;
تفریح و سرگرمی

کائنات با شماست| پیام ویژه مخصوص را از پرنده انتخابی خود دریافت کنید!

یادم می آید کوچکتر که بودم، پدربزرگم وقتی پرستو به خانه ما می آمد و لانه می ساخت، اظهار خوشحالی می کرد و می گفت که این پرنده برای کل اهالی خانه می تواند پیام آور خوشبختی باشد. گاهی اگر قاصدکی می دیدم، آن را به آرامی از روی زمین بر می داشتم. به سمت گوشهای خودم می بردم. احساس می کردم صدایی را در گوشم نجوا می کند. سپس در فضای آزاد دوباره آن را رها می کردم و با خودم می گفت قطعا این قاصدک آمده است تا خبر خوشی برایم ارائه دهد. امروز در تست تصویری پرندگان پیام رسان، شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و سپس ببینید که هر کدام چه پیام ویژه ای برای شما دارد.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:نکات مثبت و منفی زندگی خود را شناسایی کنید!

تست تصویری پرندگان پیام رسان

دشما باید به تست تصویری پرندگان پیام رسان اعتماد کنید. قطعاً نگاه مثبت به زندگی می تواند، زندگی بهتری را برای شما به ارمغان داشته باشد. بهترین هدیه ای که می توانید به خود بدهید، زندگی با اطمینان است. شما نگاهی به تصاویر پرندگان زیر بیندازید. پرنده ای که بیشتر نظر شما را جلب کرد انتخاب کنید. قطعا این پرنده می تواند پیام خوبی در هفته های پیش رو برای شما داشته باشد. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

هر پرنده، پیامی را برای شما آماده کرده است. چشمان خود را ببندید، سه نفس عمیق بکشید و سپس چشمان خود را باز کنید. پس از آن، با دقت به تصویر نگاه کنید و یکی از پرندگان کوچک را انتخاب کنید.

تست تصویری پرندگان پیام رسان

انتخاب پرنده شماره 1

ناامید نشوید، اولین پرتو شادی در افق ظاهر می شود، این شادی آنقدر زیاد خواهد بود که شما را به خوبی گرم می کند. بدین ترتیب گرمای این شادی تمام جنبه های زندگی شما را دچار تغییر می کند.

اوقات مناسب همیشه با رشد و پیشرفت معنوی همراه است، سرنوشت قدرت ما را می‌آزماید و می‌کوشد ما را قوی‌تر و ماندگارتر کند. تغییرات در زندگی شما در آینده نزدیک آغاز خواهد شد. سعی نکنید احساس خوشبختی خود را منجمد کنید و به حرکت ادامه دهید. کائنات با مزایای بیشتری به شما پاداش خواهد داد.

انتخاب پرنده شماره 2 در تست تصویری پرندگان پیام رسان

شما در دو زمینه اصلی زندگی خود تغییرات اساسی خواهید داشت: شخصی و مالی. سه ماه آینده برای شما، روزهای و ماههایی پر از موفقیت خواهد بود. این موفقیت ها باعث می شود، دوباره به دنیا نگاه کنید و کاملاً خوشحال شوید.

سعی کنید شانس را با تردیدها و انتظارات از بین نبرید. خود را محدود نکنید، چرا که همه تغییرات خوشحال کننده را می توان در یک لحظه از بین برد، مانند یک رویا. آنچه را که لیاقتش را دارید به دست خواهید آورد. این فقط مال شماست چون واقعا لیاقتش را دارید.

انتخاب پرنده شماره 3

چشمان خود را باز کنید، نور را دنبال کنید یا حداقل شروع به راه رفتن و حرکت کنید. تلاش کنید بدون فکر در مسیرهای تاریک گام برندارید. حرکات تصادفی شما و اطرافیان شما را در یک دایره محدود و شما را گیج خواهد کرد.

حتی اگر ایده روشنی ندارید، هدفی را انتخاب کنید، اما همیشه به جلو حرکت کنید، حتی اگر به نظر می‌رسد که دوباره گیج شده‌اید و در مسیر اشتباهی پیش می‌روید. حتی اگر قدرت یا تمایلی وجود نداشته باشد یا همه اطرافیان شما ناامید شده باشند. شما به زودی به جایی خواهید رسید که دیگران نمی توانستند رویاپردازی کنند. شما کاملا توانایی این مسئله را دارید که هرگز ناامید نشوید.

انتخاب پرنده شماره 4 در تست تصویری پرندگان پیام رسان

مهم نیست که اکنون وضعیت شما چقدر خوب است، اما مطمئناً چیزهای بهتری در پیش رو دارید. کائنات هرگز چیزهای مثبت را از ما نمی گیرد. اکنون نمی توانید آن را باور کنید، اما بعداً متوجه خواهید شد. از پنجره به بیرون نگاه کنید، به خورشید لبخند بزنید و از خود بپرسید که آیا واقعاً چیزی را که می خواهید دارید، اگر چنین است، ما به شما تبریک می گوییم. و اگر نه، پس فکر کنید و یک جهش داشته باشید، کائنات از تمام تلاش های شما حمایت خواهد کرد، او عاشق کسانی است که زندگی را دوست دارند.

 انتخاب پرنده شماره 5

پیام این پرنده به شما احتمالاً  یک بهبود در حوزه مالی، زندگی و یا یک رابطه جدید باشد. به هر حال، دیگر دلیلی برای افکار منفی وجود نخواهد داشت، خورشید درخشان، باد و … می تواند میل به پرواز و حرکت را در شما زنده کند. به کائنات اعتماد کنید و از تماشای روند شگفت انگیز تغییر زندگی خود لذت ببرید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + ده =

دکمه بازگشت به بالا