;
تفریح و سرگرمی

فقط تیزبین‌ها می توانند فرد تحت تعقیب تصویر را شناسایی کنند!

آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب: می توان گفت که این بازی فکری برای افرادی طراحی شده است که به جزئیات توجه زیادی دارند. فقط 15٪ افراد شرکت کننده در تلاش اول توانسته اند،آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب را رمزگشایی و اشکال تصویر را شناسایی کنند. برای انجام این آزمون باید بتوانید از تمام دقت و تمرکز خود برای پیدا کردن فردی که تحت تعقیب است،استفاده کنید. با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب همراه باشید.

انواع و اقسام بازی های فکری می توانند، مهارت ها و چابکی ذهن شما را آزمایش می کنند. برای اینکه آزمون بتواند چنین عملکردی داشته باشد، شما باید بتوانید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را حل کنید. از سوی دیگر باید بدانید که آزمون ها و سوالات تصویری هوش می توانند به رشد قدرت حافظه و نیز افزایش دقت و تمرکز شما کمک کنند. به این ترتیب این بازی ها امروزه برای برای آموزش مغز و تقویت مهارت های شناختی استفاده می شود.

شاید بپسندید: داستان هر چه می گویم نر است می گوید بدوش!

آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب

شما در اینترنت و فضای مجازی با انواع و اقسام، بازی های فکری روبرو خواهید بود. برخی از این آزمون ها ساده و برخی پیچیده هستند. به این ترتیب به اشکال مختلف در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر می شوند. لذا این بازی ها به صورت بازی های کلمات، پازل های تصویری، معماهای منطقی، جدول کلمات متقاطع و سوالات تصویری و غیره منتشر می شوند.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تمرکز خود را بهبود ببخشید، ذهن خود را تازه کنید، و همزمان با این بازی فکری تصویری سرگرم کننده، سرگرم شوید. در این تصویر شما سه زندانی را می بینید که در بازداشتگاه پلیس حضور دارند. ممکن است در نگاه اول تصویر کاملاً عادی به نظر برسد، اما در این تصویر مشکلی وجود دارد. یکی تحت تعقیب است. آیا می توانید فرد تحت تعقیب را پیدا کنید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه دیدت مشکلی نداشته باشه در یک نگاه حیوانات استتار شده (زرافه و پلنگ) را می بینی!؟

آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب

احتمالاً بپسندید: پرنده تصویر کجاست!؟ | 90 درصد افراد نمی تونن این پرنده را ببینند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان جالب: صبح سرش را از دست می دهد اما شب آن را پس می گیرد! آن چیست!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید:در تصمیم گیری آدم صبوری یا عجول!؟ چیزی که اول تو تصویر می بینی مسئله رو روشن می کنه!

پاسخ آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب

همان طور که در ابتدای متن آمده است، تنها 15 درصد افراد توانسته‌اند تشخیص دهند که چه چیزی اشتباه است، چیزی که به نظر می‌رسد، یک تصویر کاملاً عادی است زمان شما به پایان رسیده است. بهتر است که بار دیگر تلاش دوم خود را برای رمزگشایی آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب به کار ببرید.

شاید بپسندید: با توجه به 3 معادله اول، مجموع عددی خرگوش و گربه را بدست آورید!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندبد: صاحب اسب کیه!؟ | اگه تو یه نگاه متوجه بشی، آخر باهوشایی!

 

 

 

 

شاید بپسندید: با جابجا کردن 1 چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

پاسخ آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب: به روزنامه و تصویری که در روزنامه دیده می شود، دقت کنید. مردی که در تصویر علامتگذاری شده است، تصویرش به عنوان فرد تحت تعقیب در روزنامه چاپ شده است.

شاید بپسندید: چیستان جالب: شما می توانید مرا در آب ببینید، اما من هرگز خیس نمی شوم. من چی هستم!؟

شناسایی فرد تخت تعقیب

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد تخت تعقیب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 احتمالاً بپسندید: کدام یک از این گلدان ها را ترجیح می دهید؟ انتخابت بهترین ویژگی رفتاری شما را آشکار می کنه!

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ترلان پروانه با استوری عجیبی به شکست عشقی اش اعتراف کرد + عشق جذاب خانم بازیگر!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی در تصویر استخر ساعت 12:05 فوت شده، کدومیکی هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

فقط 3% از مردم می توانند در 7 ثانیه کله گربه متفاوت را در تصویر شناسایی کنند!

برایتان جالب خواهد بود

نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

فقط نابغه ها میتونن تو 10 ثانیه معادله (44+4- 4÷4×4=؟) را حل کنند!

اشتباه خوابگاه دختران را پیدا کنی، نابغه ای!

چیستان: بخشی از یک ظرف که هیچ وقت داخل‌اش جا نمی‌شود. آن چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا