;
تفریح و سرگرمی

با یک نگاه بگوئید چه کسی گلدان را شکسته است!؟ | پاسخ شما می تواند برای خودتان جالب باشد!

تست شخصیت با انتخاب مقصر: چه کسی گلدان این عکس را شکسته است؟ انتخاب شما ویژگی های شخصیتی پنهان و ویژگی های رفتاری شما را آشکار می کند. این تست یا مسابقه ذهنی شگفت‌انگیز، آزمونی عالی برای قضاوت شماست که به شما کمک می‌کند که خود را کشف کنید. در اینجا، ما یک تست شخصیت تصویری داریم که در آن از شما می خواهیم مقصری را که گلدان را شکسته، انتخاب کنید. برای انتخاب مقصر بر اساس غریزه، ادراک و قضاوت خود وقت بگذارید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

تست شخصیت با انتخاب مقصر

برای انجام این تست کافی است برای چند ثانیه به تصویر نگاه کنید و اولین شخصی که به ذهنتان رسید را انتخاب کنید. نوع انتخاب شما می تواند نقش مستقیمی در نوع شخصیت شما داشته باشد. با تست شخصیت با انتخاب مقصر و مجله خبری چشمک همراه باشید. پس با هم تصویر را مرور می کنیم. برای انتخاب نیاز نیست زیاد فکر کنید. اولین فردی که از نظر شما مقصر به نظر می رسد را انتخاب کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی تفاوت منظره جنگل:اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوت های دو تصویر جنگلی را پیدا کن!

تست شخصیت با انتخاب مقصر

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد معروف اینستاگرام: کدومیک از این 3 تا دختر تو اینستاگرام، خیلی خفنه!

.

.

.

 احتمالاً بپسندید: شناسایی فرد کلاهبردار تصویر: با هوش کارآگاهی خودتان، کلاهبردار تصویر را شناسایی کنید!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

پاسخ تست شخصیت با انتخاب مقصر

اگر انتخاب خود را انجام داده اید، بهتر است به قسمت پاسخ ها و تفاسیر مراجعه کنیم.

اگر کودک الف را انتخاب کردید

انتخاب کودک الف را در تست شخصیت با انتخاب مقصر: باید گفت که این فرد مطمئناً از نظر بسیاری گلدان را شکسته است. تقریباً مقصر به نظر می رسد. همه بچه های دیگر نیز به او نگاه کرده و اشاره می کنند. اما چه کسی می داند اوواقعا این کار را کرده است؟ چه می شود اگر بخواهند او را قربانی بسازند؟ شاید او احساس بدی دارد زیرا گلدان شکسته باعث ناراحتی مادرش شده است؟

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زن دزد: اگه خیلی تیزی سریع بگو کدومیک از این 3 زن از فروشگاه سرقت کرده!؟

تست شخصیت با انتخاب مقصر

شاید بپسندید: قابل توجه باهوشا: چه کسی این زن را به قتل رسانده، نظافتچی یا پیشخدمت!؟

اگراین کودک را انتخاب کردید، باید گفت که شما از نظر رفتاری همیشه مراقب همه اطرافیان خود هستید. مسئولیت پذیری، قابل اعتماد بودن و جزئیات گرایی ویژگی های اصلی شماست. باید گفت شما کسی هستید که پس از فکر کردن به همه چیز تصمیمات خود را می گیرید. در هیچ کاری عجله نمی کنید. بسیار محتاط هستید و به زبان بدن و رفتار همه توجه می کنید.

اما ویژگی های اصلی شخصی شما

  • متمرکز و محتاط
  • جزئیات گرا
  • دارای ویژگی های رهبری
  • پاسخگو
  • منطقی

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش تقلبی: اگه باهوشی سریع بگو کدوم یکی از این افراد یک نقاش واقعی نیست!

اگر کودک ب را انتخاب کردید

انتخاب کودک بی را در تست شخصیت با انتخاب مقصر: این کودک شبیه بچه بزرگی است که شاید وقتی گلدان شکسته بود آنجا بود. او با چشمانی مهربان به کودک الف نگاه می کند. به نظر می رسد که او قضاوت نمی کند یا عصبانی نمی شود، بلکه به نظر می رسد مراقب او است و فقط احساس ناراحتی می کند از شکستن گلدان.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی صحت اظهارات آقای اسمیت: اگر دقت ات عالیه، بگو آیا آقای اسمیت واقعاً قاتل هست!

کودک ب

احتمالاً بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس جالب: اگر تو 3 ثانیه اشکالات تصویر را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

اگر کودک ب را انتخاب کردید، در درک افراد و در کنار  افراد مختلف در در زمان های دردسرشان بودن، استاد هستید. شما نمی توانید بلافاصله درباره افراد قضاوت یا نتیجه گیری کنید. ابتدا سعی خواهید کرد آنها را بشناسید. فردی بسیار وظیفه شناس هستید. شما درک می کنید که مردم کامل نیستند و اشتباهات ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد.

ویژگی های اصلی شخصیت:

  • با وجدان
  • خودآگاه
  • گویا
  • آگاه

اگر کودک سی را انتخاب کنید

انتخاب کودک سی را در تست شخصیت با انتخاب مقصر: این کودک بازیگوش به نظر می رسد، به خصوص با دستان درون جیبش. او پوزخند می زند و به نظر می رسد که تقصیر را به گردن دیگران می اندازد. به نظر می رسد او تلاش می کند تا این موقعیت را خنده دار کند. او همچنین بسیار مطمئن است که به خاطر گلدان شکسته سرزنش نخواهد شد، حتی اگر واقعاً آن را شکسته باشد.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی حلقه گمشده: با پیدا کردن حلقه، مانع از کنسل شدن مراسم ازدواج شوید!

کودک سی

اگر کودک سی را انتخاب کردید، باید گفت که شما دارای اعتماد به نفس استثنایی و مهارت های رهبری فوق العاده هستید. اما باید آنان را رشد و پرورش دهید. شما قادر به تشخیص مشکلات و مناسب ترین راه حل ها هستید. شما نسبت به نیازها و احساسات اطرافیان خود حساس هستید. نگران شادی اطرافیان خود هستید.

ویژگی های اصلی شخصیت:

  • پرشور
  • کاریزماتیک
  • رهبر

اگر کودک دی را انتخاب کنید

انتخاب کودک دی را در تست شخصیت با انتخاب مقصر: این دختر کوچک به نظر می رسد که ترسیده و تقریباً اشک می ریزد. او لباس مادرش را گرفته است. به نظر می رسد که به دلیل یک اتفاق بد، تحت تأثیر احساسات قرار گرفته است. او نگران است که به خاطر شکستن گلدان سرزنش شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشتباهات تصویر منزل: اگر تیزبینی در 15 ثانیه تمام اشتباهات را پیدا می کنی!

تست شخصیت با انتخاب مقصر

شاید بپسندید: چشای عقاب داری، پس 10 تفاوت میان میوه های بامزه و فانتزی را شناسایی کن!

اگر کودک دی را انتخاب کردید، به این معناست که شما ممکن است به راحتی به دیگران اعتماد کنید. تا اندازه زیادی حساس و احساساتی هستید. اما همیشه سعی می کنید انسان بهتری باشید. دوست دارید روی خودتان و اهدافتان کار کنید تا به موفقیت برسید. شما راحت صحبت می کنید و شنونده خوبی هستید.

ویژگی های اصلی شخصیت:

  • حساس
  • اعتماد کردن به راحتی
  • قابل اعتماد
  • اسان گیر

پس چه کسی گلدان را شکست؟ پاسخ خود را در نظرات با ما به اشتراک بگذارید!

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد بی فکر: کدامیک از این دو نسبت به نگهداری کودک، بی خیال و اهمال کار است!؟

امیدوارم از تست شخصیت با انتخاب مقصر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی چه کسی دروغ می گوید: کدامیک، زن یا مرد حقیقت را می گوید!؟ آیا زن خیانتکار است!؟

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید:تست شناخت خانواده ثروتمند: فقط یک نابغه می تواند، خانواده ثروتمند تصویر را در یک نگاه شناسایی کند!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی اشکال تصویر آشپزها: فقط تیزبین ها اشکال تصویر آشپزها را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی زن حامله بی فکر: کدامیک از این دو زن در بی فکری رو دست ندارد!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی عروس آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زندانی فراری: تیزبینی‌ات رو با پیدا کردن زندونی تصویر اثبات کن!

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

احتمالاً بپسندید: تست هوش FBI: اگه علت مرگ مرد را در معمای نوشیدنی سمی کشف کنی،آخر باهوشایی!

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از  بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی دزد تفنگ: باهوشا بگن که چه کسی سلاح کمری پلیس را دزدیده است!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: معمای تصویر آشپزخانه سودابه پر از ایراده، اگر زرنگی اونا را پیدا کن!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی نامزد استاد: اگر تیزبینی، سریع بگو که نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت پسر فوتبالیست: اگه تیزی سریع، 5 تفاوت دو تصویر پسرک فوتبالیست را پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زن دروغگو: ضریب هوشی ات بالاست، سریع بگو با توجه به شواهد کدام زن دروغگوست!

شاید برایتان جالب باشد

شناسایی اشکال ساعت: فقط باهوشا، اشکال تصاویر ساعت را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

آزمون شناسایی مچ انداز در خطر:کدام قهرمان مچ اندازی، در معرض خطر مرگ قرار دارد!؟

شناسایی سه چهره مخفی: تیزبین‌ها این چالش را در 5 ثانیه شکست می‌دهند!

آزمون شناسایی زن خون آشام: اگر باهوشی زن خون آشام را در 5 ثانیه شناسایی کن!

 شناسایی حیوان مخفی تصویر: قدرت بینایی‌ات رو با پیدا کردن حیوون مخفی تصویر اثبات کن!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا