;
آرایش و زیباییدنیای مد

رنگ موهای جوان کننده در پاییز: ۷ رنگ موهای جذاب برای خانم های خوش سلیقه و باکلاس + عکس

رنگ موهای جوان کننده در پاییز: هیچ چیز مانند یک رنگ موی شیک ظاهر موهای شما را خاص و زیبا نمی کند. رنگ کردن موها هم می تواند موجب رضایت شما شود و هم پشیمانیان را به دنبال داشته باشید.

این کار همیشه با هدف پوشاندن سفیدی ها و کمتر نشان دادن سن انجام نمی شود، بلکه می تواند ظاهر شما را دگرگون کند. در ادامه با معرفی جدیدترین و شیک ترین رنگ موهای تینیجری و دخترانه با ما همراه باشید:

شاید بپسندید: جادوی ماسک رازیانه برای زیبایی پوست و پرپشتی مو!

۷ رنگ موی تینجری برای دختران شیک و با سلیقه

۱. رنگ موی دو رنگ

رنگ موی دو رنگ یکی از زیباترین رنگ موها خصوصا برای نوجوانان و خانم های جوان است که شما را از سردرگمی انتخاب یک رنگ مناسب برای موهایتان خلاص می کند. این مدل رنگ مو سبک های مختلفی دارد، شما می توانید موهایتان را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را با رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید، یا لایه رویی را یک رنگ و لایه زیری را یک رنگ دیگر کنید و یا ریشه ها را تیره و ساقه موها را روشن تر کنید و … روش های زیادی برای این مدل رنگ مو وجود دارد که به شما اجازه می دهد موهایتان را با دو رنگ مشکی و سفید، بلوند و قهوه‌ای و یا هر نوع ترکیبی که تصورش را کنید، زیباتر کنید.

اختمالاً بپسندید: ۵ ویژگی فیزیکی خاص که درصد کمی از مردم جهان دارند؛ شما هم جزو آن‌ها هستید؟

رنگ موهای جوان کننده

۲. فیس فریم

رنگ موهای جوان کننده در پاییز، فیس فریم یکی از تکنیک های جذاب و پرطرفدار رنگ کردن مو است که برای رنگ کردن موهای جلو سر استفاده می شود. می‌توانید با جداسازی یک لایه از موهای جلوی سر، قاب صورت خود را جذاب‌تر و بازتر نشان دهید. این تکنیک هم بصورت دکلره و هم لایت قابل اجرا است.

شاید بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

رنگ موهای جوان کننده

احتمالاً بپسندید: رفع خشکی مو در پاییز با ۱۰ روش شگفت انگیز خانگی!

۳.قرمز گیلاسی

قرمز گیلاسی یک رنگ موی دخترانه کلاسیک، مدرن و جوان پسند است که زیبایی خاصی به ظاهر شما می بخشد. می توانید با تیکنیک هایی مانند بالیاژ، آمبره و سامبره یک رنگ موی گیلاسی خاص بر روی موهای خود ایجاد کنید.

برایتان جالب خواهد بود: ماسک صورت پاییزی: این ۶ ماسک پوست پاییزی رو همه خانمها امتحان کنن!

رنگ موهای جوان کننده در پاییز

۴.بالیاژ قهوه ای

رنگ موهای جوان کننده در پاییز، بالیاژ و آمبره تکنیک های خوبی برای عمق بخشیدن به موهای بلند هستند. این رنگ مو برای دخترانی که علاقه ای به روشن کردن موهای خود ندارند و می خواهند تناژ قهوه ای موهایشان را کمی روشن تر کنند، فوق العاده است.

احتمالاً بپسندید: تیپ پاییزی شیک: با این ترفندهای ساده در پاییز خوش تیپ و باکلاس می شوید!

رنگ موهای جوان کننده

۵. رنگ کردن پایین موها

رنگ کردن پایین موها با یک رنگ فانتزی مانند بنفش، ظاهری مد روز و دخترانه برای شما به ارمغان می آورد. این مدل رنگ مو در میان ستارگان هالیوود و مدل ها طرفداران زیادی دارد. در این روش هر گاه از رنگ موهایتان خسته شدید، دیگر نیازی به رنگ کردن دوباره نخواهید داشت و تنها کافی است برای خلاص شدن از آنها نوک موهایتان را کوتاه کنید!

بیشتر بخوانید: ۷ نرم‌کننده‌ی خانگی فوق‌العاده برای موهای و خشک و فر در پاییز

رنگ موهای جوان کننده در پاییز

۶.آبی

رنگ موهای جوان کننده در پاییز، رنگ موی آبی از جمله محبوب ترین رنگ موهای سرد دخترانه در چند سال اخیر بوده است که ظاهری متفاوت و جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. این رنگ مو گزینه ای مناسب برای دوستداران رنگ موهای الهام گرفته از دریا و آسمان است.

شاید بپسندید: قشنگ ترین مدل های کفش مجلسی رنگارنگ زنانه!

رنگ موهای جوان کننده در پاییز

احتمالاً بپسندید: بزرگ شدن لب ها: با ۹ روش خانگی لب های تان را بزرگ و برجسته کنید!

۷. پاستلی ترکیبی

رنگ موهای پاستلی رنگ های آبرنگی و روشنی هستند که ظاهری کاملا متمایز را برای شما به ارمغان می آورند. ترکیبی از چند رنگ موی پاستلی بر روی موهای دخترانه غوغا می کند! این هایلایت های دوست داشتنی یکی از بهترین روش ها برای عمق بخشیدن به موهای شما هستند.

شاید بپسندید: پوست زنان کره ای: ماسکی که پوست کره ای ها رو مثل آینه صاف میکنه!

رنگ موهای جوان کننده در پاییز

بیشتر بخوانید:

صاف کردن موها در خانه با نوشابه: دیگر نیازی به کراتین تراپی ندارید!

با کمک این مواد طبیعی موهای خوشرنگ، درخشان و زیبا داشته باشید!+ طرز تهیه و استفاده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

دکمه بازگشت به بالا