;
تفریح و سرگرمی

اگر تیزبینی، این چالش تصویری را با پیدا کردن 5 تفاوت میان دو تصویر شیر امتحان کنید !

آزمون یافتن تفاوت دو تصویر: این چالش تصویری نویدبخش، تحریک توانایی های ذهنی و شناختی شما را می دهد آیا می توانید 5 تفاوت را در این تصویر پیدا کنید؟ شما تنها 6 ثانیه فرصت دارید تا 5 تفاوت موجود میان تصویر سمت راست و سمت چپ را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون یافتن تفاوت دو تصویر همراه باشید.

آزمون شناسایی زن کودک ربا: اگر هوش کارآگاهی داری، زن کودک ربا را شناسایی کنید!

این نوع تست های تصویری روز به روز محبوبیت زیادی پیدا می کنند، زیرا روشی عالی برای گذراندن زمان، چه به تنهایی و چه در جمع خانواده و دوستان است. هر کدام از این چالش ها سختی خاصی دارند و برای همه کسانی که تصمیم به رویارویی با این نوع چالش را دارند، چالشی است.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زوج تقلبی: کدامیک از این 3 زوج،حاضر به ازدواج نبوده و تقلبی هستند!؟

آزمون یافتن تفاوت دو تصویر

قبل از شروع آزمون به شما توصیه می کنیم تنها برای چند ثانیه هرگونه حواس پرتی را کنار بگذارید تا بتوانید نگاه خود را بر روی دو تصویر متمرکز کنید تا سه تفاوت موجود را کشف کنید. باید بدانید که تعداد بسیار کمی از شرکت کنندگان در این آزمون توانسته اند به درستی پاسخ دادند، بقیه مجبور شدند بیش از دو بار این کار را انجام دهند. پس شما با آزمون ساده ای روبرو نیستید.

آزمون شناسایی پلیس مخفی: آیا می توانید پلیس مخفی را در 5 ثانیه شناسایی کنید!؟

بنابراین اگر فکر می کنید که ظرفیت تصویری بالایی دارید، پس این چالش ویروسی برای شما مناسب است. در اینجا باید تفاوت های نشان داده شده در هر دو تصویر را بیابید. به هر یک از جزئیات نگاه کنید، حتی کوچکترین جزئیات به شما کمک می کند تا راه حل این چالش سرگرم کننده را پیدا کنید.

در ادامه تصویر را برای شما می گذاریم. آن را با جزئیات تجزیه و تحلیل کنید، به هر فضا، رنگ و عناصر تشکیل دهنده آن نگاه کنید. سپس سعی کنید یک استراتژی ایجاد کنید و سپس با چالش شروع کنید. به یاد داشته باشید که شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:آزمون فرد در معرض خطر مرگ: کدامیک از افراد زودتر می میرد!؟| غواص یا فضا نورد؟

آزمون یافتن تفاوت دو تصویر

.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون شناسایی افراد بینا: فردی را که ادای نابینایان را در می‌آورد را شناسایی کنید!

.

.

.

آزمون شناخت فرد قدیمی: در میان افراد حاضر در فروشگاه، چه کسی از زمان گذشته آمده است؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اشتباه مرز حقیقت و دروغ را جا به جا می کند، خطا کجاست؟.

پاسخ آزمون یافتن تفاوت دو تصویر

اگر نتوانستید تفاوت ها را در آزمون یافتن تفاوت دو تصویر پیدا کنید، شما فرصت اول را از دست دادید. لذا می توانید از فرصت دوم استفاده کرده و بیشتر ذهن و مغز خود را ورزش دهید. البته نگران نباشید، ما در پایان پاسخ را به شما ارائه خواهیم کرد. فقط به تصویری که در زیر برای شما می گذاریم توجه کنید..

برایتان جالب خواهد بود: اگر تیزبین و باهوشی، سریع بگو که کدامیک از این کارت های شناسایی پلیس، جعلی است!؟

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چگونه می خندید!؟| نحوه خندیدن، اطلاعات زیادی را در مورد شما افشا می کند!

.

 

 

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت بر اساس اخم کردن:اخم کردنت چه جوریه، تا بگم چه جور شخصیتی داری!؟

پاسخ آزمون یافتن تفاوت دو تصویر: پاسخ در تصویر زیر علامتگذاری شده است

 احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی پرستار قاتل: اگر نکته سنج و دقیق باشی، خیلی سریع پرستار قاتل را پیدا می‌کنی!

پاسخ تفاوت دو تصویر

برایتان جالب خواهد بود: از هوش کارآگاهی خود استفاده و بگوئید کدامیک از این دو زن تصویر در معرض خطر قرار دارد!؟

امیدوارم از آزمون یافتن تفاوت دو تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی با میوه متفاوت: قابل توجه تیزبین‌ها، تیزبینی خود را با یافتن میوه متفاوت تصویر اثبات کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس انگشت: اگر میخای طرف مقابلت را بشناسی،کافیه به انگشتای دستش نگاه کنی!

 

شاید بپسندید:عملکرد کدامیک از دو نفر درباره کسی که توسط مار نیش زده شده، درست نیست!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

برایتان جالب خواهد بود:آزمون هوش خون آشام: خدمتکاری که خطرناکه رو پیدا کن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون تشخیص فرد مرده: با پیدا کردن فرد مرده تصویر در 3 ثانیه، تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

آزمون شناسایی کودک گرگینه: گرگینه کدامیک از کودکان تصویر است!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

آزمون شناسایی قاتل شاهزاده: از هوش کارآگاهی خودت استفاده کرده و قاتل را شناسایی کنید!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی قاتل شاهزاده: از هوش کارآگاهی خودت استفاده کرده و قاتل را شناسایی کنید!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی وضعیت خطرناک تر: با توجه به شرایط، کدامیک از این دو زن زنده نخواهد ماند!؟

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

شاید بپسندید: اگه زبل و کارکشته ای تو این تست کدوم فرد قبلا گرگینه بوده؟!

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

تیزبینی و هوش خود را با شناسایی خون آشام در غذاخوری اثبات کنید!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت قاتل فراری در رستوران: به پلیس کمک کنید تا قاتل زنجیره ای را در رستوران پیدا کند!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

شاید بپسندید: شکل ناخن های شما شبیه کدامیکی است؟ | خود را بهتر بشناسید!

برایتان جالب خواهد بود

تست روان شناسی جالب: در این موقعیت قرار بگیرید چه کسی را نجات می دهید!؟| همسر یا فرزند!؟

آزمون شناخت تصمیم دزد: یک سوال تحلیلی|دزد تصمیم دارد کدامیک از اشیای این گالری را بدزدد!؟

 قابل توجه باهوشا: با توجه به تصویر، چه کسی وزن بیشتری را تحمل می کند!؟

آزمون شناخت فرد روانی: فقط یک نابغه تیزبین، فرد روانی را شناسایی کند!

شناخت اشتباه وحشتناک تصویر: اگر فکر می کنی خیلی تیزبینی، خطای تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید!

بهم بگو وقتی چای می خوری، لیوان رو چه جوری نگه می داری تا بگم نقاط قوت و ضعف ات چیه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا