;
تفریح و سرگرمی

چه کسی مهماندار را به قتل رسانده است | خیلی های پاسخی پیدا نکردند!

آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما : بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

همراه مجله خبری چشمک باشید و با پیدا کردن قاتل در آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما همراه باشید. این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه هستید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش اول

آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما

این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر  روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه قاتل را در آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما شناسایی کنید. آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما، بسیار ساده به نظر می رسد. درست است؟

احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمی تواند به راحتی تمرکز کند و امنون شما متوجه شده اید که به آسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند.

پس با دقت به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 5 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما را مرور می کنیم. شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها، قاتل را شناسایی کنید. پلیس این عکس را به کارآموزان پلیس ارائه داد و گفت که یک قاتل در تصویر حضور دارد. کارآموزان باید مشخص می کردند که چه کسی می تواند قاتل باشد؟ زمان پاسخگویی نیز تنها 5 ثانیه در نظر گرفته شد.

شاید بپسندید: با توجه به 3 معادله اول پاسخ 5+8=؟ چند می شود!؟

آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما

شاید بپسندید:حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز | زنان حقه بازی که کلاه جوجه فروش را برداشتند و لختش کردند!

.

.

.

احتمالاً بپسندید:آزمون قدرت دید: تمساحی که در کمین سنجاب ها است را پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات است. اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

شاید بپسندید: تست روان شناسی: ابتدا چه چیزی نظرت را جلب کرد موش یا گربه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از سگ ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی ات چیه!؟ | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما : برخی اشاره کرده اند که مرد لاغرتر مهماندار زن را به قتل رسانده است. او در حال کلنجار با مهماندار بوده و همین مسئله سبب شده تا پیراهنش از شلوارش خارج شد. حال اینکه مهمانداران هواپیما بسیار مرتب و منظم هستند و این جوان احتمالا چند لحظه قبل در شرایط خاصی بوده که نتوانسته خود را مرتب کند.

برخس دیگر به محیط اشاره کرده اند که فاقد هر گونه صندلی و فضای داخلی هواپیماست و به همین دلیل گفته اندکه این تصویر تنها صحنه یک فیلم است. به هر حل طراح آزمون مورد اول را به عنوان پاسخ آزمون مطرح کرده است. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید:تست شخصیت شناسی: نگرش شما به زندگی چگونه است!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مهماندار هواپیما

بیشتر بخوانید: حکایت مرد خیالباف و کوزه | داستان مردی که یک کوزه داشت و هزار آزرو!

امیدوارم از آزمون هوش ریاضی شگفت انگیز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  اگر استخوان را در تصویر پیدا کنی، بینایی ات نمره اش 20 هست!

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست شخصیت: آیا می دانستی که رنگ لباست می تونه شخصیت‌ات رو افشا کنه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: کدام تصویر گربه بیسبال باز با بقیه فرق داره!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

جالب خواهد بود: افسانه یا حکایت خارکن و دو دخترش | خارکنی که دو تا دخترشو از خانه بیرون کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: چهره مخفی تصویر را پیدا کنید!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

داستان هفت برادر و یک خواهر | دختر ناشناس در خانه هفت برادر!

اشکال تصویر خانواده در صحنه برفی جنگلی چیست | پیدا کردن اشکال سخت است!

حکایت شیرین و پندآموز آدمیزاد و شیر !

از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 24 برسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا