;
زندگی

تعبیر خواب مار: ۱۵ مهم ترین معنای خواب مار از نظر معبران غربی

همه ما در مورد معناها و تفسیر رویاهای عجیب خود کنجکاو هستیم. به خصوص اگر رویایی بیش از یک بار اتفاق بیفتد. یکی از رویاهای نسبتاً متداول تکراری که مردم می بینند، خواب مارها است. به گفته لوری لوونبرگ، معبر خواب، مارها پس از سگ ها و گربه ها، سومین حیوانی هستند که مردم خواب آن را می بیند. بنابراین در این مطلب از سری مطالب زندگی به مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی می پردازیم. به صورت مشخص لوونبرگ در مورد ۱۵ مهم ترین معنای دیدن مار در خواب بحث کرده است. او به ما می گوید که دیدن مارها در خواب چه پیامی برای ما دارد.

بیشتر بخوانید: ۱۲ تعبیر خواب عروس: عروس باردار در خواب، چه خبری به شما می دهد؟!

مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی

مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی، دیدن رویا

مار جانوری خزنده، گوشت‌خوار و بدون پا است. مارها جانورانی خونسرد، از گروه آب‌پرده‌داران و مهره‌داران‌اند. بدن مار از پولک‌هایی که با هم همپوشانی دارند، پوشیده شده‌است. بیشتر گونه‌های مار، جمجمه‌ای دارند که چندین مفصل بیشتر از اجداد مارمولکشان است. این جمجمه به آن‌ها اجازه می‌دهد تا شکارهای بسیار بزرگتر از سرشان را با کمک آرواره‌هایی که بسیار جابجایی پذیرند، ببلعند. شنیدن نام چنین موجودی، ترس و وحشت را با خود می آورد. به همین دلیل حتی دیدن مار در خواب هم وحشت آور و نگران کننده است.

رویاها شخصی هستند. بنابراین، وقتی نوبت به تفسیر احساسات شما می‌رسد، مهم است که به احساساتی که ایجاد می‌کنند و نحوه ارتباط آنها با زندگی واقعی‌تان توجه کنید. به گفته لوونبرگ، هیچ رویایی تصادفی نیست، و در حالی که تعابیر و نمادهای رایجی وجود دارد. اگر ارتباط شخصی با محتوای درون رویا (حتی چیزهایی مانند رنگ ها یا اعداد) دارید، این اولین چیزی است که باید به آن توجه کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، او می گوید که “مار اغلب نماینده یک فرد یا موقعیت سمی در زندگی شما است.” بسته به ویژگی های طرح رویای شما، در این جا همه چیزهایی که یک مار می تواند معنی داشته باشد آورده شده است.

۱.احساس ترس از مار

لوونبرگ خاطرنشان می کند: «معمولاً وقتی یک مار می بینیم بسیار نگران می شویم. بنابراین، ما آن را به فرد یا موقعیتی در زندگی واقعی وصل می کنیم که باید نگران یا محتاط باشیم. وقتی مار را دیدی چه احساسی داشتی؟ اگر شما از دیدن مار ترسیدی، احتمالاً نسبت به چیزی در زندگی خود احساس ترس می کنید.

۲.مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی، اگرمار شما را نیش زد

او در این مورد می گوید، دومین چیزی که یک مار می تواند نشان دهد، نیاز به شفای فیزیکی است.  وقتی ما مار را در نمادهای پزشکان، داروخانه‌ها و غیره می‌بینیم، ناخودآگاه مار را با شفا یکی می‌دانیم.  بنابراین، اگر شما توسط مار نیش زده شده اید، نیش می تواند به طور نمادین نشان دهنده شفا یافتن شما از بیماری باشد.

۳. اگر مار روی سرت بود

لوونبرگ می‌گوید به همین ترتیب، اگر مار روی شما، مثلاً پا یا دور سینه‌تان، بالا برود، ممکن است به ناحیه‌ای از بدن که در آن به شفای فیزیکی نیاز دارید متصل باشد. چه از آن آگاه باشید یا نه، رویای شما ممکن است نشانه ای از عدم تعادل یا بیماری در جایی از بدن شما باشد.

مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی

۴.باز همان مار را دیدی

او خاطرنشان می‌کند اگر رویای مار شما تکرار می‌شود، یا اگر زیاد خواب‌های مار می‌بینید، این بدان معناست که ممکن است تحت تأثیر یک فرد یا موقعیت سمی که دائماً وجود دارد، مثل همسر یا همکار، غرق شوید. هر چه مارها در خواب شما حضور بیشتری داشته باشند، آن شخص در زندگی شما حضور سمی بیشتری دارد.

۵.مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی، مار زنگی دیدی

بله، حتی نژاد مارهایی که در رویاهای خود می بینید می تواند مهم باشد. لوونبرگ می گوید، ماهیت مار زنگی این است که ابتدا به شما هشدار می دهد. به طوری که جغجغه روی مار نشان دهنده یک پرچم قرمز است که قبلاً در مورد این شخص یا موقعیت خاص اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با انتخاب یکی از درختان، خود را بهتر بشناسید!

۶.یک مار بندکشی دیدی

اگر یک مار بندکشی می بینید که بی ضرر است، می تواند نشان دهنده وضعیتی به ظاهر تهدید کننده باشد که از بین رفته است. او می گوید:  مار بند بند سمی نیست. بنابراین، این نشان دهنده کسی است که در ابتدا مراقب او بودیم اما بعد متوجه شدیم که به ما آسیب نمی رساند.

۷.مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی، تو اتاق خوابت مار داشتی

لوونبرگ اضافه می کند جایی که مار را در خواب می بینید می تواند با جایی که احساس می کنید در زندگی واقعی شما یک “مار” وجود دارد مرتبط باشد. بنابراین، اگر در اتاق خواب باشد، “می تواند به کسی که با او صمیمی هستید مرتبط باشد.”

۸.مار را در محل کار دیدید

باز هم، مکان مهم است. همان طور که ممکن است تصور کنید، اگر خواب یک مار یا مارهایی را در دفتر یا محل کار خود ببینید، ممکن است نسبت به افرادی که با آنها کار می کنید احساس بی اعتمادی کنید. یا ممکن است به این معنی باشد که موقعیتی در کار وجود دارد که برای شما خوب نیست.

۹.یک مار سفید دیدی

اگر ارتباط شخصی با رنگ‌های خاص دارید، آن تداعی‌ها را در نظر بگیرید. اگر نه، لوونبرگ می گوید که یک مار سفید می تواند آغازی جدید باشد. آیا یک مار سفید دیدید و احساس ترس یا هیجان کردید؟ ممکن است در انتظار تغییرات یا شروعی تازه باشید.

۱۰.مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی، یک مار سیاه دیدی

او خاطرنشان می کند که در همین حال، یک مار سیاه، معمولاً می تواند ناشناخته را نشان دهد. توجه داشته باشید که مار در خواب کجا بوده و چه احساسی در شما ایجاد کرده است. در حالی که ترس از دیدن یک مار احتمالاً اولین واکنش برای بسیاری است، اگر شما را نترساند، به آنچه که برای شما مبهم است توجه کنید.

۱۱. یک مار قرمز دیدی

به گفته لوونبرگ، این یکی کاملاً واضح است: مار قرمز یک پرچم قرمز یعنی یک هشدار جدی است. اگر این را در خواب می‌بینید، این می‌تواند نشانه‌ای باشد که قبلاً یک هشدار یا خطری در زندگی شما وجود داشته است که نادیده می‌گیرید، و اکنون به خوبی در ناخودآگاه شما قرار ندارد. او می‌گوید، نباید این هشدار را نادیده بگیرید. به خطر یا تهدیدی که در زندگی شما وجود دارد، توجه کنید.

مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی

۱۲.مار سبزه دیدی

لوونبرگ می گوید سبز می تواند به معنای حسادت باشد. آیا یک فرد حسود و سمی در اطراف شما وجود دارد؟ از طرف دیگر، ممکن است شما فرد حسود یا فردی باشید که رفتار سمی از خود نشان می دهید. برای فهمیدن این موضوع، سعی کنید به یاد داشته باشید که آیا شخص دیگری در خواب حضور دارد، همراه با جایی که هستید.

۱۳.مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی، یک مار زرد دیدی

اگر مار در خواب شما زرد بود، این نشانه ترس است. در این مورد، قطعاً واکنش‌ها و فرآیندهای فکری خود را هنگام دیدن مار و نحوه دور شدن از آن یا مواجهه با آن بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: نوع جواهری را که انتخاب می‌کنید، شخصیت شما را رو می‌کند!

۱۴.افراد دیگری را در اطراف مار دیدی

اگر افراد دیگری در خواب مار شما وجود دارند، می توان آن را به یکی از سه روش زیر تعبیر کرد:

شما می توانید در رویا “مار” باشید و نسبت به شخص مقابل در آن احساس بدخواهی یا درگیری داشته باشید.

شما می توانید شخص دیگری در رویا باشید.

ممکن است متوجه شوید که شخص مقابل در رویا در یک موقعیت سمی است و برای رهایی از آن به کمک شما نیاز دارد.

۱۵.مهم ترین تعبیر خواب مار از نظر معبران غربی، مار فرد دیگر را نیش زد

برگردیم به این نظر که مارگزیدگی شفابخش است، این امکان وجود دارد که اگر مار در خواب شما شخص دیگری را نیش بزند، در واقع خواب شفای او را می بینید. اما، لوونبرگ خاطرنشان می کند، هنگام کشف یک رویا، همیشه از خود شروع کنید، زیرا گاهی اوقات رویاهای ما دیدگاه شخص ثالثی را به ما می دهند تا بهتر بفهمیم که چیزی بر ما چه تاثیری دارد یا چگونه رفتار می کنید در آن موقعیت.

چگونه می توان از این رویا عبور کرد؟

قبل از اینکه بتوانید بر روی یک رویا غلبه کنید و از آن عبور کنید. باید پیام رویا را مشخص کنید. تفاسیر بالا می تواند به شما کمک کند تا توپ را به دست آورید. فکر کردن به روز قبل از رویا ممکن است به شما در رمزگشایی آن نیز کمک کند.

لوونبرگ تاکید می کند که رویاهای ما تفسیر روزهای ما هستند. بنابراین، به روز قبل نگاه کنید و رویا را با روز قبل مقایسه کنید. آیا احساسات با هم مرتبط هستند؟ آیا اعمال یا مکالمات با هم مرتبط هستند؟ این موارد به شما کمک می کند تا بفهمید رویا دقیقاً در مورد چیست.

او می‌گوید هنگامی که فکر می‌کنید به ایده خوبی از آنچه رویا می‌خواهد به شما بگوید، دست پیدا نمایید، می توانید وضعیت یا تهدید را اصلاح یا برطرف نمایید. یا از فرصت هایی که برای تان خلق شده، بهترین استفاده را کنید. هنگامی که اقدامی انجام دادید و توانستید مشکل را در زندگی واقعی حل کنید، رویا باید متوقف شود. او تاکید می کند که به رویا می توانید به عنوان چیزی نگاه کنید که از آن بترسید یا به عنوان کمک بزرگی نگاه کنید که ناخودآگاه شما از آن بهره مند شده اید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با کمک این تست بدترین ویژگی شخصیتی خود را بشناسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا