;
تفریح و سرگرمی

پیرزن، زن جوان را متهم به دزدی کرده، آیا درست است!؟| اکثر افراد نمی تونن این آزمون را رمزگشایی کنند!

سوال تصویری شناسایی راستگو: تصویر سوال تصویری شناسایی راستگو، مشاجره سه نفر از افراد یک خانه را به تصویر کشیده است که تقریبا همدیگر را متهم به دروغگویی کرده اند! کدام فرد دروغ می گوید!؟ آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با سوال تصویری شناسایی راستگو امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند.

به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس باشد، می تواند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند. فرصت را غنیمت شمرده و با کمک سوال تصویری شناسایی راستگو بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی راستگو همراه باشید.

شاید بپسندید: بینایی و دقت خود را با پیدا کردن تفاوتهای کودک در حال بازی آزمایش کنید!

سوال تصویری شناسایی راستگو

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد، سوال تصویری شناسایی راستگو آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز معمای شناخت دروغگو در خانه باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر سوال تصویری شناسایی راستگو را بررسی کنید.

شما در تصویر سوال تصویری شناسایی راستگو، مشاجره سه نفر از افراد یک خانه را به تصویر کشیده است که تقریبا همدیگر را متهم به دروغگویی کرده اند! کدام فرد دروغ می گوید!؟به نظر شما کدامیک از این افراد حقیقت را نمی گوید. اگر در 5 ثانیه این فرد را شناسایی کنید شما یک نابغه هستید.

شاید بپسندید: تست شخصیت براساس چمدان: مسافرت میری، چمدانت شبیه کدامیک از چمدان هاست!

سوال تصویری شناسایی راستگو

شاید بپسندید:چیستان: چهار انگشت و یک شست دارد اما نه استخوان دارد و نه مغز!

.

.

.

.

جالب خواهد بود: فقط یه با هوش نابغه تو یه نگاه متوجه میشه بابای واقعی بچه کیه و کودک ربا کیه!؟

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی ات رو با بدست آوردن مجموع عددی حشرات ارزیابی کن!

پاسخ سوال تصویری شناسایی راستگو

احتمالا درجه سختی سوال تصویری شناسایی راستگو، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: شکل دست ها می تواند اطلاعات جالبی درباره شخصیت کلی افراد و ارتباط با اطرافیانشان ارائه دهد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یکی از گل ها، نگاهت به زندگی رو مشخص می کنه!

 

 

 

 

شاید بپسندید: حکایت لاک پشت و مار، داستانی جالب و شنیدنی از کلیله و دمنه!

پاسخ سوال تصویری شناسایی راستگو: زن خدمتکار راست می گوید. حلقه را پسر پیرزن به او داده است. چرا که این زن خدمتکار معشوقه پسر جوان است. به گردنبندی که هر دو به گردن داشته و مکمل هستند دقت کنید. لذا دروغگوی واقی پسر جوان است که از ترس مادر نمی تواند مسئولیت دادن حلقه به زن خدمتکار را بپذیرد.

شاید بپسندید: چیستان: خطرناک و وحشی است اما اگر وارونه اش کنید رام می شود!

سوال شناسایی راستگو

احتمالاً بپسندید:  3 تا تفاوت بین تصویر دو مرغابی کنار برکه هست | دقت ات بالا باشه میتونی پیداشون کنی!

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی راستگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: کارمندی که جمله را بر روی درب اتاق مدیر نوشته است را شناسایی کنید!

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: دیدت مشکلی نداشته باشه به راحتی نوشته درون تصویر رو می بینی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه تو این بیشه زار خیلی راحت گرگ رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تیزبین ها تو یه نگاه دزد پنگوئن رو شناسایی می کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: کدامیک از این سه نفر دکتر نیست و یک خون آشام است، چرا!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: آیا زن سمت راستی واقعا از فروشگاه هندونه دزدیده!؟

شاید برایتان جالب باشد

دیگران تو رو با کدام ویژگی میشناسن!؟ | یه دونه از این گربه ها را انتخاب کن تا بهت بگم!

چشمان تیزبین داشته باشی همه حیوانات مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا می کنید!؟

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یک گل تشخیص بفهمید که آیا آدم منظم و دقیق هستی یا بی خیال!؟

تست قدرت بینایی با تشخیص کلمه: تیزبینی و دقت چشم رو با تشخیص جمله درون تصویر ارزیابی کن!

فقط نابغه ها میتونن خطای تصویر رستوران را در یک نگاه تشخیص بدن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا