;
آرایش و زیباییدنیای مد

رژ لب پاییزی: ۱۰ جذاب ترین رنگ های رژلب پاییزی متناسب با رنگ پوست + عکس

رژ لب پاییزی: اگر شما هم اهل مد و زیبایی باشید می دانید که سبک آرایش هر فصل با فصل دیگر فرق می کند. اکنون با فرارسیدن فصل پاییز باید رنگ و سبک آرایش شما متناسب با این فصل رنگارنگ باشد. پاییز پر از رنگ های گرم زرد و قرمز و نارنجی است، شما نیز برای زیباتر شدن در این فصل، می توانید در آرایش خود از رژ با رنگ های پاییزی کمک بگیرید. پس بد نیست شما هم تغییراتی در آرایش به خصوص رنگ رژ لب تان ایجاد کنید. شاید بپرسید چه رنگ رژ لبی برای پاییز مناسب تر است؟ برای یافتن پاسخ این سوال این مطلب دنیای مد را تا انتها مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: سفید کردن دندان: پوست این میوه خاصیت جرم گیری و تمیزی دندان را دارد!

۱.رژ لب بادمجانی

یکی از زیباترین رنگ های‌ رژ پاییزی، بادمجانی است که قطعا شیفته آن خواهید شد. این رژ لب بادمجانی برای یک عصر یا مهمانی شب پاییزی فوق العاده است و جلوه ای خاص به لب هایتان می دهد، بالاخص اگر این رژ لب را با یک پیراهن نقره ای پولک دار براق ست کنید. در مراسم‌های خاص‌ تری مانند عروسی هم می‌شود از این رژ لب زیبا استفاده کرد.

شاید بپسندید: پوست زنان کره ای: ماسکی که پوست کره ای ها رو مثل آینه صاف میکنه!

رژ لب پاییزی

احتمالاً بپسندید: واسه جوون موندن پوست صورتت این نسخه طلایی رو امتحان کن!

۲.رنگ مسی؛ بهترین انتخاب برای رژ پاییزی

رژ لب پاییزی, یکی از رنگ های رژ لب که همواره در فصل پاییز ترند می باشد، مسی بوده که این رنگ خاطرات برگ ریزان پاییز را در ذهن تداعی می‌ کند. به همین خاطر به یکی از رژ لب های پاییزی پرطرفدار تبدیل شده است و بسیاری از خانم های خوش سلیقه که اهل مد هستند، از این رنگ در آرایش پاییزی خود استفاده می کنند. این خانم ها رنگ مسی را در قسمت های دیگر آرایش خود نیز به کار می برند.

شاید بپسندید: چگونه یک داماد جذاب و باکلاس باشم + ۱۶ نکته خواندنی!

رژ لب پاییزی

شاید بپسندید: جذاب ترین و زیباترین زنان جهان، اهل کدام کشورند!؟ + تصاویر

۳.رژ لب قرمز آجری

از گذشته تا کنون رنگ قرمز محبوب ترین رنگ در آرایش بوده و هیچ کس نمی تواند منکر زیبایی رنگ قرمز در آرایش شود. این رنگ علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، موجب ایجاد حس شادابی و جوانی خانم ها می شود. رنگ قرمز آجری زیباترین رنگ رژ پاییزی است. رنگ قرمز اعتماد به نفس را افزایش می دهد و این رنگ کلاسیک در پاییز جزو خاطره انگیز ترین رنگ ها است. این رنگ به غیر از پاییز برای زمستان هم مناسب است و با آن می توانید زمستان جذاب و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

شاید بپسندید: چگونه یک داماد جذاب و باکلاس باشم + ۱۶ نکته خواندنی!

رژ لب پاییزی

شاید بپسندید: خواستگاری این لباس ها رو نپوش + تیپ خواستگاری دخترانه شیک و خاص!

۴.رژ لب پاییزی به رنگ نارنجی سوخته

رژ لب پاییزی، معمولا رژ پاییزی با رنگ‌های ملایم، مورد علاقه تمام کسانی است که اهل مد و زیبایی هستند. استفاده از رژ لب نارنجی سوخته آرایشی ملایم ‌تری نسبت به رنگ‌های گرم و جذاب تابستانی ایجاد می‌کند. این مدل از انواع رژ لب پاییزی شباهت زیادی به رنگ زیبای غروب خورشید پاییز دارد و به خوبی با طیف‌های رنگ قرمز ست می شود.

احتمالاً بپسندید: بزرگ شدن لب ها: با ۹ روش خانگی لب های تان را بزرگ و برجسته کنید!

رژ لب پاییزی

۵.رژ لب کالباسی

این رنگ برای فصل پاییز بی نظیر است و در فصل سرد پاییز، نشاط و سرزندگی را به لب های شما هدیه می‌ دهد. یکی از دلایل محبوبیت این رنگ در بین خانم ها این است که به راحتی با انواع رنگ های دیگر لباس و آرایش ست می‌شود. پس توصیه می‌کنیم پاییز امسال از این رنگ رژ جذاب و کابردی غافل نشوید.

احتمالاً بپسندید: زیباترین زنان دنیا: ۸ ترفند جادویی زیبایی از کشورهایی که زیباترین زنان دنیا را دارند!

رژ لب پاییزی

۶.رژ لب پاییزی به رنگ زرشکی

رژ لب پاییزی، رژ لب زرشکی جزو رنگ‌هایی است که تقریبا با همه طیف‌های پوست هماهنگی دارد و چه پوستتان تیره باشد یا روشن با این رنگ رژ پاییزی چهره تان زیباتر و جذاب تر می شود. استفاده از این رنگ برای آرایش قسمت های دیگر صورت به جز لب مانند گونه و چشم هماهنگی جذابی را به وجود می آورد.

برایتان جالب خواهد بود: رنگ موی جذاب زنان: مردان جذب چه رنگ مویی در زنان می شوند!؟

رژ لب زرشکی

بیشتر بخوانید: آرایش شاین: ۸ مرحله برای انجام آرایش شاین حرفه ای!

۷.رژ لب قرمز روشن

بهترین رنگ رژ لب مخصوص پاییز قرمز روشن است، چون در فصل پاییز که احتمال افسردگی بالا است باید از رنگ های شاد مانند قرمز استفاده کنید تا روحیه تان را تقویت کند و احساس نشاط و شادابی به شما بدهد. در هنگام انتخاب این رنگ جسورانه بهتر است از نوع مات آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مراقبت از موهای نازک و خشک: با این ۱۰ نکته ساده از خشکی و وز شدن مو در تابستان جلوگیری کنید!

رژ لب پاییزی

۸.رژ لب شکلاتی

رژ لب پاییزی، رژ لب شکلاتی شیرینی خاصی دارد و شما را در این فصل سرد سال لاکچری ‌تر نشان می ‌دهد. این رنگ رژ پاییزی، با لباس‌های پشمی و چکمه‌های چرم قهوه‌ای ترکیبی بی نظیر به وجود می آورد و مناسب برای مهمانی های شبانه پاییزی است و در این مهمانی ها  جلوه خاصی به لب های شما می بخشد. افرادی که به چهره نچرال یا طبیعی علاقه زیادی داشته و تمایل به حفظ حالت طبیعی چهره دارند حتما از رنگ شکلاتی روشن استفاده کنند.

برایتان جالب خواهد بود: پوشیدن کفش پاشنه بلند خوبه یا بد + ۶ نکته جالبی که نمی دانستید!

رژ لب پاییزی

احتمالاً بپسندید: طراحی چهره زیباترین ورزشکاران زن با کمک هوش مصنوعی + تصاویر

۹.رژ لب شرابی

رژ لب پاییزی، این رنگ بهترین گزینه برای پاییز به حساب می آید، حتی خیلی از خانم ها موهایشان را در فصل پاییز شرابی می کنند. این رنگ حس و حالی شیک و کلاسیک به‌ آرایش شما می‌دهد و بیشتر مخصوص افرادی با پوست روشن است.

بیشتر بخوانید: 20 مهمترین کاربرد وازلین برای زیبایی و سلامت که احتمالاً از آن بی خبرید!

رژ لب پاییزی

بیشتر بخوانید: شیک ترین مدل های پرده صورتی زیبا و جذاب!

۱۰.رژ لب بنفش سوخته

رژ لب پاییزی، در فصل‌ پاییز بیشتر با رنگ های تیره تر در آرایش طرف هستیم. یکی از این رنگ های تیره که برازنده لب های شما است، رنگ بنفش سوخته است. ترکیب این رنگ با رنگ صورتی در آرایش با رژ لب در زیبایی و وقار چهره شما تاثیر شگفت انگیزی می گذارد. اگر تا به حال از این رنگ تیره استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما یک بار هم که شده از آن استفاده کنید. به شما اطمینان می دهیم که پس از یک بار استفاده شیفته آن خواهید شد.

احتمالاً بپسندید: دستور تهیه ماسک های طبیعی + اسرار زیبایی زنان کشورهای مختلف

رژ لب پاییزی

بیشتر بخوانید: رفع خشکی پوست در پاییز: ۹ بهترین ماسک‌های آبرسان خانگی برای پوست‌های خشک و حساس

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ برای آشپزخانه از منظر روانشناسی چیست +تصاویر

جوانسازی پوست دست با ۸ روش خانگی شگفت انگیز! 

احتمالا بپسندید: عوارض دکلره کردن مو: ۶ عارضه دکلره کردن مو که جدی تر از تصور شماست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا