;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: خرس قهوه ای را در میان گوزن های شمالی پیدا کن!

آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها: شما یک محدودیت زمانی برای پیدا کردن خرس قهوه ای در میان گله گوزن ها در تصویر دارید. سطح تمرکز و مشاهده خود را با این معمای تصویری آزمایش کنید. همین حالا شروع کنید! با یک تست تصویری با شما هستیم. در این تست تمرکز، دقت و ذهن شما مورد چالش قرار می گیرد. در این تصویر همه حیوانات گوزن شاخ دار شمالی به نظر می رسند، اما یک خرس قهوه ای نیز در میان گوزن ها خود را مخفی کرده است. آیا می توانید پاسخ این چالش را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟ با آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها با مجله خبری چشمک همراه باشید.

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای افرادی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش ها، معمولاً شامل پیدا کردن یک شخص، یک حیوان، یک شی، یک عدد یا یک نقص در یک تصویر خاص است. در برخی موارد گذاشتن محدودیت زمانی، حل این چالش ها را پیچیده می کند. با آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه پروانه را تو تصویر پیدا کردی میشه گفت چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها

برای انجام این تست، یک لحظه بایستید، نفس بکشید، ذهن خود را پاک کنید و سپس به ارائه جواب برای این چالش اقدام کنید. این چالش یک جایگزین عالی برای سرگرمی هزاران کاربر است که می‌خواهند از اوقات فراغت خود بهترین استفاده را ببرند. علاوه بر این پرداختن به این تست ها می تواند، قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهد.  اگر آماده اید تصویر آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها را ببینید!

باید بدانید که آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها مهارت های شناختی و توانایی های ادراک شما را به حداکثر می رساند. موضوع اصلی این آزمایش گلابی است که در رژیم غذایی ما به عنوان منبعی مهم برای سلامتی اهمیت دارد، زیرا یکی از میوه هایی است که دارای خواص زیادی برای بدن است.

در تصویرتعداد زیادی گوزن شاخ دار شمالی قهوه ای دیده می شود. در نگاه اول غیر از این گوزن ها هیچ حیوانی در تصویر وجود ندارد، اما یک نگاه تیزبین می تواند به آسانی یک خرس قهوه ای را در بین گوزن ها شناسایی کند. اگر قدرت دید، دقت و تمرکز شما عالی باشد می توانید در یک نگاه خرس قهوه ای را در آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها شناسایی کنید.

شاید بپسندید: داستان حیله زن مکار و شوهرش: داستان زنی که شوهرش را لب آب تشنه برد و آورد + قسمت دوم

آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها

شاید بپسندید: داستان بهلول و فروختن خانه در بهشت!

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان: کدام سبزی است که به صورت منجمد، کنسرو شده، فرآوری شده، پخته شده و … به جز تازه فروخته نمی شود!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست هوش: کدوم عروس عصبانی، همسر آقای داماده!؟

پاسخ آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها

اگر گوزن قهوه ای را ندیدید، احساس بدی نداشته باشید. صادقانه بگویم، افراد کمی موفق به حل این چالش تصویری شده اند. در مرحله بعد، ما به شما نشان می دهیم که میوه در کجا قرار دارد و تفاوت آنها چیست.

احتمالا بپسندید: حکایت دختر پادشاه و پسر فقیر | داستان شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه !

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  متولد کدوم ماهی تا مهم ترین نقطه ضعفت رو بگم؟  

پاسخ آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها: در نگاه اول به نظر می رسد که غیر از گوزن ها هیچ حیوانی در تصویر وجود ندارد، اما اکنون که پاسخ را در مقابل چشمان خود قرار داده اید، به طور محسوسی خرس مشخص دیده می شود و با گوزن ها بسیار متفاوت است. آزمون های تصویری، تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از مغز دارد. این آزمون میزان قدرت تمرکز و بینایی شما را مورد آزمایش قرار می دهد. با شناخت ضعف تمرکز می توانید به تمرین هایی بپردازید که قدرت تمرکز شما افزایش یابید. چرا که تمرکز شرط اصلی و اساسی برای رسیدن به موفقیت می باشد.

شاید بپسندید: تست شخصیت: آنچه که ابتدا می بنید نشان می دهد که خسیس هستی یا سخاوتمند!؟

پاسخ آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها

امیدوارم از آزمون شناسایی خرس میان گوزن ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدام قورباغه خطرناک است | پاسخ تان نشان می دهد چه جور شخصیتی داری!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که بالا می رود ولی هرگز پایین نمی آید!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر برکه زیبا را پیدا کن!

حکایت حیله زن مکار: داستان زنی که شرط بست می تواند شوهرش را لب آب تشنه ببرد و بیاورد + قسمت اول

آزمون قدرت دید: قیچی را در این کافه غرب وحشی پیدا کنید!

پاسخ عبارت را در 10 ثانیه پیدا کن و ثابت کن ریاضی ات خوبه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا