;
خانواده و زناشوییزندگی

درمان زودانزالی با مصرف ۷ ماده غذایی شگفت انگیز به صورت روزانه!  

: زودانزالی، یک مشکل واقعی برای رابطه جنسی محسوب می شود. ولی نیازی به نگرانی نیست، غذا هایی وجود دارند که می توانند به حل مشکل زودانزالی کمک کنند. بسیاری از مردان، به دلیل فشارهای اجتماعی یا خجالت نمیتوانند به راحتی در مورد مشکلات جنسی خود صحبت کنند. زود انزالی (PE)، یکی از این مشکلات می باشد. مطابق با تحقیقات انجام شده، تقریباً 39% از مردان، در بعضی از مراحل زندگی خود دچار زود انزالی می شوند. در اکثر موارد، زودانزالی را می توان با مصرف برخی از مواد غذایی به راحتی درمان کرد. در ادامه مطلب، چند ماده غذایی روزانه را برای درمان زودانزالی معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: خواسته های زن مدرن از مرد: ۱۰ چیزی که زنان امروزی از مردان می خواهند!

۱.هویج ها به درمان زود انزالی کمک می کنند.

هویج ها، سرشار از مواد بتاکاروتن و آنتی اکسیدان ها هستند. این مواد مغذی، در طول رابطه جنسی جریان خون به اندام تناسلی را افزایش می دهند و در نتیجه زودانزالی را کاهش می دهند. هویج همچنین می تواند لیبیدو (میل جنسی) را در مردان بالا ببرد.

نحوه مصرف: برای دستیابی به نتیجه بهتر، هر روز ترکیبی از هویج رنده شده، ۱ زرده تخم مرغ و شنبلیله (۱ قاشق غذاخوری) را به مدت سه ماه مصرف کنید. دو مورد آخر، سطح تسوسترون را در بدن افزایش می دهند. این ترکیب، برای درمان زودانزالی عالی است.

بیشتر بخوانید: زیباترین زنان جهان برای زیبایی حیرت انگیزشان از این ترفندهای ساده استفاده می کنند!

۲.موزها، مشکل زودانزالی را حل می کنند.

موزها، یک غذای مطمئن برای درمان زود انزالی هستند. این میوه، پر از پتاسیم و بروملین است. این مواد غذایی، به افزایش میل جنسی کمک می کنند و احتمال انزال زودرس را کاهش می دهند. مصرف موز، سطوح استامین و تستوسترون را بالا می برد. بعلاوه، این میوه دارای سطح گلوکوز بالایی می باشد که به طولانی تر شدن زمان رابطه جنسی کمک می کند.

نحوه مصرف: شما می توانید برای صبحانه یک لیوان میلک شیک موز بخورید. خوردن یک موز قبل از رابطه ی جنسی، یکی از مؤثرترین راهکارهای خانگی برای درمان زود انزالی است.

شاید بپسندید: مردان این ۴ ویژگی فیزیکی زنان را دوست دارند!

۳.گردو، یک ماده غذایی عالی برای درمان زودانزالی است.

درمان زودانزالی با تغذیه، گردوها، منبع غنی آنتی اکسیدان ها و امگا ۳ هستند و خاصیت ضد التهابی دارند. گردو، کیفیت و انرژی اسپرم را بهبود می بخشد و به طولانی تر شدن زمان رابطه ی جنسی کمک می کند. مصرف گردو، همچنین می توانند اختلال عملکرد نعوظ را درمان کند.

نحوه مصرف: شما می توانید گردو را به عنوان یک میان وعده در بین وعده های غذایی اصلی مصرف کنید. پزشکان هومیوپاتی، توصیه می کنند هر شب، ۱ گردو را در آب بخیسانید و آن را صبح روز بعد بخورید تا نتیجه بهتری به دست آورید. خوردن گردو همراه با عسل نیز به مردان کمک می کند انزال بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: زیباترین زنان جهان برای زیبایی حیرت انگیزشان از این ترفندهای ساده استفاده می کنند!

۴.سیر در درمان انزال زودرس، مؤثر است.

سیر، مورد بعدی در فهرست غذا های درمان کننده زود انزالی می باشد و حاوی سطوح بالایی از آلیسین می باشد که به درمان مشکلات جنسی کمک می کند. این ماده غذایی، به افزایش توانایی جنسی کمک می کند. حبه های سیر دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی هستند. آنها گردش خون را افزایش می دهند و باعث می شوند فرد یک تجربه ی جنسی عالی داشته باشد و احتمال زودانزالی را کاهش می دهند.

نحوه مصرف: اگر می خواهید بدانید چگونه می توان زودانزالی را برای همیشه درمان کرد، درمان های خانگی مانند سیر تازه می توانند به شما کمک کنند. سیر را در روغن حیوانی تفت دهید، سپس با معده خالی هر روز صبح، ۳ تا ۴ حبه سیر بجوید.

بیشتر بخوانید: عدم تعهد مرد به زن: ۱۰ دلیل واقعی که چرا مردها نمی خواهند به یک زن وفادار باشند!

۵.آواکادو به درمان انزال زودرس کمک می کند

درمان زودانزالی با تغذیه، آواکادو، گزینه بعدی در فهرست مواد غذایی مناسب برای توقف انزال زود هنگام می باشد. این ماده غذایی، سرشار از ویتامین های مغذی، یعنی ویتامین  C، ویتامین  K و ویتامین B است. ویتامین  K، خون رسانی به اندام های مختلف را تنظیم می کند. علاوه بر این، آواکادو حاوی پروتئین ها و فیبرهای طبیعی است که به تقویت قوای جنسی کمک می کنند. آنها همچنین به فرایند های متابولیک کمک می کنند و نه تنها زود انزالی را درمان می کنند، بلکه می توانند مشکلات انزال معکوس، تأخیر در انزال و احساس درد به هنگام انزال را حل کنند.

نحوه مصرف: شما می توانید یک عدد آواکادو را در کنار صبحانه خود میل کنید. حتی می توانید، آب این میوه را بگیرید و به طور منظم مصرف کنید. برای درمان انزال زود رس، همچنین می توانید این میوه را به سالاد ها یا اسموتی های خود اضافه کنید.

درمان زودانزالی با تغذیه

۶.هندوانه، یک درمان طبیعی برای درمان زودانزالی است.

این میوه خوش مزه، منبع فوق العاده ای برای تأمین آب بدن است. هندوانه همچنین یک ویاگرای طبیعی برای درمان مشکلات جنسی می باشد. هندوانه، حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام سیترولین می باشد که باعث تقویت قوای جنسی می شود. این ماده، پس از مصرف، در بدن تبدیل به اسید آمینه ای به نام آرژنین می شود. مصرف آرژنین باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود.

نحوه مصرف: شما می توانید از هندوانه در سالاد استفاده کنید. همچنین می توانید آب هندوانه را بگیرید و آن را در برنامه غذایی روزانه خود جای دهید.

۷.بامیه، یک غذای عالی برای درمان زودانزالی است.

بامیه، یکی از رایج ترین مواد غذایی برای درمان زودانزالی است. یکی از دلایل زودانزالی، کبود ویتامین های ضروری  K،  A و زینک می باشد. بامیه سرشار از این ویتامین ها است، از اینرو سلامت جنسی مردان را بهبود می بخشد.

نحوه مصرف: پودر بامیه، شیر و عسل (اختیاری) را با هم مخلوط کنید و به مدت یک ماه، هر روز این نوشیدنی را قبل از خواب بنوشید. اگر شما به لاکتوز حساسیت دارید، می توانید ۳ یا ۴ بامیه خرد شده را یک شب در آب بخیسانید. سپس، آب تصفیه شده این مخلوط را هر روز صبح به مدت یک ماه بنوشید. هر دو روش، برای درمان زود انزالی مؤثر هستند.

حال که با غذا های مناسب برای درمان انزال زودرس آشنا شده اید، غذاهایی نیز وجود دارند که باعث انزال زودرس می شوند که باید از مصرف آنها خودداری کنید.

غذاهایی که باید مصرف آنها را محدود کنید.

درمان زودانزالی با تغذیه، درمان زودانزالی با تغذیه، کمبود لیبیدو یا لیبیدوی اضافی، هر دو می توانند موجب زود انزالی شوند.

بنابراین، برای درمان انزال زودرس، شما باید سطح بهینه ای از هورمون تستوسترون را  در بدن خود حفظ کنید.

شما باید از مصرف این غذاها پرهیز کنید:

شیرینیجات و غذاهای نشاسته ای مانند نان، برنج و سیب زمینی

غذاهای فست فود مانند پیتزا، پاستا

نوشیدنی های الکلی و انرژی زا

بیشتر بخوانید: انزال زودرس: بهبود و درمان انزال زودرس با این ۱۰ مواد غذایی سالم و مقوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا