;
خانواده و زناشوییزندگی

جذب عشق شوهر: ترفندهای ساده ولی موثر برای جذب عشق و محبت همسر

جذب عشق شوهر: قطعا همه ما دوست داریم در زندگی عشق، حال خوب و خوشبختی را تجربه کنیم؛ اما متاسفانه گاهی اوقات آنقدر مشغول می شویم که یا این مهم را فراموش می کنیم یا چیز های دیگری در اولویت هستند. در واقع باید همان کارهایی که برای بدست آوردن همسرتان انجام داده اید را برای حفظ او هم انجام دهید که البته رسیدن به این مهم؛ نیازمند بالا بردن اطلاعات و آگاهی است. در این مطلب خانواده و زناشویی قصد داریم راحت ترین راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که کمک می کند تا همسرتان را عاشق خود نگهدارید.

بیشتر بخوانید: تست فوق العاده جالب و جذاب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب

جملات ساده زیر را به زبان بیاورید

برای اینکه محبت و عشق همسرتان را بخود جذب کنید و این عشق را از طرف خود به او ابراز کرده باشید، به او بگویید:

دلم برات تنگ شده

جذب عشق شوهر، شنیدن این جمله از زبان همسر می‌ تواند یکی از بهترین حس های دنیا باشد؛ پس هر طور که شده، حتی از طریق تماس تلفنی یا از طریق پیام کوتاه به او بگویید که دلتنگش هستید. این کار نهایتا 1 دقیقه از زمان شما را خواهد گرفت؛ اما لبخند بی نظیری را بر لبان همسرتان می نشاند.

احتمالاً بپسندید: چرا همه از من بدشون میاد + ۱۶ دلیل جالب که نمی دانستی!

جذب عشق شوهر

دوستت دارم

بهتر است که هیچ گفت و گو و مکالمه ای را بدون گفتن جمله دوستت دارم به پایان نرسانید. شب ها قبل از این که بخوابید هم؛ حتما به همسرتان یادآوری کنید که او را دوست دارید و این جمله را از صمیم قلب بیان کنید.

شاید بپسندید: صدا زدن همسر: شوهرت را در جمع چگونه صدا بزنید؟

تو خیلی جذابی… تو خیلی زیبایی

جذب عشق شوهر، گاهی اوقات فقط به این دلیل که به کسی متعهد شده ایم؛ فکر می کنیم خودش باید بداند که ما او را جذاب یا زیبا می بینیم که کاملا اشتباه است. هیچ فردی در دنیا نیست که از شنیدن این جمله خوشحال نشود‌؛ پس چه بهتر که این جمله از زبان شما به همسرتان گفته شود.

بیشتر بخوانید: وظیفه زن نسبت به شوهر: هر زنی باید این کارها را برای شوهرش انجام دهد!

ازت ممنونم

جذب عشق شوهر، تشکر کردن یکی از قدرتمندترین عبارات در زندگی هر فردی محسوب می شود که معجزه گر خواهد بود؛ پس حتماً باید از همسرتان تشکر کنید.

احتمالا بپسندید: مرد دوزنه و کلاهبرداری از نامزد پولدارش + جشنی که به جهنم تبدیل شد

قدرتو میدونم

وقتی که شما قدرشناسی خود را به همسرتان نشان دهید، انگیزه او را در زندگی بالا می برید؛ پس سعی کنید همیشه نشان دهید که قدرش را می دانید.

کارهای ساده ی دیگری که می توانید انجام دهید شامل:

یک نامه دستی کوتاه بنویسید

جذب عشق شوهر، هیچ چیز به اندازه یک نوشته کوتاه دستی حال همسرتان را خوب نمی کند. کافی است که با چند جمله کوتاه عاشقانه حال او را خوب کنید.

شاید بپسندید: عشق مردان مغرور: ۱۰ نشانه عاشق شدن مردان مغرور!

جذب عشق شوهر

از کاغذ های چسبی استفاده کنید

شما می توانید چند جمله عاشقانه را روی چند کاغذ چسبی بنویسید و آن را در گوشه کنار خانه قرار دهید تا همسرتان حین کار در منزل با آن ها مواجه شود.

غذا یا دسری خوشمزه را به خانه بیاورید

باید ببینید که همسرتان از لحاظ خوراکی به چه چیز هایی علاقمند است و سعی کنید که گاهی اوقات غذا و دسر مورد علاقه اش را برای او خریداری کنید و به خانه ببرید.

باهم پیاده‌ روی کنید

جذب عشق شوهر، بله، باید این عادت را در زندگی زناشوییِ خود به وجود بیاورید. کافی است که دست او را بگیرید و در پارک کنار هم قدم بزنید و صحبت کنید که این؛ یکی از بهترین کارهایی است که شما را به یکدیگر نزدیک تر می کند.

بیشتر بخوانید: وظایف شوهر نسبت به همسر: 12 مهمترین ویژگی های یک شوهر خوب و ایده آل!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا