;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: کدامیک از تصاویر برگ و کفشدوزک با تصویر نمونه مشابهت دارد!؟

آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها: امروز با یک پازل تصویری منطقی روبرو هستید. شما در این پازل یا چالش تصویری باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه برگ و کفشدوزک هایی که مشابه تصویر نمونه هستند را شناسایی کنید. سوالات تصویری شبیه آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها از جمله تصاویری است که می تواند ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. چالش مغز می تواند برای رشد و سلامت این عضو اصلی بدن موثر باشد.

بخش تفریح و سرگرمی چشمک با ارائه جدیدترین و به روزترین سوالات و پازل های تصویری تلاش می کند مغز و ذهن مخاطبان خود را محک بزند و یک چالش جدی و تمرین ورزشی مناسب برای مغز آنان را فراهم کند. شما با مراجعه به چشمک می تواند هر روز خود با جدیدترین و چالشی ترین معماهای تصویری محک بزنید. توانایی های شناختی خود را بسنجید و در صورت ضعف مهارت های خود، آنها را رشد و توسعه دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها همراه باشید.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در مراسم، ربات است!

آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

آنچه که در آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها از شما خواسته شده است، یافتن تصویر اصلی میان 6 تصویر برگ و کفشدوزک ها است. منظور از تصویر اصلی، تصویر نمونه است که در تابلوی سمت راست تصویری دیده می شود. به باور سازنده آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها، اگر ذهنی تیزبین و چشمانی عقابی داشته باشید، حل این آزمون چندان سخت نخواهد بود.

با مشاهده دقیق می توانید این معما را حل کنید. اجازه دهید دریابیم که آیا می توانید این آزمون ساده و در عین حال چالشی را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای حل کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: مرد فقیر و بقال | حکایت مرد بقالی که کلاهبردار بود اما فکر کرد کلاهش توسط مرد فقیر برداشته شده!

آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها

شاید بپسندید: چیستان: نامی پسرانه است که اگر حرف اولش را برداریم نام یک سلسله ایرانی میشود!؟

.

.

.

 

 

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها هستید، ما پاسخ این معما را در پایان مطلب برای شما ارائه می دهیم. این بازی فکری یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. اگر هنوز به جواب نرسیده اید، می توانید در تلاش دوم این کار را ادامه دهید.

احتمالا بپسندید: فقط کسایی که چشمان عقابی دارند، گربه را پیدا می‌کنند!

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها: در تصویر زیر پاسخ و گزینه صحیح را علامتگذاری کرده ایم. این تصویر به شما کمک می کند که بفهمید چقدر به پاسخ نزدیک بوده اید.

شاید بپسندید:با دلیل منطقی بگو که چه کسی بین این بزرگوارا از همه احمق تره!؟

شناسایی برگ و کفشدوزک ها

امیدوارم از آزمون شناسایی برگ و کفشدوزک ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

مرد حکیم و دختر لجباز: داستان دختری که لگنش شکست و یک گاو به دادش رسید!

معمای هوش: کدام مخزن برای برداشتن شمش طلا ایمن است!؟

آزمون تمرکز: به لحاظ منطقی کدام ظرف آب زودتر پر می شود!؟

کدام راننده ناشی هست و رستوران را بهم ریخته!؟ | از کی باید خسارت گرفت!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا