;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: با دلیل بگوئید که کدام یک از کودکان تصویر”3 مادر” دارد!؟

سوال هوش کودک دارای 3 مادر: عجله نکنید. عنوان سوال هوش کودک دارای 3 مادر اشتباه نیست. کدام یک از بچه های تصویر 3 مادر دارد؟ شما باید به جزئیات نگاه کنید و بتوانید این معمای تصویری را حل کنید. البته برای پاسخ گفتن زیاد هم وقت ندارید. شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید. با سوال هوش کودک دارای 3 مادر با مجله خبری چشمک همراه باشید.

یک پازل منطقی یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند حداکثر استفاده را از آن ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، چالش ها یا پازل های منطقی شناخته می شوند. تست هوش مجله خبری چشمک را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: یک مسیر را برای پیاده روی انتخاب کن تا بگم رویا پردازی یا منطقی!؟

سوال هوش کودک دارای 3 مادر

برای حل این سوال هوش تصویری باید با دقت به عکس نگاه کنید. جزئیات تمام اشیای موجود در عکس را سریع بررسی کنید تا بتوانید به جواب سوال هوش برسید.

کدام بچه “3 مادر” دارد؟ اکثریت قریب به اتفاق در اولین تلاش نتوانستند آزمون را حل کنند. توصیه می کنیم تا جایی که ممکن است سعی کنید تا بتوانید پاسخ را با هوش و ذکاوت خود بدست آورید. در غیر این صورت برای یافتن پاسخ سوال هوش کودک دارای 3 مادر می توانید به پائین صفحه مراجعه کنید.

اگرچه از نظر بیولوژیکی یک کودک نمی‌تواند «3 مادر» داشته باشد، اما این سوال هوش سعی می‌کند تا از تصویری که در زیر برای شما می‌گذاریم، یک معما بسازد. در واقع شما باید بگوئید کدامیک از این کودکان در خانه بیشترین کمک را از افراد مختلف دریافت می کنند. برای یافتن راه حل برای این چالش، لازم نیست از مهارت های بصری خود به طور کامل استفاده کنید، بلکه باید از عقل سلیم خود استفاده کنید. اگر آماده اید عکس را ببینید.

به تصویر دقت کنید، دو پسر و یک دختر را نشان می دهد. هر کدام از آنها مقدار متفاوتی ساندویچ و لیوان آب دارند. باید از استدلال خود در سوال هوش استفاده کنید و مهمتر از همه فقط 10 ثانیه فرصت خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تست بینایی سنجی: با شناسایی عدد تصویر، قدرت بینایی خود را ارزیابی کنید!

سوال هوش کودک دارای 3 مادر

شاید بپسندید: تست روان شناسی: رنگی که برای درب خانه انتخاب می کنید شخصیت شما را لو می دهد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با جابجایی و حرکت دادن 3 چوب کبریت، 4 مربع درست کنید!؟

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: چگونه ممکن است که یک فرد 90 روز نخوابد، ولی همچنان سرحال باشد!؟

پاسخ سوال هوش کودک دارای 3 مادر

از لحظه‌ای که شروع به نگاه کردن به تصویر می‌کنید، ثانیه‌ها شروع می شود.  شما باید بفهمید کدام یک از این 3 کودک «3 مادر» دارد. باید درک کنید که آیا امکان دارد این کودکان در این سنین پایین میان وعده خود را تهیه کنند؟

برای کشف راه حل و پاسخ به این معمای منطقی، ضروری است که موقعیت های خاصی را تجزیه و تحلیل کنید. آیا فکر می کنید یک کودک خردسال توانایی بریدن کاهو و کالباس و … و در نهایت تهیه ساندویچ را دارد؟ خب، آمار می گوید نه.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد مفقود شده جدول، اثبات کن که نابغه ریاضیاتی!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: در این تصویر مرد خون آشام، چه اشتباهی وجود دارد!؟

پاسخ سوال هوش کودک دارای 3 مادر:  از آنجا می توان استنباط کرد که کودکی که «3 مادر» دارد، کسی است که 3 ساندویچ را به مدرسه می برد. شاید یکی توسط مادرش، دیگری توسط خواهرش و آخری توسط خواهر دیگرش تهیه شده باشد. نه لزوما توسط “3 مادر بیولوژیکی”، زیرا غیرممکن است. لیوان آب برای همه قابل سرو است.

پاسخ این است که کودکی که 3 ساندویچ دارد، همان کودکی است که “3 مادر” دارد. این سوال هوش به «3 مادر بیولوژیک» اشاره نمی کند، بلکه به 3 زن بالغ اشاره می کند که در خانه به کودک کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین ویژگی شخصیتی خود را با انجام این تست شخصیت شناسایی کنید!

جواب سوال کودک دارای 3 مادر

احتمالا بپسندید: اگه رو دست همه باهوشا زدی، زود تند سریع بگو کی بستنی فروش را زخمی کرده!

امیدوارم از سوال هوش کودک دارای 3 مادر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: اگر حرف T را در 10 ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغزتان عالی است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: کدام سطل آب زودتر پر می شود!؟

 

شاید برایتان جالب باشد

آزمون تمرکز: آیا می توانید حرف A را در تصویر پیدا کنید؟

چیستان | کدام گیاه است که یک حیوان درون نامش پنهان شده‌است!؟

در 8 ثانیه تفاوت های بین دو تصویر نهنگ قاتل را پیدا کنید!؟

با دلیل بگوئید که چه کسی نوزاد را ربوده است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. واقعا دلیل منطقی ای نبود منم مدرسه ۳ تا ساندویچ میبردم ولی سه تاشم مادرم درست کرده بود ربطی نداره کی گفته هر کس یه دونه ساندویچ میتونه درست کنه آخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا