;
تفریح و سرگرمی

اگه بینایی ات مشکلی نداره، 2 آهوی مخفی شده تصویر را راحت پیدا می کنی!

آزمون قدرت دید با آهوی کوهی: هماهنگ شدن حیوانات با طبیعت بسیار جالب است. حیوانات برای شکار و یا در امان ماندن از حیوانات دیگر به نحو احسن خود را با طبیعت ترکیب می کنند. همین مسئله سبب شده است که گاهی اوقات ما متوجه حشرات و حیوانات در فضای باز نشویم. تنها یک نگاه تیزبین می تواند این هماهنگی را تشخیص دهد.

بر همین اساس این مسئله سوژه ای شده است تا افراد از طریق برخی تصاویر به محک زدن توانائیهای شناختی خود بپردازند. در آزمون قدرت دید با آهوی کوهی شما شاهد حضور دو آهوی زیبا در تصویر هستید. یکی از آهوها به آسانی قابل شناسایی است، اما آهوی دوم را تنها یک نگاه تیزبین می تواند در همان نگاه اول به همراه آهوی کوهی اولی شناسایی کند. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت دید با آهوی کوهی همراه شوید.

شاید بپسندید:چیستان جالب: از چوب است ولی به هیچ وجه اره نمی شود!؟

آزمون قدرت دید با آهوی کوهی

شاید شنیده باشید که برخی خود را یک تیزبین تمام عیار معرفی می کنند. این مسئله به این دلیل است که این افراد توانسته اند با افزایش فعالیت های مغزی، نگاه جزئی بین خود را افزایش دهند. تحقیقات نشان می دهد که افزایش فعالیت های مغزی از طریق پرداختن به بازی های فکری که نیازمند و دقت و تمرکز است، امکان پذیر است.

در آزمون قدرت دید با آهوی کوهی شما نیازمند آن هستید که از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. باید بدانید که برای انجام این تست زمانی ندارید. به این خاطر که افراد تیزبین و جزئی نگر بلافاصله با نگاه کردن به تصویر هر دو آهو را شناسایی خواهند کرد. اگر آماده هستید که آزمون قدرت دید با آهوی کوهی را امتحان کنید، آماده باشید. یک نفس عمیق بکشید. برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید. حالا چشمان خود را باز کنید و با دقت به تصویر زیر که برای شما به اشنتراک گذاشته ایم نگاه کنید! برای دیدن آهوها فقط 6 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: کدومیکی از این شیرین عقل ها همسر این خانم پرمدعاست!؟

آزمون قدرت دید با آهوی کوهی

احتمالاً بپسندید:اگه چشات قویه، 3 تا تفاوت تصویر بوقلمون رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: در این کافه چه کسی چپ دست است!؟ | باهوشا و کارآگاها بگن!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: در این تابلوی نقاشی قرن 19 یک اشتباهه فاحش وجود دارد، آن چیست!؟

پاسخ آزمون قدرت دید با آهوی کوهی

اگر به این قسمت از متن رسیده اید، احتمالا نتوانسته اید که بر این چالش تصویری غلبه کنید. اما زیاد نگران نباشید. می توانید باز شانس خود را با این تست و یا تست های آینده مجله خبری چشمک امتحان کنید. باید بدانید که انجام منظم این تست ها می تواند بدون آنکه شما باخبر شوید بر سطح توانائیهای شناختی شما تدثیر مثبت بگذارد.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن، آدم رباست و دیگری قربانی!؟ به پلیس کمک کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:داستان پسر باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

پاسخ آزمون قدرت دید با آهوی کوهی: پاسخ این تصویر در زیر علامت گذاری شده است. آهو کاملا در مقابل چشمان شما قرار گرفته بود.

شاید بپسندید:یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بفهمی به لحاظ روحی چه جور آدمی هستی!؟

آزمون دید با آهوی کوهی

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

امیدوارم از آزمون قدرت دید با آهوی کوهی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:تست هوش: مجموع وزن 3 حیوان در معادله آخر را پیدا کنید!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: خوب بودن ریاضی ات رو با جابجایی یه چوب کبریت و اصلاح معادله، ثابت کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یک دسته گل را انتخاب کن! | فکر می کنی چه معنایی در انتخاب شما نهفته باشه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: چیستان: همه آن را دارند و هیچ کس آن را حتی پس از مرگ هم از دست نمی‌دهد. آن چیست!؟

شاید برایتان جالب باشد

یکی از نمادهای عشق را انتخاب کن تا بفهمی چه چیزی از شریک زندگی ات انتظار داری!؟

 چیستان: دختری در خانه ایی تاریک که نه نور دارد، نه لامپ و نه شمع کتاب می خواند. چطور امکان دارد؟

کدام زوج در این تصویر از تمکن مالی کمتر برخوردارند!؟

فقط یه تیزبین میتونه تو 15 ثانیه تفاوت های دو تصویر لاک پشت را پیدا کنه!

با انتخاب یک گل تشخیص بفهمید که آیا آدم منظم و دقیق هستی یا بی خیال!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا