;
تفریح و سرگرمی

بگو در تصویر چی دیدی تا بگم چه چیزی بیشتر سبب نارحتی ات می شود!؟

تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی: شما اگر متأهلید ممکن است به همراه همسرتان بهترین زوج دنیا باشید، با این حال باید با ناراحتی‌های گاه به گاه زندگی مشترک کنار بیایید. کی درست نمیگه؟ کی درست میگه و … را باید کنار بگذارید و مرتب برای هم فداکاری کنید. اگر هم مجردید شاید در پیدا کردن همسر خود دچار مشکل هستید. اما واقعا چه چیزی شما را در روابط تحریک می کند؟ امروز با تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی در خدمت شما هستیم. چه چیزهایی سبب ناراحتی شما از فرد مقابلتان می شود؟ تا پایان مقاله با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: آنچه که جان گاوچران را تهدید می کند را شناسایی کنید!

تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی

در ابتدای رابطه تان، زمانی که شما دو نفر دنیا را با هم می بینید، همه چیز درهم و برهم است. اما در نهایت، زمانی که یکدیگر را بیشتر و بیشتر کشف می‌کنید، آسیب‌پذیری‌ها و نقاط ضعف یکدیگر را درمی‌یابید.

مطمئناً، شما سعی می‌کنید مراقب باشید و روی آن سرعت‌گیرها کار کنید، اما اگر از آنچه شما را تحریک یا ناراحت می‌کند آگاه نباشید، چه؟ آیا از چیزهای بی اهمیت عصبانی می شوید و حتی نمی دانید واقعاً چه چیزی شما را آزار می دهد؟ این محرک های رابطه می توانند قاتلان بالقوه رابطه باشند! بنابراین، برگردیم به سؤال ما،  چه چیزی شما را در روابط ناراحت و تحریک می کند؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی همراه شوید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گربه بین کاکتوس ها اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!؟

تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی

شاید بپسندید: چیستان: نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف، نام یک ورزش بدست می آید!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: به جای علامت سوال چه عددی قرار می گیرد | عده کمی موفق به رمزگشایی شدند!

تفسیر تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی

همیشه بهتر است در ضمیر ناخودآگاه خود عمیق بگردیم و شیاطین خفته خود را که روابط ما را تهدید می کنند، بشناسیم. آزمون شخصیت بصری ما به شما کمک می کند تا آنچه را که شما را در روابط بیشتر تحریک می کند کشف کنید.تصویری که اولین بار می بینید نشان می دهد که چه چیزی شما را در روابط تحریک می کند؟

این تست شخصیت تصویری رابطه را انجام دهید تا ناامنی ها و ترس های پنهان خود را که بی سر و صدا سعی در خراب کردن روابط عاشقانه شما دارند، بشناسید.

به تصویر زیر نگاه کنید و متوجه شوید که چه چیزی ابتدا توجه شما را جلب می کند. تصویری که ابتدا می بینید می تواند محرک های رابطه پنهانی شما را فاش کند. برای خواندن تفسیر خود مقاله را تا پایان بخوانید.

آنچه شما را در روابط تحریک می کند بر اساس آنچه ابتدا دیدید:

  • یک شخص
  • یک صورت
  • یک درخت
  • ماه

.

شاید بپسندید: چشمات تیز مثل شاهین باشه 3 تفاوت تصویر کوالا را پیدا می کنی!

دیدن یک شخص

اگر ابتدا “شخص” را دیدید، پس آنچه شما را در روابط تحریک می کند ترس شما از آسیب پذیر بودن است. شما می خواهید یک رابطه قوی و صمیمی با شریک زندگی خود داشته باشید، اما گاهی می ترسید که شریک زندگی تان، شما واقعی را ببیند. با تمام عیب ها و نواقص تان.

ممکن است در کودکی مورد انتقاد شدید قرار گرفته باشید و به شما این باور را داده اند که برای به دست آوردن محبت و عشق باید در هر کاری که انجام می دهید کامل باشید. خب این درست نیست شما لایق عشق هستید، چه اندام عالی داشته باشید و چه بهترین نمرات را داشته باشید.

تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی

کسی که به شما اهمیت می دهد، شما را واقعی خواهد دید و شما را همانگونه که هستید دوست خواهد داشت. از بیان کامل خود به کسی که دوستش دارید ابایی نداشته باشید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدوم پروانه با بقیه پروانه ها فرق داره!

دیدن یک چهره

اگر ابتدا “چهره” را دیدید، پس آنچه شما را در روابط تحریک می کند، ترس از دست دادن خود است. این بدان معنی است که شما مخفیانه نگران این هستید که خود را در رتبه دوم قرار دهید. شما اهل خودپسندی نیستید، اما فکر فراموش کردن نیازها، آرزوها و خواسته های خود به حساب شریک زندگی، شما را می ترساند.

تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی

شاید دیده باشید که یکی از نزدیکانتان در حین تامین نیازهای شریک زندگی، خود را گم کرده است. شما نمی خواهید راه آنها را دنبال کنید و هویت خود را از دست بدهید. اما نکته اینجاست، شما مجبور نیستید!

شما می توانید یک رابطه سالم بر اساس مراقبت و قدردانی متقابل داشته باشید که در آن نیازی به فداکاری و سازش در دیدگاه ها و اصول خود نباشید. فرد مناسب برای اهداف زندگی شما ارزش قائل است و شما دو نفر می توانید از یکدیگر مراقبت کنید و در عین حال رشد فردی خود را نیز توسعه دهید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر فضانورد را پیدا کن!

یک درخت

اگر ابتدا «درخت» را دیدید، پس چیزی که شما را در روابط تحریک می‌کند، ترس شما از زمان کافی است. شما نگران از دست دادن فضای شخصی و «زمان من» در رابطه خود هستید. شما فردی هستید که برای سازماندهی افکار خود به تنهایی نیاز دارید و اگر به وقت استراحت مورد نظر خود نرسید، احساس غمگینی و تلخی می کنید.

تست شخصیت عوامل ناراحتی

محرک رابطه پنهان شما این است که وقت کافی برای خود ندارید. اما چرا به جای اینکه مخفیانه در مورد این موضوع غمگین شوید، در مورد نیازهای خود با شریک زندگی خود صحبت نمی کنید؟

اجباری نیست که زن و شوهر برای داشتن یک رابطه موفق هر کاری را با هم انجام دهند. در واقع، اختصاص دادن زمان شخصی و داشتن فضای تنفسی در رابطه تان خوب است. هر دوی شما می توانید مدتی برای رسیدگی به نیازهای فردی خود برنامه ریزی کنید.

دیدن ماه

اگر ابتدا “ماه” را دیدید، پس آنچه شما را در روابط تحریک می کند ترس شما از درد دل است. شما در سکوت خود را برای دل شکستگی اجتناب ناپذیر آماده می کنید. شما به نوعی از ایده “خوشبختانه برای همیشه” دست کشیده اید و فرض کرده اید که تمام داستان های عاشقانه باید با اشک و رویاهای از بین رفته خاتمه یابد.

تست شخصیت شناسایی عوامل ناراحتی

می دانید که باید از این ذهنیت خارج شوید درست است؟ این نوع بدبینی هیچ سودی برای شما ندارد. ترس های شما مانع از اتفاقات بد نمی شوند، اما مطمئناً شما را از لذت بردن از لحظات خوب باز می دارند.

بله، همه عشق ها، پایان خوش خود را ندارند و برخی فقط به فصلی از زندگی شما تبدیل می‌شوند، اما این بدان معنا نیست که از آنها عبور خواهید کرد. زندگی برای زیستن ساخته شده است و بنابراین شما باید تمام آنچه را که زندگی ارائه می دهد، تجربه کنید. سعی کنید در لحظه زندگی کنید و تسلیم نگرانی از آنچه ممکن است رخ دهد، نشوید.

محرک های خود را بشناسید

حتی خوشبخت ترین زوج ها هم نمی توانند این واقعیت را انکار کنند که باید برای پایدار کردن رابطه خود سخت تلاش کنند. در یک رابطه، هر دو طرف باید ریتم خود را پیدا کنند تا بتوانند یک رابطه شکوفا را به اشتراک بگذارند.

با شناخت درونی‌ترین ترس‌هایمان، آمادگی بیشتری برای مقابله با محرک‌های رابطه‌مان داریم. بنابراین برای شما ضروری است که بدانید چه چیزی شما را در روابط تحریک می کند تا شانس بیشتری برای داشتن یک رابطه عاشقانه طولانی مدت موفق داشته باشید.

امیدوارم از آزمون قدرت دید با گربه میان کاکتوس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدامیک از لیوان ها، سریع‌تر پر می شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست شخصیت: نوع قلاب کردن دستان می تواند شخصیت شما را افشا کند!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت بینایی: چند حرف P در میان حروف B وجود دارد!؟

تست هوش: چه کسی مجرم و احتمالاً میخاد بچه مدرسه ای را بدزده!؟

قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن خرس قطبی در کمتر از 6 ثانیه آزمایش کنید!

آزمون دقت ذهن: عدد 527 را در میان اعداد 537 پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا