;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش تصویری: با دلیل بگو که بابای نوزاد کیه!؟

آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد: یکی از مشکلاتی که بشر امروز با آن دست به گریبان است، بیماری های دنیای مدرن است. ضعف حافظه، فراموشی و … در حال تبدیل شدن به یک بیماری فراگیر در سنین میان سالی و کهنسالی و در برخی مواقع دوران جوانی شده است. دانشمندان می گویند که قدرت مغز انسان از دهه سوم زندگی به بعد شروع به پیر شدن ممکن می کند، اما خبر خوب اینجاست که می توان با برخی راهکارها حتی تا دوران پیری مغزی فعال و جوان داشت.

انجام معماها، تست ها، پازل های هوش و بازی های فکری می توانند مغز را به فعالیت واداشته و سلامتی آن را تضمین کند. در سوالات هوش تصویری تصاویر خاص شما می توانید علاوه بر سرگرمی و وادار کردن مغزتان به فعالیت، میزان هوش و حتی دقت خود را محک بزنید.

مهم نیست که دانش عمومی شما چقدر شگفت انگیز است. آیا می دانید IQ تصویری شما تا کجاست؟ ضریب هوش تصویری شما با ارزیابی حافظه، منطق، تشخیص فضایی و مهارت های استدلال شما محاسبه می شود. سوالات بر اساس معماهای تصویری است. میانگین مقیاس ضریب هوشی بصری بین 85 تا 115 است – آیا شما یکی از 5 درصدی هستید که نمره بالاتر از 115 را در سوالات هوش کسب مب کنند. خود را محک بزنید. با آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: کدام کلیدها با بقیه فرق داره!؟

آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد

بخش تفریح و سرگرمی چشمک تلاش دارد هر روز چند سوال سوال هوش تصویری خاص را برای شما آماده کند. شما می توانید با انجام این سوالات هوش در اوقات فراغت در عین سرگرمی، بخشی از خستگی های روزانه خود را رفع کنید. در این سوالات هوش، آنچه که مهم است تمرکز و دقت به صورت سوال و احیاناً تصاویر است. در واقع کلید حل سوالات هوش در دقت به عنوان خود سوال است. اگر آماده هستید می توانید به سوال مراجعه کرد:

در تصویر زیر زنی به همراه نوزداش را می بینید. در کنار زن سه مرد دیگر هم حضور دارند. یکی از مردان پدر نوزاد و همسر این خانم می باشد. به نشر شما کدامیک از این مردان آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد می تواند پدر این نوازد باشد؟ چرا؟

بیماری هایی نظیر فراموشی، ضعف حافظه و آلزایمر و … به یکی از بیماری های اصلی مغز تبدیل شده اند. محققان معتقدند که یک رژیم غذایی سالم به همراه ورزش جسمی و روحی می تواند، از بروز چنین آسیب هایی در انسان جلوگیری کند. پرداختن و تلاش برای حل جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو که می توانند به افزایش عملکرد مغز و ورزش آن کمک شایانی بکنند.شما می توانید با پرداختن به این سوالات هوش تصویری، برای مدتی کوتاه دقت و تمرکز کنید. همین کافی است که مغزتان وادار به فعالیت شود.

فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید. پس دست دست نکنید و سعی کنید پاسخ آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد مجله خبری چشمک را پیدا کنید.

شاید بپسندید:آزمون دقت ذهن: در تصویر خانه و مرد تکیه زده بر مبل چه اشکالاتی دیده می شود!

آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد

بیشتر بخوانید: اشتباهات منظره دریا را پیدا کنی، در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر فضانورد را پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدام بیمار ثروتمندتره؟ | باهوشا راحت جواب میدن!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد

امیدوارم توانسته باشید به سوال پاسخ داده باشید. اگر توانسته باشید در کمتر از 10 ثانیه به سوال پاسخ دهید، باید گفت که توانائیهای شناختی شما بالاست و همچنین دارای هوش بالایی هستید. اگر هنوز به هر دلیلی نتوانستید به پاسخ برسید به پایین صفحه و بخش پاسخ مراجعه کنید.

شاید بپسندید:امتحان رفقا: حکایت تاجری که دوستان پسرش را در رفاقت امتحان کرد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از خوردنی هاست، اما کسی دوست ندارد بخورد!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد: به رنگ چشم مرد و کودک دقت کنید. این مرد پدر نوزاد است.

شاید بپسندید:قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن سگ در میان گربه ها ارزیابی کن!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی بابای نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر فیل اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: با توجه به عبارات، چه عددی باید در عبارت آخر قرار بگیرد!؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 چیستان: نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف، نام یک ورزش بدست می آید!

بگو در تصویر چی دیدی تا بگم چه چیزی بیشتر سبب نارحتی ات می شود!؟

 آنچه که جان گاوچران را تهدید می کند را شناسایی کنید!

با پیدا کردن گربه بین کاکتوس ها اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا