;
تفریح و سرگرمی

اگر تمرکزتان عالی باشد،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌کنید! 

چالش‌های تصویری هر روز در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیس‌بوک و توییتر منتشر می شوند و طرفدارن زیادی پیدا کرده اند. شده‌اند. امروز ما یک پازل تصویری شگفت انگیز جدید را برای شما آماده کرده ایم که توانائیهای شناختی شما را به چالش می کشد. شما باید بتوانید حیوان متفاوت را در میان دسته فیل ها را در یک نگاه شناسایی کنید. با آزمون تمرکز شناسایی حیوان متفاوت همراه باشید.

بیشتر بخوانید: با توجه به تصویر، اول به چه کسی کمک می کنید!؟

آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت

چالش‌های تصویری با قرار دادن تصویری متفاوت با روند کلی تصویر، تلاش می کنند تا قدرت تمرکز، دقت و حتی بینایی شما را به چالش بکشند. این چالش ها می توانند باعث سردرگمی کاربران شود، به خصوص کاربرانی که کمتر بازی های فکری و معمایی را انجام می دهند. در ازمون تمرکز شناسایی حیوان متفاوت شما باید بتوانید در یک نگاه کرگدن را در میان دسته فیل ها شناسایی کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت

.

.

.

.

.

.

.

امیدوارم همه شما توانسته باشید، چالش امروز را حل کرده باشید. هدف از این چالش تصویری در کنار تفریح و سرگرمی افزایش عملکرد مغز شماست. افزایش عملکرد می تواند به افزایش قدرت تمرکز و دقت شما بینجامد و جزئی نگری را در شما افزایش دهد. ما به شما توصیه می کنیم این تست ها و چالش های اتصویری را در جایی که سر و صدای زیادی نباشد، انجام دهید تا بتوانید بهتر تمرکز کنید.

پاسخ آزمون

احتمال دارد کسانی نیز تاکنون نتوانسته باشند، کرگدن را بیابند. می توانید برای دیدن کرگدن به پایین صفحه مراجعه کنید. همانطور که در حل این چالش مشاهده می کنید، کرگدن در قسمت بالایی تصویر و صورتش در پشت سنگ پنهان شده است. با این حال، پیدا کردن آن دشوار است زیرا این کرگدن هم کاملا به رنگ فیل است.

پاسخ آزمون آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت

آیا چالش را دوست داشتید؟ فکر می کنید برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با این چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ناامید نشوید زیرا افراد زیادی مانند شما هستند که نمی توانند این کار را انجام دهند. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. فقط باید بخش سرگرمی وب سایت چشمک را دنبال کنید.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر این سوال ریاضی را در کمتر از 1 دقیقه حل کنید، ریاضیات شما عالی است!

آزمون قدرت تمرکز: آیا می‌توانید قلب‌های شکسته را در عرض 4 ثانیه پیدا کنید؟

حیوانی که ابتدا می‌بینید نشان می‌دهد که چقدر زندگی شما پایدار است!

خود را بهتر بشناسید| در تصویر ابتدا چه حیوانی را تشخیص دادید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا