;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی از این دو تا زن تظاهر می کنه خیلی پولداره!؟

سوال هوش شناسایی زن پولدار:با هوش پلیسی و نگاه چون عقابتان، سریع و در یک نگاه شناسایی کنید که کدامیک از زنان تصویر چندان ثروتمند نیست، اما تظاهر می کند که از اوضاع مالی خوبی برخوردار است. به قول نویسنده و طراح اصلی سوال هوش شناسایی زن پولدار را تنها یک کارآگاه با ضریب هوشی کارآگاهی هرکول پوارو می تواند حل و رمزگشایی کند. پس عجله کنید و سوال هوش شناسایی زن پولدار مجله خبری چشمک را در 3 ثانیه حل کنید.

وب سایت مجله خبری چشمک با انتشار جدیدترین و به روزترین معماها و سوالات تصویری تلاش می کند نیازهای مخاطبان خود را برای ورزش روزانه مغز و ذهن آنان فراهم کند. این بازی ها در عین حال که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی آنان را فراهم کند. با توجه به این مسائل تلاش کنید که هر روز با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید و سوالات و بازی ها را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید:جمع گرایی یا فردگرایی!؟ | به عکس نگاه کن و بگو چی اول نظرت رو جلب کرد!؟

سوال هوش شناسایی زن پولدار

دوست عزیز ما محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند. این سوالات تصویری به یکی از پرطرفدارترین سوالات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، چرا که 82 درصد از اشتراک کنندگان در این آزمون نتوانستند در زمان مشخص شده به آن پاسخ دهند.

به شما می گوئیم که قبل از شروع به رمزگشایی سوال هوش شناسایی زن پولدار، از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون را بررسی کنید. تنها در این صورت می توانید این آزمون را رمزگشایی کنید.

همان طور که در ابتدای متن سوال هوش شناسایی زن پولدار هم اشاره کردیم در تصویر شما دو زن را مشاهده می کنید که یکی از آنها تمکن مالی چندان خوبی ندارد، اما تلاش می کند که تظاهر کند ثروتمند است. شما باید او را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با همدیگر تصویر سوال هوش شناسایی زن پولدار را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: یکی از این سه خانم فیس و افاده ای باردار نیست، کدومه!؟

سوال هوش شناسایی زن پولدار

 احتمالاً بپسندید:  تا حالا دیده بودی کبریت چطور ساخته میشه، اگه نه این فیلمو ببین+ویدیو

.

.

.

.

 شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه موش رو تو تصویر شیر جنگل پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

پاسخ سوال هوش شناسایی زن پولدار

اگر به این قسمت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید تست هوش شناسایی زن پولدار را حل کنید، با این حال، شما یک فرصت دیگر برای رمزگشایی آزمون دارید. قبل از اینکه پاسخ را به شما ارائه دهیم بهتر است که تصویر را برای بار دوم هم دقیق بررسی کنید.

شاید بپسندید: اگه آهوی تصویر رو تو یک نگاه پیدا کنی چشات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

 

شاید بپسندید: چقدر پیگیر و خستگی ناپذیری!؟ یکی از این 3 کاملیا را انتخاب کن تا متوجه شوی!؟

 

 

.

.

شاید بپسندید: یکی از گل های افتابگردان رو انتخاب کنم تا بگم در کل آدم خوش بین هستی یا بدبین!

جواب سوال هوش شناسایی زن پولدار: زنی که تظاهر به ثروتمند بودن می کند، زنی است که لباس آبی پوشیده است. او کیفی به دست دارد که اصلی نیست. بلکه یک کپی از یک مارک کیف معروف (گوچی) را خریداری کرده است.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل آب زیر کاه!

پاسخ سوال هوش شناسایی زن پولدار

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی‌ات رو با ایجاد 3 مثلث آن هم تنها با جابجایی 2 کبریت، ارزیابی کن!

امیدواریم از سوال هوش شناسایی زن پولدار استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: با حل معمای قتل مرد تصویر اثبات کن که لیاقت استخدام شدن در FBI داری!

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:باهوشا بگن: کدوم دانش آموز سر جلسه امتحان ادبیات، داره تقلب می کنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت الاغ سخت کوش و بز حسود؛ بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: یک شکل  دایره ای را انتخاب کن تا بگم خوش بینی یا بدبین!

شاید برایتان جالب باشد

حکایت ضرب المثل تب کرد و مرد!

آزمون هوش کلاه پینوکیو در المپیاد علمی برزیل: این سوال هوش واقعا فسفر می سوزاند!

اگه گوزن مخفی را در یک نگاه پیدا کردی، چشای تیز مثل عقاب داری!

در صورتی که ریاضی ات خوب باشه، عدد گم شده را در معادله خطی پیدا می کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =

دکمه بازگشت به بالا