;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: تفاوت های دو تصویر پسر درسخوان را پیدا کن!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 3 تفاوت دو تصویر پسر درسخوان را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها 14 درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام 3 تفاوت موجود میان دو تصویر را شناسایی کنند. آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: پرنده را در تصویر پیدا کن و اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان

باید آنچه که شما در آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان با آن روبرو هستید: باید در کمتر از 10ثانیه 3 تفاوت میان این دو تصویر پسرک درسخوان را پیدا کنید.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 3 تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

بیشتر بخوانید: آزمون تمرکز: خرگوش رو بین بچه های بازیگوش پیدا کن!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان

شاید بپسندید:  خواسته های واقعی درونی ات را با این تست شخصیت کشف کنید!

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که سرگرمی زمستان است!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو چه کسی در ساخت لانه سگ نقش نداشته است!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان

در صورتی که 3 تفاوت دو تصویر از پسر درسخوان را در آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان را در 10 ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید: سوال هوش: اگر 1+4=5، 5+2=12 و 3+6=21 باشد 8+11=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو صاحب گربه کدومیکی از این 3 کودک است!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل با رنگ زرد علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید: تست هوش:با توجه به چهار عبارت ریاضی، پاسخ آخرین عبارت چند می شود!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر پسر درسخوان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

یک ماسک را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب پیشرفت‌ شماست!؟

 تست قدرت تمرکز: گربه ای که شبیه بقیه گربه ها نیست را شناسایی کنید!

چیستان: پر از سوراخ است، اما با این حال آب را نگه‌ می‌ دارد! 

اگه سوسیس را در تصویر مملو از گربه پیدا کنی چشمات مثل عقاب تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا