;
تفریح و سرگرمی

بازی فکری:اتوبوس به کدام سمت می رود؟ پاسخ را در 20 ثانیه حدس بزنید!

اتوبوس به کدام سمت می رود؟ بازی فکری با حرکت اتوبوس برای کسانی است که از بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برند. بازی های فکری یک معمای ساده یا یک پازل را جالب تر می کند، زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل چشمان شما نخواهد بود. امروز شما را با یک بازی فکری جالب روبرو کرده ایم که در آن باید تشخیص دهید اتوبوس تصویر به کدام سمت حرکت می کند. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سوال هوش: اگر می توانید با شش حرکت دخترک را به پشت بام برسانید!

بازی فکری با حرکت اتوبوس

در تصویر زیر شما باید تشخیص دهید که اتوبوس به کدام سمت می رود. یک ذهن خلاق می تواند این معما را در عرض 20 ثانیه حل کند. لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید زیرا پاسخ آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اگر آماده هستید می توانید به تصویر زیر با دقت نگاه کنید.

بازی فکری با حرکت اتوبوس

.

.

.

.

.

.

.

همانطور که اشاره شد در این پازل فکری، باید تجزیه و تحلیل کنید که آیا اتوبوس در جهت راست یا چپ حرکت می کند. امیدوارم تاکنون توانسته باشید به پاسخ سوال رسیده باشید. اگر نه می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون

همانطور که شما نمی توانید درب اتوبوس را در تصویر ببینید، به این معنی که اتوبوس در جهت “چپ” حرکت می کند و نه سمت راست. این در کشورهایی که در سمت راست جاده رانندگی می‌کنید، مانند ایران کار می کند.  در کشورهایی که در سمت چپ رانندگی می کنید، مانند هند، بریتانیا و … این امر برعکس خواهد بود.

بازی فکری با حرکت اتوبوس

بنابراین، پاسخ معما سمت چپ است. اتوبوس در مسیر درست حرکت می کند. استفاده از تفکر جانبی به شما کمک می کند تا در چنین بازی های فکری پاسخ هایی را بدست آورید. این معما پیچیده اما ساده بود، زیرا برای حل آن به زمان و قدرت مغز کمتری نیاز است. اما مطمئناً وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

سوال هوش: با توجه به تصویر و دیگر اطلاعات، قاتل کیست!؟

سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

سوال هوش: کدام یک از کودکان تصویر”3 مادر” دارد!؟

سوالات هوش: با این 8 سوال هوش، بهره هوشی خود را محک بزنید!

سوال هوش: نکته موجود در تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا