;
تفریح و سرگرمی

فقط باهوشا و تیزبینا، تو یه نگاه اشکال عکس این خانمه رو پیدا می کنند!؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا: مجله خبری چشمک امروز با یک آزمون جدید با شماست. آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا از آن جمله معماهایی است که توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند. در صورتی که بتوانید اشکال اصلی و فاحش آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا را شناسایی کنید، شما می توانید به توانائیهای بالای شناختی و قدرت هوش خود اعتماد داشته و آن را تشویق کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا همراه شوید.

شاید بپسندید: معمای شیشه شکسته و سرقت الماس: الماس را کی دزدیده؟تست هوشی که FBI از حل آن عاجر است!

معماها و سوالات تصویری همیشه جذاب و جالب هستند و شما می توانید اوقات فراغت خود را با آنها سپری کنید. از یک سو سرگرم می شوید و از سوی دیگر مغزتان را به یک ورزش اساسی دعوت می کنید. هدف بیشتر سوالات و معماهای تصویری در همین نکته نهفته است. مغز شما نیز برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت خود به ورزش منظم نیاز دارد و بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز باشند. پس اگر به دنبال تمرین های ورزشی برای مغز خود هستید بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را دنبال کنید.

شاید بپسندید: زنه حقیقتو میگه یا آقاهه!؟ | آیا مرده بی خود زنه رو متهم به خیانت می کنه!؟

آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا

بررسی میزان محبوبت این آزمون و همچنین براساس نظرات موجود در صفحه فیس بوک وب سایت ارائه دهنده آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا، نشان می دهد که تنها 20 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند در زمان 3 ثانیه ای اشکال اساسی تصویر را شناسایی کنند. در نتیجه همین مسئله باعث شده است که به این نتیجه برسیم که حل این آزمون تنها برای کسانی مقدور است که سطح قابل توجهی از دقت و تمرکز برخوردار باشند.

به دوستان خود نشان دهید که متخصص انجام چالش های تصویری هستید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید. پس اگر آماده هستید در چالش تصویری امروز هم شرکت کنید.

به تصویر زیر خوب دقت کنید. در تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا شما با تصویری طیبا اط یک خانم با کلاس مواجه هستید. بدون اینکه بیشتر فکر کنید سریع بید که این عکس چه اشکالی دارد؟ در واقع یک اشتباه کلی در تصویر وجود دارد که تنها یک چشم تیزبین قادر به دیدن آن است. تلاش کنید در زمان مشخص شده تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا را رمزگشایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: در صورتی که تیزبین باشی در 3 ثانیه فردی که تکه نان را برداشته، شناسایی می‌کنی!

آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر گنگستر، در یک نگاه آیا می توانید تشخیص دهید که کدوم یکی همسر مرد گنگستر است!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مرد مجرد:یه آدم نکته سنج، خیلی راحت میتونه مرد مجرد تصویر رو تو یه نگاه شناسایی کنه!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی ارواح: می تونی بدون بدون توهم زدن تعداد واقعی ارواحو بگی!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا

وقت تمام شد. شاید 3 ثانیه زمنان ناکافی بود. ایا شما پاسخ و یا اشکال تصویر آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا را پیدا کردید؟ اگر پاسخ منفی است بدون معطلی زمان دوم خود را شروع کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی میوه سالم: اگه خودت رو متخصص می دونی سریع بگو کدوم میوه ارگانیک و سالمه!؟

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت شناسی براساس تعداد اسب:بگو تو تصویر چند تا اسب دیدی تا بگم چقدر آدم منطقی هستی!؟

 

 

 

 احتمالاً بپسندید:کدومیکی از این دو تا دختر ژاپنی از اشراف ژاپنی قرن هیجده است!؟| افراد با اطلاعات عمومی بالا سریع جواب بدن!

پاسخ آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا: کاملا درست است. در تصویر آینه زن دارای یک گردنبند مروارید است. در حالی که در واقعیت به گردن چیزی ندارد.

شاید بپسندید: چند گردشگر در این تصویر حضور دارند!؟ضریب هوشی بالای خود را با سوالات آزمون اثبات کنید!

پاسخ آزمون اشکال تصویر خانم زیبا

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی حلزون کجاست؟| تیزبین باشی می تونی یه حلزون بامزه رو تو تصویر پیدا کنی!

امیدوارم از آزمون شناسایی اشکال تصویر خانم زیبا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناخت زن خوش شانس: اگر نابغه ای سریع بگو که کدوم یکی از این دو زن در خطر نیست!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

احتمالاً بپسندید: فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو نفر دزد هستند!؟|به پلیس در شناسایی دزد تصویر کمک کنید!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا و نکته سنج ها، تو یه نگاه میتونن بگن که اشکال اصلی تصویر ماهیگیر چیه!؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: یه پرنده دریایی وحشی تو تصویر پنهون شده، فقط یه چشم عقابی میتونه ببینتش!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید:فقط تیزبینا می تونند تو 3 ثانیه گربه ناقلا را میون این همه جغد شاخدار پیدا کنند!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید:قابل توجه باهوشا، خیلی زرنگی پس بگو چه کسی از خطر کوسه ها جان سالم به در می بره!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو نفر واقعیت را می‌گوید،رئیس بانک یا دزد بانک!؟|فقط تیزهوشا قادر به پاسخ دادن هستند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس شکل ناخن: ببین شکل ناخن ات چه جوری هست تابگم چیکاره ای!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: به این دو عاشق دلداده کمک کنید کیف پولشون رو پیدا کنند تا آبروشون تو رستوران نره!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر استخر: چقدر تیزبینی؟ پس اشکال تصویر استخر رو تو 3 ثانیه پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مادر کودک در حال بازی: نکته سنجا بگن کدوم خانمه مادر بچه است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی درب بی خطر:باهوشی سریعاً پسر بچه را از درب بی خطر به بیرون اتاق وحشت خارج کنید!

برایتان جالب خواهد بود

آخر تیزبینایی!؟ پس بگو اشکال اساسی تصویر جزیره متروک و زن و مرد تنها چیه؟

احتمالاً بپسندید: فقط باهوشا در 5 ثانیه، اشکال اصلی این تصویر فانتزی را پیدا می کنند!

آزمون تشخیص زن ثروتمند: فقط باهوشا در یک نگاه زن ثروتمند تصویر را پیدا می کنند!؟

یه نابغه تیزبین میتونه بگه که کدومیک از این دوقلوها، همسر این زنه است!؟

اگه نقاش این تصویر بودی، خورشید را کدوم قسمت تصویر می کشیدی!؟ بگو تا بگم ویژگی اصلی‌ات چیه!؟

آزمون شناخت مادر نوزاد در پارک: با پیدا کردن مادر نوزاد ثابت کنید که در حل معماهای تصویری نابغه اید!

یکی از اشکال هندسی که توجه ات رو جلب کرده انتخاب کن تا بگم واقعا برای شاد بودن چی لازم داری!؟

ا گل مورد علاقه ات را انتخاب کند تا بگم روابط عاشقانه ات چه جوری بوده و چه جوری میشه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 15 =

دکمه بازگشت به بالا