;
سبک لباس

5 مدل مانتو شیک با پارچه ژاکارد پفکی+عکس

مانتو شیک با پارچه ژاکارد پفکی: یکی از آیتم هایی که خانم ها معمولا وقت و هزینه زیادی را برای آن صرف می کنند، مانتو است. به خوبی می دانید که مانتو نقش زیادی در زیباتر دیده شدن استایل خانم ها دارد. از آنجایی که در بسیاری از مکان ها مانتو نقش پررنگی در استایل خانم ها ایفا می کند، طبیعی است که بخش بزرگی از کمد لباس آن ها را این آیتم تشکیل بدهد. از اکثر پارچه در تولید مانتو استفاده می شود.

به گزارش پارچه نگار بسته به مدل انتخابی، پارچه آن متفاوت خواهد بود. یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین پارچه ها برای دوخت مانتو پارچه ژاکارد است. این پارچه انواع متفاوتی دارد. اگر به دنبال یک پارچه با دوام و منحصر به فرد برای دوخت مانتو هستید، بهتر است برای یک بار هم که شده پارچه ژاکارد پفکی ترک را امتحان کنید. مطمئنا بعد از دوخت این پارچه به سلیقه خود افتخار خواهید کرد. با مانتو شیک با پارچه ژاکارد پفکی در بخش سبک لباس مجله خبری چشمک در مجموعه دنیای مد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: جدید ترین مدل های مانتوی مجلسی شیک برای خانم های شیک پوش+عکس

مدل های مانتو شیک با پارچه ژاکارد پفکی

زمانی که برای خرید پارچه مانتویی به بازار مراجعه می کنید با تنوع زیادی مواجه می شوید. این موضوع می تواند در مواردی باعث سردرگمی شما بشود. چیزی که می تواند شما را ازاین سردرگمی نجات بدهد انتخاب یک پارچه شیک و آشنایی کافی با ویژگی های آن است. پارچه ژاکارد پفکی ترک تنوع بسیار بالایی دارد. در نتیجه می تواند تمامی سلیقه ها را پوشش بدهد. از این رو قصد داریم در این مقاله راجب مدل مانتوهای ترندی با پارچه ژاکارد پفکی ترک صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

مانتو آستین کلوش

برای داشتن یک مدل مانتو جذاب باید به تمامی قسمت ها و جزئیات آن توجه داشته باشید. یکی از چیزهایی که می تواند خوش سلیقگی شما را به رخ مخاطب بکشد، طراحی درست لباس است. برای مثال اگر به جای استفاده از مدل آستین ساده، آستین مدل دار را جایگزین کنید به مراتب استایل شما زیباتر می شود. یکی از مدل آستین هایی که در این زمینه می تواند به شما کمک کند، مدل آستین کلوش است.

آستین کلوش نه تنها برای مانتو که حتی در دوخت شومیز و لباس های مجلسی نیز به فراوانی استفاده می شود. طراحان لباس به خوبی می دانند، آیتم هایی که در آن ها از آستین کلوش استفاده شده باشد با استقبال زیادی از سوی مخاطب رو به رو می شود. در نتیجه شما می توانید در بین محصولات برندها و مزون های لباس، مانتوهای زیبا با آستین کلوش را به راحتی پیدا کنید.

مانتو شیک

آستین کلوش را می توانید بر روی انواع پارچه ها پیاده کنید. پارچه هایی که آهار بالایی دارند، فرم آستین کلوش را بهتر نشان می دهند. از آنجایی که قرار است از این مدل آستین برای دوخت مانتوهای لوکس استفاده کنید، باید به چروک پذیری آن نیز توجه داشته باشید. پارچه ژاکارد پفکی ترک یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت این مدل مانتو است. این پارچه آهار لازم برای زیباتر نشان دادن آستین کلوش را دارد. اگر برای چروک پذیری پارچه ژاکارد پفکی ترک نگران هستید، کافی است گوشه ای از این پارچه را در مشت گرفته، فشار داده و رها کنید. با این کار به خوبی متوجه خواهید شد که پارچه به سرعت به حالت اولیه برگشته و هیچ چروکی بر روی آن باقی نمی ماند.

مانتو بلند

زمانی که برای خرید مانتو به مزون های لباس مراجعه می کنید، متوجه می شوید که درصد بسیار بالایی از آن ها را مانتوهای بلند تشکیل می دهند. علت این امر ظاهر رسمی و فاخر این مدل مانتو است. مانتوهای کوتاه بیشتر حالت فانتزی و کژوال دارند. اگر به دنبال یک مدل مانتو خاص و جذاب برای مهمانی ها و مراسم رسمی هستید، بهتر است به جای استفاده از مانتوهای تکراری این بار مانتو بلند را امتحان کنید.

مانتو بلند برای افراد پلاس سایز و توپر گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. این مدل مانتو می تواند شما را کشیده تر و خوش اندام تر جلوه بدهد. برای قسمت آستین های این مانتو می توانید بسته به سلیقه خود از آستین های پفکی یا هر مدل آستینی که دوست دارید استفاده کنید.

مانتو شیک با پارچه ژاکارد

طراحی و دوخت مانتو بلند برخلاف تصور عموم کاری بسیار راحت و آسان است. معمولا در این مدل مانتو از یقه گرد یا هفت ساده استفاده می شود. یقه های بزرگ در مانتوهای بلند جایگاهی ندارند. در نتیجه می توان گفت یکی از آسان ترین مدل مانتوهای شیک و پرطرفدار موجود در بازار، مدل مانتو بلند است. از آنجایی که طراحی این مدل مانتو بسیار ساده است اگر قصد دارید از آن برای استایل های خاص و شیک بهره ببرید، باید در زمان انتخاب پارچه وسواس و دقت بیشتری به خرج بدهید.

یکی از پارچه هایی که می تواند کار شما را ساده و راحت کند، پارچه ژاکارد پفکی ترک است. این پارچه به دلیل ظاهر متفاوت و برجسته ای که دارد، می تواند به خوبی استایل شما را از حالت بی روح و تکراری خارج کرده و رنگ و بوی تازه ای ببخشد.

مانتوهای آستین کیمونو و راحت

اگر دوست دارید مانتو شما حالت اورسایز و لش داشته باشد بهتر است به سراغ مدل مانتوهای گشاد با آستین های کیمونو بروید. آستین کیمونو در قسمت حلقه آستین گشادی زیادی داشته و برای روزهای بهار و تابستان یک گزینه ایدئال است. این مدل مانتو می تواند تا حد زیادی شدت تعریق را پایین بیاورد. از دیگر ویژگی های مثبت این مدل مانتو دوخت آسان و راحت آن است.

در نتیجه دوخت مانتو آستین کیمونو به طرز قابل توجهی تایم کمتری نیاز دارد. پس اگر در زمینه خیاطی مبتدی هستید و به دنبال یک مدل مانتو ساده و راحت می گردید، این قسمت برای شما است.

مانتو شیک با پارچه ژاکارد پفکی

یکی از خوش دوخت ترین پارچه های مانتویی موجود در بازار که می توانید برای دوخت مدل مانتو کیمونو از آن بهره ببرید، پارچه ژاکارد پفکی ترک است. از طرفی این پارچه نیاز به اتوکشی زیاد ندارد. در نتیجه کافی است یک بار در زمان دوخت، درزهای آن را با بخار اتو به شکل پرسی اتوکشی کنید. اتوکشی زیاد و بیش از اندازه پارچه ژاکارد پفکی ترک می تواند باعث مسطح شدن پارچه و از بین رفتن حالت پفکی آن بشود.

در نتیجه به هیچ عنوان در این زمینه زیاده روی نکنید. اگر دوست دارید مدل مانتو آستین کیمونو شما حالت فانتزی تر و جذاب تری پیدا کند، بهتر است به سراغ اکسسوری هایی مثل دکمه های بزرگ بروید. دوخت جیب های بزرگ نیز می تواند کمک زیادی به زیباتر شدن مانتو و استایل شما بنماید.

مانتوهای دو تکه و ترندی

اگر به مد و فشن علاقه داشته باشید به خوبی می دانید که یکی از جدیدترین مدل مانتوها که به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده، مدل مانتو دو تکه است. در این مدل مانتو معمولا از یک پیراهن و رویه استفاده می شود. همین موضوع کار شما را برای ست کردن این مدل مانتو به مراتب راحت تر می کند. این مدل مانتو اکثرا به شکل بلند طراحی می شود.

پیراهنی که در زیر رویه قرار می گیرد، معمولا به شکل جذب طراحی می شود. اما برای رویه مانتو بسته به سلیقه خود می توانید از مدل های مختلف بهره ببرید. شما می توانید از یقه آرشال یا انگلیسی برای مدل مانتوی خود کمک گرفته و از زیبایی آن لذت ببرید.

مانتو شیک با پارچه ژاکارد پفکی

مدل مانتو دو تکه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از پارچه های مختلف استفاده کنید. در نتیجه برای دوخت این مدل مانتو جذاب و ترندی دست شما در ترکیب پارچه است. به همین دلیل می تواند بسته به سلیقه خود از پارچه های مختلف استفاده کنید. در زمان ترکیب پارچه ها باید به آهار و ایستایی، چروک پذیری و کیفیت دو پارچه توجه داشته باشید. اگر پارچه های انتخابی شما در موارد گفته شده شباهت نداشته باشند، نمی توانند زیبایی لازم را برای شما به ارمغان بیاورند.

یکی از پارچه های مجلل که به راحتی با سایر پارچه ها ادغام می شود، پارچه ژاکارد پفکی ترک است. در کنار این پارچه می توانید از پارچه کرپ باربی، پارچه کرپ مازراتی و حتی پارچه کرپ کنزو استفاده کنید.

مانتو کتی، انتخابی بی نظیر برای تمام استایل ها

استایل کژوال همواره یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین استایل ها بوده است. معمولا در این استایل از آیتم های ساده و با رنگ های خنثی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین آیتم ها در استایل کژوال، مانتو کتی است. مانتو کتی به دلیل ظاهر شیک و ساده ای که دارد به راحتی با دیگر آیتم ها ست می شود. کافی است یک شلوار مام استایل یا راسته در کمد لباس خود داشته باشید.

آنگاه می توانید انواع مانتوهای کتی را با آن ست کرده و از زیبایی آن لذت ببرید. در مانتوهای کتی بسته به سلیقه خود می توانید از انواع مدل یقه و آستین استفاده کنید. چیزی که می تواند ظاهر مانتو کتی و استایل شما را متحول کند، پارچه ای است که برای دوخت مانتو خود انتخاب می کنید.

مانتو شیک با پارچه ژاکارد پفکی

اگر قصد دارید برای خرید پارچه و دوخت مانتو کتی اقدام کنید، بهتر این قسمت را بادقت مطالعه بفرمایید. در زمان خرید پارچه مانتو کتی باید به چند نکته ساده اما مهم دقت داشته باشید. دوخت مانتو کتی کار سختی نیست. با این حال اگر مبتدی هستید، بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که دوخت آسان تری دارند. از طرفی در دوخت مانتو کتی از پارچه های ریزش دار استفاده نمی شود.

در نتیجه به آهار و ایستایی پارچه انتخابی خود نیز باید توجه داشته باشید. پارچه ژاکارد پفکی ترک می تواند همان پارچه ای باشد که به دنبال آن هستید. این پارچه از ایستایی بالایی برخودار بوده و در بلند مدت دچار چروک نمی شود. از طرفی پارچه ژاکارد پفکی ترک از نظر بیشتر طراحان لباس دوخت بسیار آسانی دارد. در نتیجه این پارچه در زمان دوخت به هیچ عنوان شما را به دردسر نمی اندازد.

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: ترفند آرایشگرها برای پرپشتی موهای کم پشت و نازک

ترفندی برای چند برابر شدن رشد موهای سر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا