;
ریپورتاژ آگهی

مرکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی در تهران کجاست؟

با کاغذ دیواری به عنوان یکی از رایج ‌ترین ابزارهای پوشش و تزئین دیوار مکان‌ های مختلف آشنا هستید. بسیاری از افراد کاغذهای دیواری را به رنگ‌کردن ترجیح می‌دهند و در رقابت میان رنگ و کاغذ دیواری، معمولا مورد دوم برنده است. علت هم ریشه در تنوع طرح، سهولت نصب و دوام کاغذ دیواری دارد. محصول جدیدی از زیرمجموعه کاغذ دیواری هم در بازار وجود دارد که به آن کاغذ دیواری سه ‌بعدی می‌گویند. کاغذ دیواری سه بعدی تنوع و جذابیت زیادی دارند و جلوه و نِمای خاصی روی دیوارهای هر فضا ایجاد می‌کنند. مرکز فروش کاغذ دیواری سه ‌بعدی در تهران کجا است؟ برای خرید بهترین محصولات این حوزه باید به کجا مراجعه کنید؟ برایتان خواهیم گفت.

کاغذ دیواری سه ‌بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه‌بعدی یا تری‌دی (3D) محصولی جذاب و خاص است که امکانات زیادی را برای طراحی دکوارسیونی ویژه در هر مکان در اختیارتان قرار می‌دهد. کاغذ دیواری از این نوع دارای طرح‌هایی هستند که نمایی سه‌ بعدی ایجاد می‌کنند. در واقع، طرح‌ها و نقوش روی آنها به‌گونه‌ای است که باعث می‌شود، دیوار هر مکان بُعد و عمق پیدا کند. طرفداران خلق فضایی خاص و ویژه می‌توانند روی ویژگی‌های این نوع از پوسترها و کاغذ دیواری ‌های جالب حساب کنند. از ویژگی‌های کاغذ دیواری سه‌ بعدی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ایجاد عمق و نمایی فراواقعی در هر مکان؛
  • بزرگ‌ ترکردن فضا های کوچک؛
  • تنوع زیاد طرح و مدل.

کاغذ دیواری ‌های سه‌ بعدی طرح و نقش‌هایی بسیار متنوع دارند و با هر سلیقه و نیازی می‌توانید از میان آنها دست به خرید و انتخاب بزنید. با وجود آنها، امکان وسیع جلوه‌دادن فضاهای کوچک‌تر وجود دارد. فرض کنید که دیواری در اختیار دارید که آن را با کاغذ دیواری سه ‌بعدی با طرح جاده یا جنگل سه ‌بعدی پوشانده‌اید. چنین نقش و مدلی هم فضا را خاص، زیبا و دوست‌داشتنی می‌کند و هم باعث می‌شود که بزرگ‌تر به نظر برسد. تحقق اهداف دکوراسیون داخلی و چیدمان با چنین ابزارهای جذابی بسیار ساده‌تر می‌شود.

طرح‌ های کاغذ دیواری سه ‌بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی منزل

یکی از بهترین ویژگی کاغذ دیواری ‌های سه‌ بعدی این است که دنیایی از انتخاب‌های متنوع و مختلف را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. از طرح‌های مختلف کاغذ دیواری سه ‌بعدی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گل و طبیعت؛
  • طرح پتینه؛
  • دریا و ساحل؛
  • چهره؛
  • نقشه جهان؛
  • فضا و کهکشان؛
  • و… .

بنا به اینکه قرار است از کاغذ دیواری سه ‌بعدی در چه مکانی استفاده کنید، باید به طرح و رنگش هم دقت داشته باشید. برای نمونه، اگر از کاغذ دیواری سه ‌بعدی برای فضا های کوچک استفاده می‌کنید، بهتر است که به‌دنبال طرح ‌هایی بروید که عمق و بعد زیادی به هر دیوار و مکان اضافه می‌کنند. رنگ این محصولات هم باید روشن باشد تا با انعکاس بهتر نور در اتاق، آن را وسیع‌تر و گسترده‌تر نشان بدهد.

برای فضاهای بزرگ هم باید از کاغذدیواری سه بعدی با نقش مناسب استفاده شود. اگر نتوانید طرحی متناسب با ویژگی‌های سالن و اتاقی بزرگ استفاده کنید، امکان این وجود دارد که طرح فقط دیوار را شلوغ کند و حس سه‌ بعدی ‌بودن را به‌خوبی بازتاب ندهد.

مراکز فروش کاغذ دیواری سه ‌بعدی در تهران کدام‌اند؟

بعد از مرور مزایای کاغذ دیواری سه بعدی، این پرسش پیش می‌آید که آنها را از کجا باید تهیه کرد. کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر سه بعدی را از فروشگاه‌ های معتبر خریداری کنید. یادتان باشد که کیفیت و تنوع در مسیر تهیه این محصولات بسیار مهم‌اند. برای همین است که باید در انتخاب فروشگاه دقت کافی به‌خرج بدهید. دو مورد از بهترین‌ها در این حوزه، برند منزل manzel و برند والینو wallino در تهران هستند.

این دو مرجع با ارائه مدل‌های باکیفیت و گوناگون به انتخاب درجه‌یک بسیاری از مشتریان بدل شده‌اند. در ادامه با آنها بیشتر آشنا می‌شوید. یادتان باشد که هریک از این‌ها از پیشتازان عرضه کاغذ دیواری باکیفیت و به‌ویژه محصولات سه ‌بعدی هستند. خرید از آنها می‌تواند به‌طور حضوری و اینترنتی انجام شود و مرز و محدودیتی برای کاربران باقی نمی‌گذارند؛ چه از تهران قصد خرید داشته باشید و چه از شهرستان، امکان خرید از این فروشگاه‌های معتبر و خوش‌ سابقه برایتان وجود خواهد داشت.

فروشگاه والینو؛ بهترین فروشگاه و برند کاغذ دیواری در ایران

فروشگاه کاغذ دیواری والینو

برند والینو از نخستین تولیدکنندگان پوستر دیواری و کاغذ دیواری سفارشی در تهران و ایران است. کیفیت تولیدات سفارشی این برند بسیار بالا است و تمام مراحل کار از طراحی تا چاپ در خود مجموعه انجام می‌شود. والینو از دستگاه‌های چاپ بسیار مجهز و به‌روز برای تولید محصولاتش بهره می‌برد و از همین روی، خروجی پروژه‌هایش بسیار حرفه‌ای و موردپسند مشتریان است. دسته‌بندی ‌های مختلفی از کاغذ دیواری‌ های سه‌بعدی در این سایت و فروشگاه حرفه‌ای عرضه می‌شود.

طرح‌ها و نقوش کاغذ دیواری سه بعدی پیچیدگی‌هایی دارند که اگر کیفیت طراحی و چاپشان مطلوب نباشد، نتیجه جذابی به همراه نخواهند داشت. برای همین است که در خرید باید به مراجع معتبری مانند والینو اعتماد کنید. در غیراین صورت، هزینه‌ای پرداخت خواهید کرد که خروجی جالب‌توجهی به‌همراه نمی‌آورد. امکان خرید حضوری و آنلاین از برند والینو (wallino.com) وجود دارد و محصولات پرشمار این برند مثل کاغذ دیواری، پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی به سراسر ایران ارسال می‌شوند؛ آن هم به‌شکل رایگان.

مزایای خرید از والینو

  • تنوع زیاد محصولات موجود؛
  • ارسال رایگان به تمام نقاط ایران ؛
  • کیفیت بالای طرح‌ها و چاپشان.

با انتخاب کاغذ دیواری سه ‌بعدی از فروشگاه والینو می‌توانید بابت کیفیت محصول مطمئن باشید. اگر کیفیت کاغذ دیواری سه‌ب عدی خوب نباشد، نتیجه خنده‌دار و مضحکی روی دیوار ایجاد می‌کند. نگاهی به محصولات پیشین این فروشگاه نشان‌گر تجربه و تخصص نیروهای آن است و خیالتان را راحت می‌کند.

فروشگاه منزل؛ قدیمی ترین و معتبرترین فروشگاه کاغذ دیواری در ایران

فروشگاه کاغذ دیواری منزل

فروشگاه منزل هم از برترین‌های تولید پوستر دیواری و کاغذ دیواری است. درمیان محصولات بسیار متنوع این برند، کاغذ دیواری سه‌ بعدی هم وجود دارد. برند منزل (manzel.ir) با تسهیل خرید محصولاتش در قالب اینترنتی، گام بسیار مهم و نوینی در بازار کاغذ دیواری‌ ها برداشته است. با ورود به این فروشگاه آنلاین با دسته‌بندی بسیار متنوعی از محصولات مختلف مثل پوستر دیواری و انواع کاغذ دیواری ها روبه‌رو می‌شوید.

امکان انتخاب کاغذ دیواری سه‌ بعدی منزل در طرح‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد. روند خرید هم با وجود محاسبه‌گر آنلاینی که متراژ لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بسیار ساده است. ارسال محصولات خریداری‌شده در فروشگاه منزل به تمام نقاط ایران رایگان است. اگر تهران باشید، محصولتان در طی یک روز برایتان فرستاده می‌شود. خرید کاربران در شهرستان هم طی ۲ روز در اختیارشان قرار می‌گیرد.

مزایای خرید از سایت منزل

  • شمار زیاد محصولات متنوع سه ‌بعدی؛
  • کیفیت کم‌نظیر چاپ و بافت کاغذ دیواری ‌ها؛
  • عرضه محصولات در سایتی با رابط کاربری عالی.

هزینه خرید از فروشگاه منزل بسیار منطقی و مقرون‌به‌صرفه است. این فروشگاه زنجیره تامین بهینه‌سازی‌شده دارد و از همین روی، بسیاری از هزینه‌ها از فرایند قیمت‌گذاری‌اش حذف می‌شود. خرید از این فروشگاه می‌تواند برایتان رضایت‌بخش باشد و در هزینه هم صرفه‌جویی کنید.

راهنما خرید کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری ‌های سه‌ بعدی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای قرارگرفتن روی دیوارهای مکان‌های مختلف‌اند. ویژگی‌های آنها از جمله ایجاد عمق و بعد در هر فضا باعث می‌شود که گزینه‌های جذابی به‌نظر برسند اما در خریدشان باید دقت زیادی به‌خرج بدهید چون اگر کیفیت چاپ و طراحی‌شان مطلوب نباشد، خروجی جذابی به‌همراه نخواهند داشت. فروشگاه منزل و فروشگاه والینو از مجموعه‌های پیشتاز در عرضه تولید و طراحی کاغذ های دیواری مختلف از جمله سه ‌بعدی هستند. با خرید از آنها می‌توانید خیالتان را بابت تهیه محصولاتی باکیفیت با قیمت مناسب راحت کنید. این مراکز در تهران مشغول به فعالیت‌اند اما کاغذ دیواری سه بعدی ها را به تمام نقاط ایران ارسال می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا