;
سینمافرهنگ و هنر

کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت در استخر + بیوگرافی و عکس

بیوگرافی بوراک اوزچیویت: بوراک اوزچیویت خوشتیپ ترین مدل و بازیگر مرد ترکیه ای در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به اوج شهرت رسید. این بازیگر به دلیل چهره و ظاهر جذابش به شدت مورد علاقه دختران ترک و حتی دختران ایرانی است، حقایق جالبی در مورد او وجود دارد که در ادامه می خوانیم. با بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با مطلب بیوگرافی و عکس های جدید بیوگرافی بوراک اوزچیویت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی و تصاویر جدید بازیگر نقش فائقه در مستوران+بیرون سریال چه شکلیه!

چکیده ای از بیوگرافی بوراک اوزچیویت (بوراک اوزچویت)

تاریخ تولد: ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴

محل تولد: استانبول، ترکیه

شغل: بازیگر، مدل

قد: ۱٫۸۴ متر

سال های فعالیت در زمینه مدلینگ: ۲۰۰۳–۲۰۰۷( مدل)

سالهای فعالیت در زمینه بازیگری: ۲۰۰۶ –اکنون( بازیگر)

همسر: فاهریه( فحریه) اوجن

شاید بپسندید: جدیدترین عکس نانسی عجرم و دخترش!

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

۱.بیوگرافی بوراک اوزچیویت

بیوگرافی بوراک اوزچیویت، بوراک اوزچیویت ( متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در استانبول)، بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. بوراک اوزچویت اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است.

بوراک اوزچیویت در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه بعنوان مدلی که امید بخش آینده ای درخشان است، انتخاب شد. بعد از آن کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی شروع کرد. بوراک اوزچویت همچنين در سال ۲۰۰۵ نیز بار ديگر در این رقابت شرکت نمود و مقام نخست را بخود اختصاص داد.

بوراک اوزچویت  پس از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World ، بهترین مدل دنیا، دست پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک اوزچیویت در مجموعه تلویزیونی های بسیاری بعنوان نقش اصلی ایفای نقش نمود. اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی 18 بود که در نقش یک مامور پلیس به نام مراد ایفای نقش می کرد. در نوامبر 2007 در فیلمی به نام ،Musallat مسلط بازي کرد. بوراک اوزچویت در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان بعنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود.

شاید بپسندید: یوسف صیادی و همسرش که شباهت عجیبی به همدیگه دارند+عکس

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

بیشتر بخوانید: همسر و فرزندان فوتبالیست های‌ ایرانی+عکس و بیوگرافی

۲. ازدواج بوراک اوزچیویت

بیوگرافی بوراک اوزچیویت، بوراک اوزچویت در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷، با بازیگر معروف ترکیه، فحریه اوجن ازدواج کرد. او رابطه خود را با Fahriye Evcen در سال 2015 آغاز کرد. و همان طور که اشاره شده در سال 2017 یعنی در تاریخ  ۸ خرداد ۱۳۹۶ در مراسمی که در عمارت سایت حلیم پاشا برگزار شد، ازدواج کرد. آنها نام پسرشان را کاران گذاشتند که در 13 آوریل 2019 در بیمارستان آمریکایی استانبول به دنیا آمد. پسر دوم این زوج در 18 ژانویه 2023 در بیمارستان آمریکایی استانبول به دنیا آمد. این زوج نام پسرشان را کرم گذاشتند.

بیشتر بخوانید: کامران نجف زاده بعد از پایان مأموریتش در نیویورک با موهای بلند به ایران بازگشت+عکس

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

۳.خاطرات خوب کودکی

بخشهایی از زندگی هست كه هیچوقت فراموش نمی شود. من گاهی آرزو می كنم كه كاش تمام روزهای كودكی ام را كامل به خاطر داشتم ولی متاسفانه خيلي چیزها از آن ایام در خاطرم نمانده است. تنها چیزهایی كه برایم پررنگ بوده دوستان، مدرسه و ورزش بوده است. حتماً چیزهایی در كودكی من بوده كه من فراموش كرده ام و احتمالا بعضی از آن ها خیلی هم مهم بوده اند.

بیوگرافی بوراک اوزچیویت، خيلي دوست دارم حتی برای یك دفعه هم كه شده به آن روزها سفر كنم. گاهی تلاش می كنم چیزهایی را بخاطر بیاورم ولی متأسفانه تلاشم به جایی نمی رسد. خاصیت زندگی همین است كه هرچه جلوتر میرود بخش هایی از گذشته را از ذهن پاك می كند؛ البته همیشه از مادرم در این زمینه كمك می گیرم.( باخنده) مادر واقعا حافظه عجیبی دارد.

شاید بپسندید: عکس قدیمی و جدید از مرجانه گلچین دهه 60 و 1402 | خانم بازیگر هر روز جذاب تر از دیروز!

۴.بهترین خواهرهای دنیا

بیوگرافی بوراک اوزچیویت، ارتباط من با خواهرهایم واقعا خوب و فوق العاده است. آن ها سنگ صبور من هستند و من هم سنگ صبور و حامی شان. اینكه شما در زندگی افرادی را داشته باشید كه همیشه حامی و دوست شما باشند، واقعا لازم است و به آدم دلگرمی می دهد. فكر كنم خواهرهای من بهترین خواهران دنیا هستند.

شاید بپسندید: خانه ساده اما لوکس بهاره افشاری که نشون میده سلیقه اش عالیه+عکس

۵.جكمن ترک ها

از اینكه مرا با سایر بازیگران قیاس كنند، خوشم نمی آید برای این که به نظرم هر كسی جای خودش را دارد و با قابلیت های خودش شناخته می شود ولی در مورد ظاهرم كه گاهی مرا با هیوجكمن مقایسه می كنند، ماجرا متفاوت است. من بازي ها و كلا شخصیت این آدم را دوست دارم. یك بار نشریه مووی تایمز تركیه، به من لقب« جكمن ترك ها» را داد كه برایم هیجان انگیز بود. در آن زمان مدل موهایم خیلی شبیه او بود ولی خودم اصلا به این موضوع فكر نكرده بودم!

بیشتر بخوانید: عکس های جالب اسدالله یکتا به همراه همسر و فرزندان+ماشالله به پسراش، یکی از دیگری رعناتر!

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

۶.از فوتبال تا خودرو های لوكس

بیوگرافی بوراک اوزچیویت، بوراک اوزچویت شدیدا به فوتبال علاقه دارد و ورزش جزیی از زندگی روزانه اوست و طرف دار دوآتشه تیم فوتبال فنرباغچه است. بوراک اوزچویت به زبان انگلیسی تسلط كامل دارد و همیشه می گوید كه در ایامی كه در كشورهای اروپایی مشغول كار مدلینگ بوده است، به اجبار زبان انگلیسی را آموخته است ولی حالا از اینكه به این زبان مسلط است، واقعا خوشحال است. بوراک اوزچویت عاشق خودرو های لوكس است و اعلام كرده كه دوست دارد زمانی كه به سن و سال پیری رسید، یك كلكسیون كامل و زیبا از خودرو های لوكس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: پست جنجالی پسر الهام چرخنده درباره مادرش که همه کاربران را شوکه کرد!

۷.سفر به اهرام مصر

بیوگرافی بوراک اوزچیویت، سفر برای من ورود به جهانی جدید از ناشناخته هاست؛ البته از كودكی مكانهای عجیب و غریبی كه گاهی آن ها را در مجلات یا كتاب ها می دیدم، بیش از هر چیزی برایم جذاب بود. دوست دارم قدم به مكانهایی بگذارم كه احساس كنم چند قرن پیش در آن جا آدم هایی به شكل دیگری زندگی می كردند، برای همین مكان های تاریخی را بسیار دوست دارم. سفر به مصر برای من هربار سرشار از تازگی و جاذبه است. تماشای اهرام مصر واقعا مرا به تعجب می اندازد و احساس می كنم كنار عظمت آن ها كم می آورم.

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

۸.رستورانی با نماد سبیل

بیوگرافی بوراک اوزچیویت، بوراک اوزچویت كه همواره دوست داشته كارهای تجاری را در زندگی خود بیشتر و بیشتر كند، سال 2014 رستوران خود را به نام« بالی بی دونر» در استانبول افتتاح كرد. جالب است بدانید كه نماد و لوگوی این رستوران برگرفته از سبیل معروف او در سریال« حریم سلطان» و« چكاوک» است كه از زمان سریال« حریم سلطان» تا به امروز به یک جور مد بین جوانان تركیه تبدیل شده است. بوارک هم از این موضوع استفاده كرده و نماد رستوران خود را همین سبیل معروف قرار داده است!

بیشتر بخوانید: لعیا زنگنه در آستانه 58 سالگی به همراه دخترش | انگار مادر و دختر هم سن و سال هم هستند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش کودکی دونگی در آستانه 25 سالگی اش بازیگر معروفی شده+عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا