;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

بازیگر خردسال سریال علاءالدین بعد از 31 سال الان کجاست و چیکار می کنه+عکس

هومن عطایان بازیگر سریال علاءالدین: در سال 1374 در تلویزیون سریالی پخش می‌شود با عنوان سریال علاءدین که طرفداران قابل توجهی را به خود جلب کرده است و در این سریال بازیگری بازی می‌کنند که نقش بسیار پررنگی در خط داستانی سریال دارد. یکی از بازیگران سریال علاءالدین هومن عطایان می‌باشد که در این سریال حضور داشت. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی هومن عطایان بازیگر سریال علاءالدین و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

شاید بپسندید: یکتا ناصر حقیقت گفته هایش را با استوری جدید ثابت کرد + عکس

احتمالا بپسندید: خلیل خانزاده “سریال نون خ” به همراه دو پسر و همسر زیبایش+عکس و بیوگرافی

هومن عطایان بازیگر سریال علاءالدین

هومن عطائیان بازیگر نوجوان و با استعدادی بود. این سریال اولین تجربه کاری وی بود اما با وجود کار عالی که انجام داد و نقش خود را عالی ایفا کرد. اما این سریال تنها کار وی شد و دیگر هیچ پیشنهادی به وی داده نشد . به همین علت در هیچ جا بیوگرافی وی وجود ندارد و اطلاعاتی از وی وجود ندارد.

هومن عطایان

هومن عطاییان فارغ التحصیل هنرستان صدا و سیما و کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه ازاد اراک است. او کارشناس ادبیات نمایشی از دانشگاه ازاد اراک بود این اطلاعات از نظرات پایین سایت بدست آمده است هیچ عکس از هومن عطاییان نیست متاسفانه.

سریال علاءالدین

این سریال درباره پسری به نام «علاءالدین» است که چراغی قدیمی پیدا می کند. با لمس این چراغ صدایی از درون آن شنیده می‌شود و غول چراغ از آن بیرون می آید. نام این غول روشنا است و قادر به هر کاری می‌باشد. دوستی علاءالدین و روشنا باعث ماجراهای عجیبی می‌شود…

بازیگران : بھرام شاه محمدلو، بھزاد خداویسی، زنده یاد حمیده خیرآبادی، فریبا متخصص، زنده یاد نعمت الله گرجی و هومن عطائیان 

هومن عطایان بازیگر سریال علاءالدین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا