;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی جادوگر: کدامیک از زنان زیر می تواند یک جادوگر باشد!؟

آزمون شناسایی جادوگر: شبکه های اجتماعی هر روز در حال انتشار جدیدترین تست ها، پازل ها، سوالات هوش و بازی های فکر مشابه هستند. این مطالب طرفدارن فراوانی در فضای اینترنت و شبکه های دارند. این مسئله از دو جهت قابل تأمل و اهمیت است. این بازی ها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند و یک گزینه عالی برای اوقات فراغت و همچنین تمرین و ورزش مغز. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین بازی های فکری در خدمت شماست. با مطلب آزمون شناسایی جادوگر با چشمک همراه باشید.

آزمون شناخت اشتباه در تصویر: اگر در 3 ثانیه، خطای موجود در تصویر این خانواده را پیدا کنی نابغه ای!

تحقیقات جدید نشان می دهد که بسیار از مشکلات و بیماری های مربوط به مغز بدلیل نبود یک زندگی سالم، تغذیه مناسب و در نهایت کاهش فعالیت های مغزی است. انجام منظم بازی های فکری، مغز خود را آماده و فعال نگه می دارد. مجله خبری چشمک آزمون شناسایی جادوگر را با شما به اشتراک گذاشته است. برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی جادوگر، نیاز است که شما از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

کدام درخت از نظر شما زیباتر است| نتیجه انتخابتان را بخوانید، شگفت زده خواهید شد!

آزمون شناسایی جادوگر

برخی معتقدند که سوالات هوش تصویری و آزمون هایی مشابه آزمون شناسایی جادوگر، می تواند میزان هوش و قدرت دقت وتمرکز شما را به چالش بکشد. در تصویر سه زن با سبک پوشش متفاوت را مشاهده می کنید. طراح آزمون شناسایی جادوگر معتقد است که یکی از زنان، یک زن معمولی نیست. او یک جادوگر است و می تواند در هر لحظه از قدرت خود بر علیه شما استفاده کند.

آزمون هوش جالب: آزمون شناسایی زن معروف: اگر تیزی، سریع بگو کدوم یک از این زنها معروف هستند!؟

طبق تحلیل شما، کدامیک از این زنان، می تواند یک جادوگر باشد؟ نظر خود را واضح بیان کنید! به یاد داشته باشید که شما برای حل این آزمون تنها 7 ثانیه وقت دارید. به دقت تصویر آزمون شناسایی جادوگر مشاهده و بررسی کنید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه: اگر نکته سنج و تیزبنی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی جادوگر

.

شاید بپسندید: آزمون شناخت قاتل در رستوران: اگر هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که قاتل کیست؟

.

.

.

 

شاید برایتان جالب باشد:اگه باهوشی، سریع بگو که چه کسی در این تصادف جان سالم به در برده است!؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت همسر واقعی: در کدامیک از این تصاویر، زن و شوهر واقعی حضور ندارند!؟

.

پاسخ آزمون شناسایی جادوگر

اگرچه  آزمون شناسایی جادوگر، ساده به نظر می رسد،اما برای اینکه بتوانیم به آن پاسخ درستی بدهیم، نیاز به تمرکز بالا و استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستیم. اگر هنوز به پاسخ نرسیده اید می توانید جزئیات تصویر را بیشتر بررسی کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت کودک ربا:یک چشم تیزبین در یک نگاه،بچه دزد را در این تصویر پیدا می کند!

.

.

 

شاید بپسندید: به نظرت کدوم یکی یه سارق خفن هست؟

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون پیدا کردن قاتل: میزان هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل در خانه، اثبات کن!

.

برخی اولین زن از سمت راست را جادوگر معرفی کردند. ان هم به دلیل در دست داشتن شیشه ای عجیب و غریب. اما اگر دقت کنید این شیشه فقط محتوی مقدار مایع حشره کش است برای از بین بردن سوسک خانگی و …زن سمت چپ هم فقط قیافه جدی دارد و هیچ نشانه ای دیده نمی شود که او جادوگر است. اما اگر به زن وسطی و گربه او دقت کنید متوجه یک چیز عجیب خواهید شد. دندان های نیش گربه عجیب هستند. در اکثر فیلم ها، گربه های جادوگر دارای دندان های نیش بلند هستند.

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

معمای چگونگی نجات از سقوط: زن تصویر از طبقه سی ام سقوط کرد، اما نجات پیدا کرد، چطور!؟

 

پاسخ آزمون جادوگر

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت خانواده فقیر: قابل توجه باهوشا، خانواده فقیر را در 5 ثانیه شناسایی کنید!

 

امیدوارم از آزمون شناخت دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگر خبره هستید تشخیص دهید کدام زندانی به زودی آزاد خواهد شد؟!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی انسان سالم:تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید:آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید:آزمون شناخت راستگویی همسر: آیا مرد راست می گوید یا آنکه به همسرش خیانت کرده است!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد:آزمون شناخت خدمتکار قاتل:نکته‌سنج‌ها در یک نگاه،خدمتکار قاتل را در این تصویر پیدا می‌کنند!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی پزشک دزد: یکی از این سه پزشک کلیه اهدایی برای پیوند را دزدیده است، اما کدامیک!؟

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

شاید بپسندید: تست هوش اشتباه در عکس: اگر در 3 ثانیه اشتباه تصویر این دو زن را تشخیص بدی، باهوش و نابغه ای!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

جالب است: آزمون شناخت خانواده ثروتمند: اگه باهوشی سریع بگو کدوم خانواده ثروتمندتره؛ چرا؟

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناسایی سوپر قهرمان: در کتابخانه، سوپرقهرمان را شناسایی کنید!؟

آزمون خطای دوقلوها: اگر فکر می کنی تیزبنی اشتباه مربوط به دوقلوها را شناسایی کن!

معمای تصویری جنگل: با توجه به آنچه در تصویر می بینید، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!؟

آزمون شناخت فرد دروغگو: یک نابغه می تواند در یک نگاه بگوید که کدامیک از این دو نفر دروغ می گوید!

شناخت مراسم خواستگاری واقعی:کدامیک از دو تصویر، یک مراسم خواستگاری واقعی است!؟

آزمون شناخت دروغگو: نابغه ها جواب بدن:چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟| زن یا مرد!؟

با تشخیص اشتباه موجود در جلسه پرسش و پاسخ رسمی، اثبات کنید که نابغه اید!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. سلام اینکه دلیل نمیشه شاید اصلا حشره ای توی شیشه نباشه و فقط یک بر چسب باشه و شاید این کار هارو برای هالووین یا ترساندن کسی کرده باشه

  2. دندونای گربه شبیه دندون مار هست
    فکر کنم گربه همه چیش سره جاش بوده این زنه این جوری کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا