از جمله آدمایی هستی که راحت اعتماد می‌کنی،اگه نمیدونی بگو که تو تصویر چی نظرت رو جلب کرد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: 15 شی در این آزمایشگاه پنهان شده است، به داروسازها کمک کنید تا آنها را پیدا کنند؟

شاید برایتان جالب باشد

 تست شخصیت متکی به نوع انتخاب: بهترین ویژگی شما در دوستی چیه؟ یه اسب انتخاب کن تا بفهمی!

قابل توجه تیزبین ها: 5 تفاوت بین دو تا تصویر “جیم پارسونز” را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کن!

معمای شناسایی اشتباه وحشتناک تصویر: اگه خیلی تیزبینی، خطای تصویر رو تو 5 ثانیه پیدا کن!

حکایت شتر را خواستند نعل کنند، قورباغه هم پايش را بلند کرد !

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دانش آموزان، ژاکت بافت همکلاسی خودش را برداشته است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا