;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن اعداد متفاوت بین اعداد 7 اثبات کنید که چشمانتان مثل عقاب تیزه!

آزمون تصویری شناسایی اعداد 1 : چالش های تصویری مشابه آزمون تصویری شناسایی اعداد 1 همواره برای ما سلول های خاکستری مغزمان مفید و سرگرم کننده است. این چالش ها، یک راه عالی برای تمرین و ورزش ماده خاکستری هستند که ما را در زندگی روزمره هدایت کرده و برای موفقیت ما نقش اصلی را ایفا می کند.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

در این پازل تصویری که تحت عنوان آزمون تصویری شناسایی اعداد 1 در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، وظیفه شما این است که اعداد 1 را که بین اعداد 7 پنهان شده اند را پیدا کنید. آنچه این آزمون را مشکل کرده است از دو جهت قابل تأمل است. زمان محدود 10 ثانیه ای و همچین اینکه اعداد 1 و 7 بسیار شبیه به یکدیگر هستند. به این ترتیب امروز شما با یک چالش بسیار سخت مواجه هستید.

شاید بپسندید: کدامیک از ربایندگان، همسر مرد اسیر شده است!؟

آزمون تصویری شناسایی اعداد 1

شاید ترجیح می دهید تصویر را به طور کامل اسکن کنید، شاید دوست دارید ردیف به ردیف اسکن کنید. از هر استراتژی که برای شما بهتر است استفاده کنید. اگر یک متخصص حل پازل و چالش های تصویری باشید، در کمتر از 10 ثانیه تمام اعداد 1 را در آزمون تصویری شناسایی اعداد 1 پیدا خواهید کرد.  پس یک تایمر را برای 10 ثانیه تنظیم کنید و ببینید که چگونه کار می‌کنید!

اگر در نگاه اول برای پیدا کردن 1 ها مشکل دارید، پس به این نکته مفید توجه کنید: در مجموع چهار عدد 1 وجود دارد! وقت خود را صرف کنید، تمام تلاش خود را بکنید و اگر به نتیجه نرسیدید، می توانید پاسخ علامتگذاری شده را در پایین صفحه پیدا کنید!

شاید بپسندید: اگر عدد گمشده جدول اعداد را پیدا کنی، هوش شما به هوش انیشتین نزدیک می شود!

آزمون تصویری شناسایی اعداد 1

شاید بپسندید: اگر گربه پنهان شده تصویر کتابخانه را در 5 ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: با پیدا کردن ارزش عددی گل ها، میزان هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه اشتباه کلاس درس را پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی اعداد 1

به گفته دانشکده پزشکی هاروارد، این اشتباه نیست که برخی غذاها واقعاً عملکرد مغز را تقویت می کنند. پنج مورد از بهترین “ابر غذاها” که با عملکرد بهتر مغز مرتبط هستند سبزیجات سبز، ماهی های چرب، انواع توت ها، چای و قهوه و گردو هستند. سبزیجات برگدار مانند کلم پیچ، اسفناج و کلم بروکلی ممکن است به کاهش زوال شناختی کمک کنند. ماهی چرب اسیدهای چرب امگا 3 را فراهم می کند که می تواند به کاهش بتا آمیلوئید در خون کمک کند، پروتئینی که با بیماری آلزایمر مرتبط است. توت ها و گردو عملکرد حافظه را بهبود می بخشند.

پس اگر تاکنون عدد 1 را پیدا نکردید، یک تغییر در نوع رژیم غذایی خود هم ایجاد کنید. سپس می توانید بهتر این بازی ها و چالش ها را پشت سر بگذارید و سلامت مغز خود را تا پایان عمر تضمین کنید. پاسخ در پائین آمده است.

شاید بپسندید: در حالی که زن ژست گرفته، عکاس مفقود است | عکاس کجاست!؟

 

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش ریاضی: با توجه به دیگر عبارات، نتیجه عبارت آخر چند می شود!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی اعداد 1: آیا آماده هستید که نتایج خود را در برابر راه حل زیر بررسی کنید؟ نگاهی بیندازید و ببینید که آیا هر چهار مکان را به درستی شناسایی کرده اید یا خیر. به یاد بیاورید که اعداد 1 و 7 چقدر شبیه به هم هستند. اگر هر چهار مورد را پیدا کردید، پس از صمیم قلب به خودتان دست بزنید. شما از سطح بالای قدرت دید و دقت و تمرکز برخوردار هستید.

شاید بپسندید: اگه میخای بفهمی سبک زندگی سالم داری، یکی از چشم ها را انتخاب کن!

جواب آزمون تصویری شناسایی اعداد 1

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی اعداد 1 استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: کلمه Monkey را در 9 ثانیه در میان کلمات Donkey ها پیدا کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال هوش: زنی که پرستار بچه نیست و قصد ربودن کودک را دارد را شناسایی کنید!

با پیدا کردن زن کنجکاو بین فلامینگوها ثابت کن تمرکزت نمره اش 20 هست!

داستان جالب و شنیدنی آدم گرسنه سنگ را هم می خورد!

نکته تصویر رو در یک نگاه پیدا کن و اثبات کن مثل هرکول پوآرو باهوشی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا