;
زندگیموفقیت

برای کسب ثروت و روزی فراوان این سوره کوتاه را بخوانید!

کسب ثروت و روزی: سوره فاتحه یا حمد نخستین سوره قرآن، ملقب به ام‌الکتاب است که در نمازهای واجب و مستحب خوانده می‌شود. این سوره مکی دارای فضیلت های بی شماری است و سوره حمد برای شفای مریض، سوره حمد برای پیدا شدن گمشده، سوره حمد برای حاجت، سوره حمد برای محبت، سوره حمد برای بازگشت معشوق، سوره حمد برای حفظ آبرو و…خوانده می شود اما یکی از مهم ترین معجزات سوره حمد برای افزایش رزق و روزی و ثروت زیاد است، اگر این روزها گره های مالی فراوانی در زندگی دارید و خواهان افزایش رزق و روزی و افزایش درآمد در کسب و کارتان هستید، از معجزه حاجت روایی فوری با سوره حمد غافل نشوید و این سوره را اینگونه که در این مطلب موفقیت آورده ایم، تلاوت نمایید.

بیشتر بخوانید: ۱۲ نمادی که برای شما شانس و ثروت می یاره!

سوره حمد بهترین دعای رزق و روزی

از امام علی (ع) نقل شده است:

چنانچه رزق و روزی و ثروت زیادی می خواهی و دوست داری از هر بنده و آزادی بی نیاز باشی و به زودی به آرزوهایت برسی و از غل و غش و حیله در امان باشی؛ پس سوره حمد را بخوان که اسرار عجیبی در آن نهفته است. برای رسیدن به آرزوها و حاجت هایت، این سوره را در پنج نوبت (صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا) 100 مرتبه تلاوت کن.

بیشتر بخوانید: میخوای امسال به همه اهداف و آرزوهات برسی؟

جالب خواهد بود: چطوری برای بقیه خشک و کسل کننده نباشیم؟

کسب ثروت و روزی

کسب ثروت و روزی، پس ٱنچه که از عزت و مقام و حرمت می خواهی، به ٱن می رسی، و ٱن عزّتی که هیچ وقت تغییر و با حادثه های زمان کاستی پیدا نمی کند و نیز توفیق و خوشحالی مداوم به تو می رسد و از همه شرها و ناراحتی ها و ضررها در امانی.

کسب ثروت و روزی، هیچ وقت تو را گرسنگی و برهنگی و جدایی یار نمی رسد، و هیچ کس به تو برای امر و نهی مسلط نمی شود، و در حفظ الهی هستی و به ٱرزوهایت در زندگی می رسی.پس اگر این ختم را همیشه ادامه دادی، شخصی به عنایت الهی به سوی تو می ٱید و تو را از دیگران بی نیاز می کند. (قرآن درمانی روحی و جسمی، ص 66 به نقل از شمس المعارف الکبری)

برایتان جالب خواهد بود: شریک زندگی تان را مقدم بر والدین و فرزندان تان بدانید + ۱۲ دلیل منطقی!

نماز عجیب حاجت روایی فوری با سوره حمد

اگر کسی به نیت قضای حاجت دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت 19 مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم بگوید و بعد از ان سوره حمد را تلاوت نماید و بعد از تمام شدن نماز 786 مرتبه آیه بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده خواهد شد. انشاءالله. (قرآن درمانی روحی و جسمی 67به نقل از شمس المعارف الکبری)

بیشتر بخوانید: راز موفقیت افراد موفق: راز افراد موفق در این 15 جمله خلاصه می شود!

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: ویژگی های زنان جذاب: با رعایت این نکات ساده، جذاب و باکلاس باشید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اللهم عجل لولیک الفرج
    صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین
    اللهم العن قتلة الحسین
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن عدوهم من الجن و الانس من الاولین و الاخرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا