;
خانواده و زناشوییزندگی

زبان بدن مردان عاشق: این نشانه های زبان بدن مردان احساس واقعی آن ها را لو می دهد!

زبان بدن مردان عاشق:  اگر در شناخت و فهم احساسات مردی که می‌خواهید روی آن به عنوان شریک زندگیتان حساب باز کنید دچار سردرگمی و تردید شده‌اید می‌توان از زبان بدن کمک بگیرید. زبان بدن یک مرد یکی از راه‌های مهم شناخت احساساتش نسبت به شماست پس آن را دست کم نگیرید. همچنین با آگاهی از زبان بدن مردها می‌توانید رضایت و یا عدم رضایت او نسبت به رفتار خود را شناسایی کنید.

زمانیکه پای جذب شدن مردان به میان می‌آید، بهتر است که ببینیم زبان بدن مردان چه می‌گوید به جای اینکه به کلماتشان توجه کنیم. زمانیکه مردان به طرف کسی جذب می‌شوند معمولاً زبانشان بسته می‌شود و ممکن است گیج و سردرگم به نظر برسند.

بسیاری از زنان در واژه‌ها و کلماتی که مردان به کار می‌برند به دنبال آن هستند که ببینند مرد مورد نظرشان به طرف آن‌ها جذب شده است یا نه. درحالی که روی زبان بدن آن‌ها بیشتر برای شناخت احساس واقعی‌شان بیشتر می‌‌توانید حساب کرد تا به اطلاح زبان‌بازیشان!

بیشتر بخوانید: چراغ سبز خانم ها: چطور بفهمیم زنی به ما علاقه دارد!؟

۱.چشم‌ها

زبان بدن مردان عاشق، اگر او در هنگام صحبت، با شما تماس چشمی برقرار کرده و یا به نظر می‌رسد به شما خیره شده، احتمالا شما در نظرش جذاب هستید. با این حال، اگر او در چشمان شما نگاه نکرده و یا همیشه به اطراف توجه می‌کند (مانند تلفن همراهش)، پس او احتمالا علاقه‌ای به شما ندارد.

راه دیگری که می‌توانید از چشم افراد احساسشان را بدانید، این است که ببینید آیا مردمکشان دچار اتساع شده یا خیر. این نشانه ظریف می‌تواند به این معنا باشد که او به شما علاقه‌مند است، چرا که اتساع یا گشاد شدن مردمک‌ها راهی است که مغزتان برای واکنش به چیزی که دوست دارد نشان می‌دهد.

چشمان مرد عاشق به سمت شما دوخته می‌شود، عمیق نگاه می‌کند و تا اعماق روح شما را می‌کاود. مردمک‌های چشمش سوسو زده و می‌درخشد،و علاقه زیادی دارند که با شما صمیمی شوند. اگر چشمان مرد مورد نظرتان در اطراف اتاق می‌چرخد و اغلب نگاهش نگران است این یعنی اینکه مرد شما به دنبال چیزی یا کسی دیگر می‌گردد.

شاید بپسندید: صدا زدن همسر: شوهرت را در جمع چگونه صدا بزنید؟

زبان بدن مردان عاشق

احتمالاً بپسندید: پس انداز کردن پول با ۱۰ روش ساده و خیلی موثر!

۲.نحوه‌ی ایستادن

جالب است بدانید که چگونگی ایستادن یک فرد در نزدیکی شما می‌تواند نشان دهد که آیا او به شما علاقه‌مند است یا خیر. به عنوان مثال، آیا هنگامی که شما صحبت می‌کنید، او به طور مداوم به سمت شما خم می‌شود؟

زبان بدن مردان عاشق، در این صورت، این نشانه‌ای از این امر است که او به شما و آنچه که برای گفتن دارید علاقه‌مند است. با این حال، اگر او به عقب تکیه داده و به نظر می‌رسد حواسش به شما نیست، احتمالا حوصله‌اش سر رفته، و این نمی‌تواند نشانه خوبی باشد.

اغلب مردها زمانیکه با زنی که دوستشان دارند صحبت می‌کنند شانه‌هایشان به طور ناخودآگاه انعطاف پذیر به نظر می‌رسد.او خود را طوری قرار می‌دهد که شما در مقابل و در مرکز او قراربگیرید تا او بتواند براحتی روی شما تمرکز داشته باشد.

همچنین بازوهای بسته نشان دهنده وجود یک مانع است، پس بازوهای باز نشان دهنده صمیمیت و نزدیک شدن بیشتر است، چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ احساسی و یکی از شفاف‌ترین نشانه‌های جذب شدن مردان است. مواجه شدن با مردی که بازوهایشان از یکدیگر باز است به آن معنی است که او می‌خواهد شما را با آغوش باز بپذیرد.

احتمالاً بپسندید: چرا همه از من بدشون میاد + ۱۶ دلیل جالب که نمی دانستی!

زبان بدن مردان عاشق

۳.نحوه نشستن او کنار شما

زبان بدن مردان عاشق، یک راه ظریف برای اینکه زبان بدن مردان را بخوانید این است که به نحوه نشستنش در کنار خود توجه نمایید بخصوص نحوه قرار دادن پاهایش. اگر یک مرد پاهایش را طوری روی هم قرار دهد که بالاتنه اش از شما دور شود، این می‌تواند نشانه‌ای از این امر باشد که او به شما علاقه‌مند نیست. اگر مردی به شما علاقمند باشد، توجهش را به شکل مفهومی و معناداری به شما جلب می‌کند.

احتمالا بپسندید: مرد دوزنه و کلاهبرداری از نامزد پولدارش + جشنی که به جهنم تبدیل شد

۴.دست‌ها

جدا از دستان عرق کرده ، دست‌ها می‌تواند به شما نشان دهد که مرد مورد نظرتان به شما جذب شده است یا نه؛زمانیکه او انگشتان دستش را داخل موهایش می‌کند یا آن را روی لباسش می‌کشد ، یعنی اینکه او سعی دارد که به بهترین شکل در مقابل شما ظاهر شود. ممکن است بازوی شما را در حین صحبت کردن لمس کند و این نشان دهنده صمیمیت و نزدیکی بیشتر با شماست.

بیشتر بخوانید: وظیفه زن نسبت به شوهر: هر زنی باید این کارها را برای شوهرش انجام دهد!

۵.نزدیکی و تماس

زبان بدن مردان عاشق، اگر او برای نزدیکی بیشتر به شما تمایل نشان می‌دهد (به عنوان مثال، زمانی که با هم در حال پیاده روی هستید)، این نشانه خوبی از این امر است که او به شما علاقه دارد. از سوی دیگر، اگر او در تمام طول قرارتان سعی می‌کند فاصله بین خود و شما را حفظ کند، احتمالا علاقه‌ای به شما ندارد.

تماس فیزیکی، یکی از راه‌های نشان دهنده این امر است که آیا او به شما علاقه‌مند است یا خیر. مردان برای نشان دادن علاقه، به احتمال زیاد از تماس فیزیکی جزئی و غیر جنسی استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند به سادگیِ لمس بازوی شما در هنگام صحبت یا قرار دادن دستش بر روی شانه تان باشد.

همچنین هنگامی که یک مرد به شما علاقه‌مند است، یکی از نشانه‌های زبان بدن مردان که روشن و واضح این است که او تمایل دارد دستانش را در دست‌های شما قرار دهد. این امر نشان دهنده تمایل به برقراری یک ارتباط نزدیک‌تر است.

شاید بپسندید: عشق مردان مغرور: ۱۰ نشانه عاشق شدن مردان مغرور!

زبان بدن مردان عاشق

۶.لبخند

زبان بدن مردان عاشق، یک راه دیگر برای تشخیص علائم چهره، توجه به لبخند اوست. ممکن است او لزوما تمام وقت نخندد، اما اگر مردی از گذراندن وقت با شما لذت ببرد، احتمالا او را حداقل چند بار در حال لبخند زدن خواهید دید. شما هم اگر از بودن در کنار کسی لذت ببرید، مطمئنا نمی‌توانید جلوی لبخندتان را بگیرید؛ بنابراین اطمینان داشته باشید که اگر او به شما علاقه‌مند باشد، رویکرد مشابهی با شما داشته و این امر را با لبخند‌های گاه به گاه نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید: ۳۰ مهترین تعریف و تمجیدی که مردان دوست دارند از زبان همسرشان بشنوند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا