;
تفریح و سرگرمی

تست روان شناسی: یکی از حیوانات را انتخاب کن تا بهتر با نگرانی هایت آشنا بشی!

تست شخصیت براساس انتخاب 4 حیوان: تست های تصویری شخصیت شناسی بیشترین جستجو را در اینترنت در طول فراگیری بیماری کووید 19 و ایام قرنطینه داشتند. آنها مطمئناً برای گذراندن زمان به شیوه ای سرگرم کننده مفید خواهند بود. اما اگر فکر می کنید که این تنها عملکرد آن هاست، سخت در اشتباه هستید.

از طریق این تست ها می توانید چیزهای زیادی در مورد شخصیت خود بدانید، ویژگی هایی که حتی برای شما ناشناخته بوده است. با تست شخصیت براساس انتخاب 4 حیوان با مجله خبری چشمک همراه باشید. این تست نگرانی هایی که در زمان حال با آن دست و پنجه نرم می کنید را به شما نشان می دهد.

شخصیت همه رفتارهای مستمر و منحصر به فرد یک فرد است. این رفتارها در نتیجه ترکیبی از عوامل ژنتیکی و محیطی ایجاد می شود. شکل گیری شخصیت در دو دوره قبل از تولد و پس از تولد صورت می گیرد. مهم‌ترین عواملی که در شکل‌گیری شخصیت نقش دارند، ساختار مغز، احساسات و رفتارهای مادر، پیوند مادر و نوزاد، احساس امنیت اولیه و خودسازی است. به این ترتیب شخصیت همه الگوهای رفتاری فیزیکی و روانی است که منحصر به فرد است. جوهر فرد را ایجاد می کند. ویژگی های کلی فرد مانند تفکر، احساس، ارتباط با مردم، الگوهای رفتاری در روابط و واکنش ها را پوشش می دهد.

بنابراین، شخصیت به عنوان کل رفتارهای منحصر به فرد تعریف می شود و مجموعه ویژگی هایی است که افراد را از یکدیگر متمایز می کند. شخصیت در نتیجه شکل گیری عوامل ژنتیکی همراه با روابط ایجاد شده با محیط شکل می گیرد. مطالعات نشان می دهد که بخشی از شخصیت انسان توسط عوامل ژنتیکی شکل می گیرد، اما عوامل ژنتیکی فقط تمایلات هستند. تأثیر این تمایلات بر شخصیت، توسط محیط و عوامل بیرونی فرد تعیین می شود. عوامل ژنتیکی و عوامل محیطی به تنهایی در شکل گیری شخصیت موثر نیستند. اساساً وقتی این دو عامل در کنار هم قرار گیرند، شخصیت فرد شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید:تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

تست شخصیت براساس انتخاب 4 حیوان

این بار تست شخصیت شناسی جدیدی را برای شما آورده ایم که در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. کاری که باید انجام دهید این است که از بین چهار گزینه ای که در تصویر دارید، یک حیوان را انتخاب کنید (حیوانی که بیشتر توجه شما را جلب می کند، بدون اینکه زیاد به آن فکر کنید). حیوانی که انتخاب می‌کنید به طور کامل نشان می‌دهد که نگرانی‌های شما در حال حاضر چیست؟

شاید بپسندید: حکایت طنز کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

تست شخصیت براساس انتخاب 4 حیوان

بیشتر بخوانید: با دلیل بگو که کدام زندانی تصمیم دارد از زندان فرار کند!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل عقاب باشه در 10 ثانیه حلزون، قورباغه و موش را بین گربه ها پیدا می کنی!؟

 

 

 

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر برکه زیبا را پیدا کن!

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب 4 حیوان

اکنون که انتخاب خود را از بین حیوانات انجام داده اید بهتر است تفسیر هر کدام را مطالعه کنید.

شاید بپسندید: اگر ببر مخفی را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

.

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:مردی که تلاش می کنه خودش رو یه زن جا بزنه رو شناسایی کن!

تست شخصیت براساس انتخاب 4 حیوان

انتخاب پروانه

اگر این تصویری بود که از بین همه گزینه ها انتخاب کردید، باید بدانید که وقت آن رسیده است که به روابط با عزیزانتان بیشتر توجه کنید. این ممکن است به این دلیل باشد که شما بیش از آنچه از اطرافیان دریافت می کنید به آنها هدیه می دهید. انرژی ای که برای آن ها صرف می کنید، بسیار است. اگر می خواهید به اهداف خود برسید یا باید تعادل را بیشتر کنید. این بار زمان آن فرا رسیده است که خودتان را بیشتر به خودتان اختصاص دهید.

شاید بپسندید: حکایت تاجر و داماد فقیر | داستان مردی که می خواست سرنوشت را تغییر دهد!

انتخاب ماهی

تصویر ماهی بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. شما آنقدر روی واقعیت متمرکز شده اید که به خودتان اجازه نمی دهید رویاپردازی کنید و فکر می کنید شانس با شما نیست. یک لحظه رویاپردازی کنید، این کار به شما کمک می کند اهدافی را تعیین کنید و در نتیجه به آنچه که خیلی آرزو دارید برسید. خروج از واقع گرایی برای لحظه ای به شما این امکان را می دهد تا راحت تر زندگی کنید. آنچه را که امروز مانع از لذت بردن شما می شود را رفع کند.

احتمالا بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی کوهستان ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

انتخاب سنجاب

اگر سنجاب را انتخاب کردید، ممکن است لحظات زیادی عصبانی بوده و این وضعیت را پشت سر بگذارید. اما مراقب باشید که این باعث نمی شود از هدفی که برای رسیدن به آن در نظر گرفته اید دست بکشید. زمان تصمیم گیری فرا رسیده است و این بار باید قاطعیت داشته باشید. اجازه ندهید دیگران این کار را برای شما انجام دهند. برای لبخند زدن دوباره باید خودت را رها کنی و با خودت راحت باشی.

شاید بپسندید: اگه مار را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

انتخاب اسب

اگر انتخاب شما اسب بود، به این معنی است که باید کمی طرز فکر خود را تغییر دهید. اگر بخواهید عمیقاً در مورد مسائل و چیزها کاوش کنید به شما این امکان را نمی دهد که زیبایی در پدیده های ساده را به راحتی ببینید. زیبایی اغلب در چیزهای ساده است. البته تجزیه و تحلیل می تواند یک فضیلت بزرگ باشد، اما اکنون زمان آن نیست. به خود اجازه دهید که هر از گاهی تکانشی باشید.

شما می توانید تست شخصیت براساس انتخاب 4 حیوان را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:با پیدا کردن اردک و جوجه هایش ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: یکی از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم چقدر عاشق پیشه ای!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: 3 موز پنهان را در میان مینیون های زرد رنگ پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با جابجایی 2 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه اشکال تصویر کشاورز را در یک نگاه تشخیص بدی نابغه ای!

حکایت کودک حلوا فروش | داستان کودکی که گریه اش مشکل گشا شد!

قفل باز را در میان قفل های بسته پیدا کنید!

حکایت شنیدنی خیاط دزد | داستان خیاطی که شیک و ماهرانه از پارچه‌هاي مردم مي‌دزدید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا