;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان: اگر تیزبین باشی، در یک نگاه اشکال تصویر را متوجه میشی!

آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان: مجله خبری چشمک امروز نیز با یک سوال تصویری جالب همراه شماست. این سوال تصویری از جمله سوالا هایی است که برای یافتن پاسخ آن نیازی به بهره هوشی بالا و … ندارد. کمی تیزبینی و مقدار زیادی دقت و تمرکز می تواند به شما کمک کند تا اشتباه موجود در این تصویر چشمک را شناسایی کنید.

قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

یافتن اشتباهات و اشکالاتی که در این نوع از سوالات گنجانده می شود، به خوبی می تواند میزان تیزبینی ونکته سنجی شما را محک بزند. به همین دلیل این گونه تصاویر از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان از جمله همین سوالات و معماهای تصویری است که در مدت کمی بیش از 1000 مرتبه در فیس بوک همرسانی شده است. با آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت زن در معرض خطر: کدامیک از زنان تصویر را باید نجات داد!؟

آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان

همه به دنبال راهی برای رهایی ذهن خود در هنگام افزایش استرس هستند. بنابراین، هزاران کاربر برای حل این مشکل معماها، پازل های تصویری و دیگر اقسام بازی های فکری را انتخاب می کنند. این بازی ها می توانند ما را سرگرم کنند و در عین حال به رشد مهارت های شناختی ما کمک فراوانی کنند.

با ذکر این موضوع، چالش تصویری یا آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان را با شما به اشتراک گذاشته ایم. حضور مشارکت کنندگان در این آزمون نشان داد که تنها 17 درصد از افراد توانستند در زمان مشخص شده به این ازمون پاسخ دهند. آیا شما آماده هستید؟

آزمون هوش جالب: در این مبارزه نفس گیر چه کسی، جان خود را از دست خواهد داد!؟

هدف اصلی معمای تصویری در این است که شما باید اشکال و اشتباه موجود در تصویر آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان را پیدا کنید.شما با خیابانی در یک شب مهتابی روبرو هستید. در تصویر دوولگرد خیابانی و دختر بچه مدرسه ای دیده می شوند. احتمالا ولگردها تصمیم دارند از دخترک زورگویی کنند. این ها توضیحات تصویر است و شما باید با تیزبینی اشکال تصویر را پیدا کنید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

 

شاید بپسندید:آزمون شناخت قاتل در خانه: در کدامیک از تصاویر، زن می خواهد همسرش را بکشد!؟

آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان

.

برایتان جالب خواهد بود:معمای تصویری چالش برانگیز:با کوچکترین حرکت، کدامیک خواهد مرد!؟| گرگینه، زامبی یا خون‌آشام!؟

.

.

.

 

 

شاید بپسندید:سوال هوش موقعیت خطرناک: مرد بایستی کدام زن را نجات دهد؟ چرا؟

.

.

.

.

.

حتماً می پسندید:آزمون شناسایی جادوگر: کدامیک از زنان زیر می تواند یک جادوگر باشد!؟

.

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان

پاسخ را پیدا کردید؟ تبریک می گویم. مشخص است شما بسیار نکته سنج و دقیق هستید. البته دوستانی که به پاسخ نرسیدند هم بابد تبریک گفت. هدف تمرین ذهن شما بود. شما با انجام منظم چنین بازی هایی می توانید تیزبینی و نکته سنجی خود را افزایش دهید. به بالا برگشته و بیشتر جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید.

برایتان جالب خواهد بود: خانواده قلابی: کدام خانواده قلابی است؟

.

.

 

شاید بپسندید: باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

.

.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

.

بله درست است. دخترک مدرسه ای هیچ سایه ای ندارد. اصلا احتمال دارد او انسان نباشد. به هر روی اشکال تصویر در سایه نداشتن دخترک در تصویر بود. بوضوح سایه ولگردان در تصویر دیده می شود.

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی انسان سالم:تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

از لحاظ منطقی کدامیک از این دو عروس با توجه به موقعیت، زودتر در معرض خطر مرگ قرار می گیرد!؟

 

پاسخ آزمون شناخت اشتباه

 

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت قاتل فراری: تیزبین‌ها در یک نگاه، قاتل فراری را شناسایی می کنند!

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه تصویر خیابان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

جالب خواهد بود:آزمون شناسایی قاتل زن: اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:آزمون شناخت همسر واقعی: در کدامیک از این تصاویر، زن و شوهر واقعی حضور ندارند!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت اشتباه پارک: اگر تیزبنی در یک نگاه، اشکال را در این تصویر پیدا کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

برایتان جالب خواهد بود: معمای تصویری چالش برانگیز:با کوچکترین حرکت، کدامیک خواهد مرد!؟| گرگینه، زامبی یا خون‌آشام!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید: کدام دختر خون آشام است؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: معمای تصویری جنگل: با توجه به آنچه در تصویر می بینید، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!؟

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی فرد خطرناک برای کودک: جان کودک، توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دندانپزشک قاتل: کدام یک از این دو دندانپزشک قاتل است؟

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

آزمون شناسایی زامبی: زامبی تصویر کجاست؟ |95 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری چشمک تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

جالب خواهد بود:آزمون شناخت خانواده ثروتمند: اگه باهوشی سریع بگو کدوم خانواده ثروتمندتره؛ چرا؟

شاید برایتان جالب باشد

نوشته های مشابه

30 دیدگاه

    1. دختره با اون دوتا مرده هم دسته بقیه میخوان بیان کمک اونارو خفت میکنن 😂👻

      1. چرا جواب نمیزارید که ادم بفهمه درست جواب داد یا نه دیگه این سایت که جواب نمیزارن نگا نمیکنم

    2. هیچ گونه اشکالی در تصویر مشاهده نمیشه، از خونی که رو لباس و کیف دخترک هست معلومه که اون یک خوناشام هست و خوناشامها هم سایه ندارن

  1. این اشتباه نیست؟ چون دختر زیر درخت ایستاده ولی اون دوتا دور و برشون درخت نیست سایه شون معلومه

    1. دختر سایه نداره،
      کاپشن پوشیدن مردا هم میتونه خطا باشه
      واسه همین میگم جواب بزارید که مطمن شیم درست گفتیم

    2. اگه دقت کنی می بینی درخت بالای سر دخترک نیست ولی از یه طرف لباس دختره خونیه که اونم عجیبه

  2. اره اون هم اشکالشه ولی یه اشکال دیگه هم داره چرا اون دختره لباسش لباسه مدرسه هست مگه تو شب مدرسه ها باز هستن و لباسش خنکه یعنی هوا گرمه ولی لباس های این ولگرد ها لباس های زمستونین.و چرا لباس هاش خونیه

    1. خب می‌تونه لباس مدرسه باشه شیفت بعدظهر به تاریکی هوا میخوره ، همه جا سرسبزه نمیتونه زمستون باشه ، لباس هم ی سویشرت نه لباس های زمستانی! خب رنگ خونی هم می‌تونه به خاطر آبمیوه باشه یا از قبل اتفاقی افتاده ، درخت ها هم دوره نمیتونه مانع نور باشه
      ما اینجا دنبال اشتباه تصویر بودیم ! جواب ساده بود

      1. اره همه جا سرسبزه نمیتونه زمستون باشه منم همینو میگم پس چرا این دزدها کاپشن دارن و اگه ربط به ابمیوه داشته باشه یا یه اتفاقی که قبلن اتفاق افتاده داشته بود حتما یه جوری منظورشون رومیرسوندن واگه ربط هم به ابمیوه داشته باشه چرا کیفش قرمزه ابمیوه خوردن چه ربطی به کیف داره!!!
        یعنی اشتباه اول دزدها کاپشن دارن و تابستونه
        و دوم چرا دختره سایه نداره
        و شاید خیلی اشتباه های دیگر هم وجود داشته باشه هر ذهنی یه جور فکر میکنه

  3. باسلام این جواب اشتباه هست چون اگر دقت کنید نور پشت دزد ها هست واین که سایه داشته باشند عادی هست اما اگر به سایه بطری پشت دزد دقت کنید میبینید که سایه بطری برعکس هست به جای اینکه سایه جلو باشه مثل سایه دزد ها سایه پشت بطری هست

  4. ولی این تصویر بیشتر از یک خطا داره،اولا اگر شب هست چرا لباس مدرسه تن دختره اس؟بعد توضیح خونی بودن لباسش چیه؟اگر انقدر هوا سرده که دزدا کاپشن پوشیدن چرا انقدر سرسبزه و دختره لباس مدرسه اش برای هوای گرمه،و در آخر هم اشکال سایه که واقعا آخریه چون میشه گفت دزدا زیر چراغ وایسادن و دختره تو تاریکی وایساده برای همین سایه نداره

  5. کودک سایه ندارد حتی با اینکه کنار درخت است چون شب است نور از سمت بالا نمی تابد
    کودک زخمی است
    متجاوزین لباس هایشان به سنشان نمی‌خورد
    محل برخورد جنگل شبه پارک است
    چهار نفر وجود دارند چون کودک با اشاره کردن به سمت خودش احساس تنهایی نکرده

  6. سایه نداشتن
    لباس گرم تن دزدا و لباس خنک تن دختر
    دختر مدرسه ای شب بیرونه
    هنوز چاقو نخورده لباسش خونیه

  7. یه چیز عجیب دیگه توی تصویر هست دختره لباساش تابستونیه و مردها لباس زخیم زمستونی پوشیدن

  8. دوستان اگر دقت کنید لباس دختر که خونیه سایه هم نداره رنگ پوستش هم پریده‌ست زیر چشماش هم کبوده اینها نشونه های خون آشامه و اینجوریه ک دختر خون‌آشامه و زورگیران جلوی بد کسی رو گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا