;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: می دونستی که شکل گوش ها هم میتونه ویژگی های شخصیتی رو افشا کنه!

تست شخصیت متکی به شکل گوش: با کمک این تست جنبه هایی از خود و دیگران را که تصور نمی کردید شناسایی خواهید کرد. گوش خود را در آینه یا دوربین تلفن همراه بررسی کنید و در تصویر ببینید کدام گوش شبیه گوش شماست.

آنچه غیرقابل مذاکره است، احترام به هر مرحله از این معمای منطقی است، زیرا اگر به پاسخ هاقبل از دیدن گوشات نگاه کنید، همه چیز از بین می رود. مجله خبری چشمک امروز برای شما یک تست شخصیت متکی به شکل گوش دارد که به دلیل پاسخ های غیرمنتظره اش در شبکه های اجتماعی ترند شده است.

شاید بپسندید:کی لباس خانم معلم را کثیف کرده!؟

تست شخصیت متکی به شکل گوش

پاسخ شما این بار بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که در تصویر چندین نوع گوش وجود دارد، شبیه به آنچه ممکن است شبیه گوش شما باشد، آن را انتخاب و سپس توضیحات آن را بخوانید.

شاید بپسندید: کدام معلم وضع مالی اش خوب نیست!؟

تست شخصیت متکی به شکل گوش

شاید بپسندید: حکایت جالب دزد و مرد روستایی | مرد روستایی کاری کرد که دزد از دزدی اش پشیمان شد!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: چند دختر در تصویر وجود دارد!؟

 

 

.

.

شاید بپسندید: اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

تفسیر تست شخصیت متکی به شکل گوش

پس همین حالا به آینه نگاه کنید و در ببینید کدام گوش موجود در تصویر تست شخصیت متکی به شکل گوش، شبیه گوش شماست. شما جنبه هایی از خود و دیگران را که تصور نمی کردید تشخیص خواهید داد.

شاید بپسندید: حکایت شیرین و پندآموز آدمیزاد و شیر !

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با پیدا کردن بطری در زیر دریا اثبات کن که چشات تیزه!

تست شخصیت متکی به شکل گوش

گوش 1

اگر گوش شما شبیه گوش ماره 1 در تست شخصیت براساس شکل گوش بود، به این معناست که احتمالاً شما فردی هستید که به دلیل هوش عالی خود از بقیه متمایز می شوید. مهمترین چیز برای شما آرامش خاطر است، بنابراین به هر قیمتی شده از اختلاف و رویارویی با هرکسی اجتناب می کنید. شما در نصیحت کردن خوب هستید، اما عملی کردن آن حداقل برای خودتان دشوار است.

گوش 2

چنین افرادی بیش فعال و به دنبال تجربیات جدید هستند. این افراد به سختی مانعی برای انجام کارها ندارند و به خوبی می دانند که در صورت ظاهر شدن چگونه با آنها برخورد کنند. چنین افرادی در مورد آنچه در زندگی می خواهند، بسیار واضح بوده و برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می زنند.

شاید بپسندید:با پیدا کردن پلنگ کوهستان در کمین بز کوهی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

گوش 3

افرادی که گوششان شبیه گوش شماره 3 در تست شخصیت براساس شکل گوش  است دارای ویژگی های جالبی هستند. چابکی ذهنی زیادی داشته و توانایی عالی برای درک مسائل دارند. افرادی بسیار حساس و همدل بوده و اگر چیزی در زندگی وجود داشته باشد که از آن متنفر باشند، بی عدالتی است.

گوش 4

شما فردی کاملاً احساساتی و تا اندازه ای تفکر دو قطبی هستید. چیزها را در میانگین طلایی خود نمی بینید. آنها یا سیاه یا سفید هستند. شما همچنین می توانید همه چیز را برای کسانی که دوستشان دارید ببخشید.

گوش 5

سطحی و مادی گرا، بنابراین به هر قیمتی به دنبال برجسته شدن هستید، از اینکه در رویدادهای اجتماعی مورد توجه قرار نگیرید متنفر هستید. اگر همه چیز آنطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرود، دراماتیک می شوید.

گوش 6

شما تا حدودی مرموز هستید و همه ماهیت واقعی شما را نمی دانند. فقط کسانی که با شما برخورد داشته اند، واقعا می دانند که چگونه هستید. شما خود را فردی سرد نشان می دهید، اگرچه در واقعیت با نزدیک شدن به حلقه خود بسیار مهربان و دوست داشتنی هستید.

شاید بپسندید:تست روان شناسی: در اعماق وجودت کیستی | این تصویر قدرت پاسخگویی به آن را دارد!

گوش 7

شما به زندگی اجتماعی اهمیت نمی دهید، ترجیح می دهید دوستان کمی داشته باشید. شما همچنین می توانید کاملاً سرسخت و سرد مزاج باشید و از اینکه به شما دستور داده شود متنفر باشید. شما یکی از کسانی هستید که ترجیح می دهید به جای رفتن به یک رویداد بزرگ در خانه بمانید و فیلم تماشا کنید.

گوش 8

شما تغییرات را دوست ندارید و زمانی که آنها اتفاق می‌افتند، سازگاری برایتان سخت است. شما تمایل زیادی به مشکوک بودن دارید و به ندرت احساسات خود را در جمع نشان می دهید.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به شکل گوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگر جغد را در تصویر پیدا نکردی حتما به چشم پزشک مراجعه کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشکال اصلی تصویر رو پیدا کن | خیلی ها موفق نشدند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

به جای علامت سوال چه عددی باید باشد!؟

تست شخصیت: با انتخاب یک پروانه قدرت پنهان خود را کشف کنید!

حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 3 =

دکمه بازگشت به بالا