;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از افراد تصمیم دارد کودک نشسته بر روی زمین را بدزدد!؟

آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی: هزاران نفر از سطح دشواری این معمای جدید شگفت زده شدند. آیا جرات دارید آن را در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای حل کرده و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. این معمای تصویری که با عنوان آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی در مجله خبری چشمک منتشر شده است، به دلیل سطح سختی اش، همانند جالب ترین تست های شخصیتی یا چالش های تصویری در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است.

باید در نظر داشته باشید که 90٪ از افراد در زمان تعیین شده موفق به یافتن پاسخ آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی نشده اند، لذا خیلی سریع به دنبال دیدن پاسخ ارائه شده وب سایت سازنده این ازمون بوده اند. آیا شما می توانید آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی را در 3 ثانیه جل کرده و پاسخی درست ارائه دهید؟ یا مجله خبری چشمک و آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی همراه باشید.

شاید بپسندید: یکی از سه حیوان را انتخاب کن و سپس نتیجه انتخاب تان را مطالعه کنید!

آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی

در این تمرین ذهنی جدید شما باید کشف کنید که چه کسی مشکوک به آدم ربایی در این تصویر است.فردی تصمیم دارد، یکی از کودکان پارک را برباید. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر این تصمیم را دارند؟ برای یافتن پاسخ فقط به دنبال یک نشانه کوچک باشید.

قبل از شروع این چالش باید مطمئن شوید که در مکانی هستید که تمرکز شما مختل نمی شود، موسیقی خود را خاموش کنید و تمام جزئیات را رعایت کنید تا از آدم ربای احتمالی را پیدا کنید. رباینده ای که در پارک است را در مدت زمان 3 ثانیه پیدا کنید!؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا نامزد مرد بیمار است!؟

آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور است که سه حرف اولش اسم یکی از سبزیجات است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن سگ در میان گربه ها ارزیابی کن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: عدد 888 را بین اعداد 808 پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی

پاسخ آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی را بدست آوردی؟ نگران نباشید ما در پائین صفحه پاسخ را ارائه کرده ایم. اما بهتر است 5 ثانیه دیگر هم به شما وقت بدهیم تا خود پاسخ و دلیل آن را ارئه دهید.

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: چند حرف P در میان حروف R وجود دارد!؟

.

.

.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: حاصل عبارت 18÷3(5-4+1)=? چند می شود!؟

.

.

.

تست هوش: با حرکت دادن 3 چوب کبریت 3 تا مثلث درست کن!

مردی که غذا می خورد نمی تواند آدم ربا باشد. او فقط به پارک آمده است که از غذای روزانه خود لذت ببرد و سپس دوباره به یر کار خود بازگردد. او کار مشکوکی انجام نمی دهد. مرد دیگری که گوش پسرک را کشیده، احتمالا پسر خود را دارد تبیه می کند.

کسی که سعی دارد یکی از بچه ها را بدزدد، همان کسی است که کتاب را می خواند، چون آنقدر دستپاچه است که کتاب را وارونه گرفته است. او توجهی به کتاب ندارد و تمام تمرکزش به پسری است که روی زمین نشسته و در حال بازی است. او مترصد زمانی است که بتواند کودک را بدزدد. بنابراین وانمود می کند که کتاب می خواند.

شاید بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بگم چقدر برای خود وقت میذاری و احترام قائلی!؟

پاسخ آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی

امیدوارم از آزمون شناخت فرد مشکوک به آدم ربایی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با انتخاب یکی از سنگ ها، خود واقعی‌ات را کشف کن! آیا برای کشف شخصیت درونی‌ات آماده ای؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول جغدها را بین مرغ ها پیدا کن!

سوال ریاضی: مجموع ارزش عددی پرندگان در عبارت آخر چند می شود!؟

معشوقه مرد جوان را بین سه زن تصویر پیدا کنید!؟

تست ریاضی: وقتی همه اعداد روی صفحه تلفن را ضرب می کنید چه عددی به دست می آید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =

دکمه بازگشت به بالا